{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Mac {{forumTopicSubject}}

Hej Alle ..
Jeg har en Mac computer, som jeg har et problem med. Eller dvs, højtalerne på den ikke spille særlig højt , og da jeg ikke er noget geni til computere , så vil jeg høre jer , om I evt. kender til et program man kan bruge så den spille højere - og om det overhovedet findes ..

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mac
  • mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 115
    #1   30. okt 2008 hva er det for en mac?

• #2   30. okt 2008 En Macbook 1,1

• #3   30. okt 2008
    Christina **OBAMA '08** <-- Årrh , det magter jeg da ikke , at læse ;D

• #4   30. okt 2008 jeg er 100 gange gladere for at jeg bestilte den nye macbook pro, istedet for m$ lort smiley Der findes næsten ingen viras til os x, og det køre mere flydende.

• #5   30. okt 2008 Jeg fandt noget der hedder Songbird , egentlig udmærket . Minder lidt om iTunes , men spiller højere .. Men leder stadig videre ..
    Hvordan sletter man egentlig et program fuldstændig fra computeren ? Går ikke ud fra at dette bliver gjort bare fordi man smider det i papirkurven . Ligesom der findes på Windows, hvor man kan gå ind i kontrllsystemet (eller i den duer) ..

• #6   30. okt 2008 Okay folkens hvem vil være med til at game nogen fede DX10 spil kom så mac users =) muhahaha

ej ville bare lige sige man skal sku ikke kritisere noget man ikke ved en meter om, jeg regner med at købe mig en stationær mac på et tispunkt til musik redigering, men fortækker nu stadig min windows, / OS X PC kan jo selv bestemme om jeg vil køre windows eller leopard.. mac og normale PC er 100% det samme, bortset fra mac ikke kan finde ud af at lave et styresystem uden fjel som understøtter alt hardware som der er til dags dato, og så samtidigt lave det så det køre min ligeså godt som windows.. problemet er jo at mac ikke laver OS ligsom MS og det vil jo så sige at de tror de er bedre men det er de jo ikke, for hvis de lavede et os ligsom windows vil jeg godt se OS X uden fejl. Det er klart at windows har fejl i sig når det som sagt skal understøtte alt hardware der er ude på markedet, og MAC understøtter kun deres hardware.. efter min mening er det for svagt at de ikke tør lave OS X som alle kan bruge i deres egne pc'er.. Men som jeg skrev før kan jeg stadig installer OS X på min stationær PC så hvad har MAC jeg ikke har, andet end en utrolig høj pris frem for hvad man får.. heheehee

Men det er jo min mening og det var jo ikke en debat, men syntes jeg ville komme med min kommentar..

Til inlæg 1.
    Hvis dine højttalere i mac ikke spiller højt nok kan du kun prøve og skruge op i selve OS. Hvis det ikke virker er det nok meningen at de ikke skal spille så højt.. ellers skal du jo bare købe dig nogle små højttalere du kan tag med på farten..

• #7   30. okt 2008 Apple har jo så meget, der er meget federen en Micro lort!
    http://www.apple.com/dk/macbookpro/ kig på den, den er jo overdrevet fed, og alle dem der køber med Micro lort, kom dog ind i kampen. Micro lort er okay til gaming, men ellers er det bare noget CRAAAP!

her er fx et meget fedt spil til mac: http://store.apple.com/dk/product/TR102Z/A?fnode=MTY2MzM1Nw&mco=MTk3MzA2Ng smiley

• #8   30. okt 2008 Rasmus P: Kan du ikke finde ud af windows eller hvor ligger problemet, for en dorlig bruger af mac får sku ligeså mange fejl som en dorlig bruger af windows..

Du er en af de typper som ikke kan finde ud af at se fordel og udlemper i det du selv kan li.. men alt hvad du ikke kan li er bare det som du mener og intet er anderledes..

Jeg kan ikke fordrag linux systemer, og jeg kan ikke fordrage OSx MEN jeg har mine begrundelser.

Desudden det med programmerne er da noget værre fis at sige, for hvis du ikke kan finde et program til windows som du kan finde ud af at bruge og er godt efter din mening, så tror jeg egentlig ikke du ved hvad du laver eller har med at gøre..

Jeg ved at mac har mange gode ting i sig, men windows har jo så bare et udvalg der er ca 500gange større inde for samme typpe program..

Windows er det system jeg bruger fordi mac ikke opfylder mine krav, og hvad kan jeg bruge det ene COD4 spil til ved mac hvis jeg så har 12 andre spil som jeg ikke kan bruge i mac. Og hvad med DX10? eller DX10.1 og nyere.

