{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternative piger
  • #2   23. nov 2008 Ja du er den eneste der tænder på piger i nattøj og striktræjer hehe.

• Martin m
    Martin m Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #3   23. nov 2008 sgu hellere en puddertrunte end sådan en bleg satan med sort tøj osv.. det er da helt sikkert.. men hvad skete der lige for den gyldne middelvej??

• #4   23. nov 2008 Mister Jack D
    Ja, f.eks

Martin M
    Det er så en smagssag. Personligt vil jeg helst ikke have en tøs der ligner alle andre poptøser. Og det synes jeg alle poptøser gør. Går i samme tøj. Bruger store mængder makeup og viser så meget af kavalergangen som muligt.

• Martin m
    Martin m Tilmeldt:
    okt 2007

#5   23. nov 2008 jacob bb

jeg vil nu også sige at dem med sort tøj og blege ansigter ligner hinanden ret meget.. plus man er bange for at de skal drikke af ens blod når man sover hehe;)

og jeg synes også at hippie tøser ligner hinanden ret meget..

men ja, det er en smags sag.. jeg kan bare bedst lide en pige som ser ren ud, og lige har gjort lidt ud af sig selv.. så blir de sgu så dejlige;)

• #6   23. nov 2008 Søren S
    Der er vi så rimelige enige. Det med piercinger overalt er heller ikke mig.

Men Anne Lindfjeld.... Puha.. smiley

• #7   23. nov 2008 Martin M
    En alternativ pige kan altså også sagtens se ren ud. Jeg kan give dig ret i af nogle af de ekstreme punkere ligner noget der ikke har set varmt vand og sæbe i flere uger...

Og husk nu at folks tøjstil ikke er alt. alternative piger kan være de sødeste mennesker og det samme kan poptøserne. Men det kan sandelig også være omvendt.

• #8   23. nov 2008 Kær
    Hun kan sagtens gå an smiley

Men Anne Lindfjeld er stadig toppen! Tatoveringer og rødhåret.

Men så ved jeg da i det mindste at jeg ikke er den eneste smiley

• Martin m
    Martin m Tilmeldt:
    okt 2007

#9   23. nov 2008 jacob

jaja helt sikkert, alternative piger kan sagtens være kønne og søde.. jeg kender flere hippier som er skide søde.. ingen tvivl.. men det gør bare ikke noget for mig.. så hellere nogle høje hæle og en sød kjole, så er JEG solgt hehe:)
    men på et tidspunkt skal tøjet jo af og så er det hele faktisk ligegyldigt hehe

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #10   23. nov 2008 sådan nogle bryder jeg mig ikke om men vi har jo også hvores egne fantasier haha
    jeg elsker sådan nogle tøser der ligner tøser ikke barbi dukker/ sminke dukker
    nu har jeg lige lånt dette link det er ikke til udhængning af personen med det er sådan en kvinde jeg kan lide
    http://www.baboom.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20854

• #11   24. nov 2008 Hvis de ikke går til ekstremerne hvor det er for meget.
    så tænder jeg også på det.
    Ja tak siger jeg

Kommentér på:
Alternative piger

Annonce