{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sol.....!
  • #1   9. dec 2008 er de gode dem man kan købe i solcentre..? bruger lige nu den der hedder PIZ BUIN

• FAP .
    FAP . Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 108
    #6   9. dec 2008 Lad hver... Med vinter følger en kælder-tan. Jeg har det personligt som folk fra 1700-tallet folk der er brune er fordi de arbejder i marken...

• FAP .
    FAP . Tilmeldt:
    aug 2008

#7   9. dec 2008 Kinesere har blegnings creme... Hvid er In.. var der i oktober...smartass

• FAP .
    FAP . Tilmeldt:
    aug 2008

#8   9. dec 2008 Havde jeg heller ikke forventet.Men vi kan da godt lave den grammatisk korrekt (Hvilke naiv tanke at antage jeg kunne slippe)

Jeg antog udfra din "Så god tur til kina" at du antager at folk i kina ikke er brune trods de arbejder i marken og at min bemærning om at være brun er for dem i marken, så er forkert. Jeg forklarede så blot, at i kina bruger folk blegningscreme for at blive hvide. Så din eksemplificering holdt ikke (eller ihvertfald var yderst penibel for at bruge et fint ord). Og for at smide noget vægt bag mit argument understøttede jeg det med, at jeg selv var der i Oktober.

• #9   9. dec 2008 hmm... jeg plejer at tage ca 15min højst 20 så er jeg max rød... og kan da ikke holde til og gå i sol hver dag... slap af man...

• #12   10. dec 2008 okay... men sys det er lidt vildt sol hver dag...

Kommentér på:
sol.....!

Annonce