{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

DBA.DK Gratis {{forumTopicSubject}}

fik lige denne newsmail fra dba.dk
det var de sku llænge om at lave hehe

Teksten

I forbindelse med eBays køb af dba.dk lovede vi dig en række forbedringer på Danmarks største handelsplads.
Nu er vi klar.

Vi har gjort det gratis for dig at handle på dba.dk. Du har aldrig behøvet at betale for at rykke din private annonce ind. Nu skal du heller ikke betale for at få kontaktoplysningerne.
Vi har ryddet op på sitet og gjort det meget mere brugervenligt.
Og så er dba.dk blevet hurtigere at bevæge sig rundt på. Sitet har fået en teknisk "overhaling".
Vi har med andre ord sat handlen og dig i centrum.

Velkommen til det nye dba.dk og rigtig god fornøjelse og god, gratis handel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DBA.DK Gratis
  • #1   4. dec 2008 Syns også dba er blevet bedre efter ebays overtagelse der er da en chance for at komme i kontakt med sælger uden at skal betale et hvis beløb bare for at have det 24timer.. Og så kontakter sælger ikk engang en igen før efter de 24 timer og så skal man til at betale igen for at se hvad det var han skrev.. Så godt nok det er blevet gratis.. smiley

• #3   4. dec 2008 Tror jeg ikk.. For dem som nu bruger baboom bliver nok ved med at bruge baboom.. Og de fleste seriøse sælgere de plejer somregel at sætte flere annoncer op.. Så tror ikk det vil skade baboom..

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   4. dec 2008 det kan goddt være det er blevet gratis at se sælgers oplysninger, meen alt det som vi sælger kunne før ved at have betalt et vis beløb og så have det indtil vi opsage annoncen... det skal vi nu lige pluselig betale for... så det er nok godt for jer købere, meen det er noget lort for fx. mig som har ekstremt mange annoncer der inde, det skal jeg nu til at betale for... shit siger jeg bare....

• #6   4. dec 2008 Baboom stinker her er NÆSTEN kun useriøse folk der byder bare for at byde, det kan blive problemet med dba.dk nu også smiley

• #7   4. dec 2008 Tanja.... .
    Kunne godt være jeg ville vælge at lade være med at være sælger sådan et sted så.. Men så findes qxl jo.. smiley

. X .
    Hehe.. Ja syns også lidt det her er en børnehave.. Lagde mærke til at der er en pige på 13 som gerne vil sælge lus.. Hmm.. Dejlig ting at sælge da.. Ikk lige frem en ting vi ønske at købe..

Sjosk B
    Korrekt.. smiley
    Men det gør du vel også selv.?

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

#8   4. dec 2008 Jesper E: ja det er rigtig nok... meen qxl er mere et aktions sted...

• #9   4. dec 2008 Det er da lige meget.. Du bestemmer da prisen. .Du kan sætte en mindste pris.. Og du kan da få mere for det end forventet..

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

#10   4. dec 2008 det er selvfølgelig rigtig nok... kunne da være man skulle kigge ind... meen tror der er minimale chancer for at man kan sælge en hest til 25000 der inde...

• #11   4. dec 2008 Ved nu ikk.. Hvis den er det værd så skal den da nok blive solgt.. Der er endda en der har solgt hans sjæl der inde.. :S Han havde set på ebay at der var nogle der solgte deres sjæle.. Så ville han da også prøve..

• #12   4. dec 2008 Great ! har lige smidt 150 kr derind ! LOL

• #13   4. dec 2008 Jesper E

Jeg byder da ikke på noget medmindre jeg er interesseret smiley

Hvad skulle andet gavne mig ?

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

#14   4. dec 2008 Jesper E: det er selvf. rigtig.. lige frem han s sjæl? hvordan fa'en fik han den sendt til ny ejer?

Lange Lajz: dem får du tilbage, eller det vil sige de sætter dem på din blå konto der inde...

• #15   4. dec 2008 Sjosk B
    Ikk sikkert det behøvede at gavne dig.. Men måske andre seriøse brugere..

Tanja.... .
    Ja hans sjæl.. Han kom her fra skive.. Han satte hans sjæl til salg derinde og vidste ikk rigtig hvad han kunne få for den så det var jo bare med mindste prisen altså 1 krone.. Så var der jo en der bød den krone og han fik så hans sjæl efter udløbet af autionen..
    De lavede vidst en kontrakt (Købsbevis) til køber for at bevise købet af sjælen osv..Ved ikk helt hvordan det gik til.. Læste det på en nyheds side der var blevet reklameret om.. Hvor der stod noget om mand havde solgt sjæl på qxl..

• #16   4. dec 2008 Dejligt!

• #17   4. dec 2008 Må man da sige.. smiley

• #18   4. dec 2008 Det var fucked da man skulle betale, og rigtig fedt at smide 35 kroner fra sin mobil, ringe og så få at vide "den er solgt" jamen så det da flot du fjernede announcen og sparede mig for de 35 kroner! smiley

• #19   4. dec 2008 Ja rigtig fucked..

Tanja.... .
    Her er link til den annonce jeg læste
    http://avisen.dk/19-aarig-jyde-har-solgt-sin-sjael-paa-nettet_98524.aspx

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

#20   4. dec 2008 Jesper E: tja, det var sq noget at sælge sin sjæl for 1 krone... det havde jeg sq ikke gjort, den må sq da være mere værd...

• #21   4. dec 2008 Ja ville jeg også mene..

• Tanja.... .
    Tanja.... . Tilmeldt:
    jun 2008

#22   4. dec 2008 ja ikke... syntes sq det var en sær "ting" at sælge... meen hva....

Kommentér på:
DBA.DK Gratis

Annonce