{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det bare for meget!!!
  • #1   13. nov 2008 sådan er der desværre nogle mennesker som er .. og der vil nok altid være sådan nogle så længe verden er som den er ..

• Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.021
    #2   13. nov 2008 Det er forfærdeligt... De burde have fængelsesstraf...!!!

• #3   13. nov 2008 Det er simpelhen så groft at man kan hendle med levende væsner på den måde, og både udsætte hvalpene for de ting og ikke mindst ejerne der skal aflive en hvalp de er blevet knyttet til, bliver sku så harm, vred ja er hele følelses registeret igennem smiley

• #5   13. nov 2008 Hvad er der sket Prinsesse L??

• #6   13. nov 2008 man kan desværre bar ikk gør så meget andet end kun at købe dyr hos avlere , som er registeret .. selvom det koster lidt ekstra

• #7   13. nov 2008 Maria, men egentlig skal det jo heller ikke være prisen det kommer an på for har man ikke råd til at give lidt xtra for en hund har man vel heller ik råd til at have den, og jeg tænker at man selvfølgelig vil have den bedste hund af dem alle når man anskaffer sig sådan en hvis du forstår hvad jeg mener , giver dig i hvert fald ret

• #8   13. nov 2008 nej , bestemt ikk prisen det skal komme an på ..
    og hvis alle folk gad betale det ekstra ville der ikk være så mange dumme hundehandlere .. for så ville de ikk ku drive forretning ..
    desværre er folk bar for nærige til og gi hva det koster og finder det billigste ..

• #9   13. nov 2008 Ja tit er det sådan at man ik vil give det xtra fordi det handler om ja vi skal have hund, sådan en lidt forhastet beslutning, for et kæledyr skal vi da have så bliver lille jørgen så glad så glad...

Hvor kan vi få den på afbetaling næsten

• #10   13. nov 2008 Jamen så fortæl da

• #11   13. nov 2008 *Majik 140 AArhus* .

Jeg er 100 % enig med dig!
    Hvis folk køber en hund uden at vide det, er det ligesom de ikke intereserre sig nok for hunden, men bare vil have den for at have den. OG det kan slet ikke gå stærkt nok, så bare hen til en og hente en hvalp i en fart og smide pengene! og så hjem igen og kæle for det søde lille dyr..

Men ja, jeg vil stå ved at folk som snyder på sådan en måde burde spærres inde!

Og forresten

Den som bliver snydt er dummere end snyderen selv - Tænk over det!

Kommentér på:
Hvor er det bare for meget!!!

Annonce