{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overføre penge
  • solveig m
    solveig m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #3   17. nov 2008 ok tak skal i have..det er bare jeg har hørt at nogen banker køre så man allerede kan se dem om mandagen..hvis man overføre lørdag.men ved ik om det er rigtigt

• #4   17. nov 2008 Man kan så aldrig se dem samme dag når de bliver sendt en lørdag, heller ikke selvom man har samme bank. Har jeg da i hvert fald aldrig været ud for. I hverdage ja.

• #5   17. nov 2008 Jeg vil tro i løbet af mandagen, senest tirsdag. Det siges det er en bankdag til forskel. Dvs sender man dem mandag har modtager dem tirsdag. Eftersom banken ikke arbejder søndag, kan det være det først er tirsdag. Det kan dog være de tager transaktionen tidligt pga det er fra weekenden, og det derfor kan ses i løbet af mandagen.

Røvpiraten > Så sent som i aftes overførte jeg penge til en med samme bank, der gik ikke et kvarter før han kunne se det - og det var på en søndag...

• #7   17. nov 2008 Hvis du går ned i banken og og får dem overført kan de se dem 2 min efter smiley

• #8   17. nov 2008 Lechero, Well, på Danske Netbank kan jeg ikke. Når du vælger dato for overførsel er alle weekendsdage grå, det vil sige Ingen overførsler i weekenden.

• Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.262
    #10   17. nov 2008 Eller om dig.

Kommentér på:
overføre penge

Annonce