{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

har brug for et godt råd {{forumTopicSubject}}

min kæreste har her for 3 uger siden fået en ny hund - jeg gav endelig efter, da han altid har villet have sådan en og jeg synes det var synd jeg har min chi og han så ikk måtte få den hund han vil have.
NU ved jeg ikk hva jeg skal gøre
hunden er sød og dejlig, MEN hun driver mig til vanvid! :S
jeg prøver at snakke med min kæreste om det, men han bliver sur og vil ikke snakke smiley

hun tisser på gulvet (fair nok det gør alle hvalpe!)
men hun ødelægger alt hvad hun kan få fat i ligemeget hvad det er... sko, tøj, møbler, bøger osv...
hun piver tit og bliver ved med at hoppe op i sengen og sofaerne, selvom vi siger nej og løfter hende ned. kan næsten ikke sove i min seng pga allergi :s det er ikke noget problem når hun er på gulvet, men når hun har ligget på min hovedpude i 5 minutter og jeg så skal sove der er det bestemt ikk sjovt.
vi aftalte før vi fik hende at hun derfor IKKE måtte være i møblerne, men nu er det mig der er blevet bussemanden og må få hende ned, for kæresten vil jo ikke når hun ser såååå sød og uskyldig ud smiley

jeg er også meget stresset for tiden med skole osv og jeg synes bare ikke han er forstående overfor dette.
vi aftalte også at han sku lufte og aktivere hunden rigeligt hver dag - men føler jeg bestemt ikke han gør! han sidder stadig foran tv'et og blir sur når hun piver fordi hun vil lave noget smiley

hjælp???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for et godt råd
Kommentér på:
har brug for et godt råd

Annonce