Jeg er gamer og har mine behov for at mine spil får så meget grafisk som muligt, så derfor er mac ikke mig.
    MEN hvis jeg skal bruge noget til kontor, internet surfing, musik og video redigering, html - java - php - css - osv kodning så ville jeg måske overveje mac eller andet Unix system da det er det mere stabilt at arbejde med på en mac.
    Men til mine fordele er mac slet ikke noget jeg kan bruge før jeg får mit lydstudie op og køre, når det så er oppe og køre så overvejer jeg måske en mac laptop eller stationær.. Udlempen er så bare hardwaren man får for den pris man gir, det er jo pisse dyrt hvis jeg skal have en stationær mac med ligeså gode specs som min 15K PC jeg har bygget, i en mac ville jeg ikke engang få halvt den hastighed jeg har i min PC..

Men hvis man ser bort for det vil jeg da sige, hvis man skal have en pålidelig bærbar til kontorbrug og surfing er mac da perfekte.

Ang design. syntes jeg da de er flotte nok men man kan sku få en del bærbare PC'ere (windows non mac) som er en hel del federe med 20" widescreen, trådløst tastatur osv osv..

Men Rasmus P og alle andre der siger windows er noget lort, jeg syntes i skal overveje hvem der har det førrende markede inde for OS systemer, og hvem der lige har den største hardware understøttelse og største mulighedder. Hvis MAC havde lavet et system ligsom windows vil jeg væde med at deres system ville være ligeså problematisk som windows. Mac skal trods alt kun understøttet deres smålige hardware de sælger i deres samlede systemer.

MEN HUSK DET ER SMAG OG BEHAG
    IKKE ALLE ER TIL MAC, OG IKKE ALLE ER TIL LINUX PC'ERE OG IKKE ALLE ER TIL WINDOWS NOGEN ER MÅSKE TIL DOS OG COMMAND PROMPT

Styres systemer laver jo kun fjel som brugeren har fremkaldt, BSOD fks er jo pga hardware fejl, driver fejl, eller andre kompatibilitetsproblemer.

• mathias a
    mathias a Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 115
    #9   30. okt 2008 Tonni J: hvis du vil spille spil med høj grafik kan du jo købe en mac og installere windows på...

Du tager totalt fejl når du siger at styre systemet kun laver fejl som brugeren er skyld i, har du aldrig prøvet vista??

• #10   30. okt 2008 Jeg køre selv med vista så jo, og de fejl jeg har her har jeg sku selv været uden om..
    Jeg har ikke oplevet en eneste fejl som bare var der ligepludselig, dengang det lige var udkommet jo der var fejl. Men hvad er opdateringer ikke til..
    Windows Vista er sku godt nok, jeg har oplevet og oplever stadig flere fejl i windows XP end vista. Jeg er fuldt ud tilfreds, det har alt hvad jeg skal bruge, jeg har ikke fået virus i lang tid nu. Og alle programmer jeg skal bruge er lige til at finde og virker precis som de skal.

Og ja jeg ved da godt jeg kan installere windows på en mac, men jeg kan da også installere mac på en Windows PC. Men jeg gider ikke spilde mine penge eller tid på det så længe der ikke er nogen fordele for mig ved at gøre det..

Jeg kan ikke se hvad det store problem er, mac bruger sviner windows til, og for det meste er det fordi brugeren selv ikke kan finde ud af at bruge windows ordenligt og ikke ved hvad personene gør.

Har man ondt i røven over at min PC som er hurtgiere og bedre spec messigt har kostet mig det halve af din ?

Det er den store udlempe efter min mening, det er sku priserne på en mac. Men jeg siger skam ikke det er dorligt jeg siger bare jeg ikke gider bruge min tid eller mine penge på at får Mac OSx når jeg ikke har nogen fordele ved det. Og jeg vil væde med at i ikke kan komme med særlig mange agomenter mod windows som holder..
    Måske kommer i med, der er mange virus, ja men der er antivirus.
    Dorlige programmer, nej jeg kan få programmer der ligner macs næsten 100%
    Det er ustabilt, hmmm nej det er det egenlig ikke hvis du vedligeholder dit system og ved hvad man laver..
    Det er grimt, det er så smagssag..

Man kan komme med så mange for og imod windows og også for og mod mac, men der er intet der holder en meter. For bekke systemer er skide gode, hvis man ved hvad man vil bruge det til og hvordan man håndtere det. Det kommer jo an på hver en person.

• #11   31. okt 2008
    Tonni J: jo, jeg kan fandme godt finde ud af windows, er site coder på en side, så jo, jeg ved godt hvordan det virker. Jeg har sådan set ikke noget imod windows rigtigt, end bare at jeg synes det sucks?
    Men når jeg er site coder, bliver jeg nødt til at have en windows maskine også, så jov, jeg kan sagtens finde ud af at bruge en windows computer, og er endda langt bedre til det, end dem fra min klasse?

• #12   31. okt 2008 Rasmus P: Det er jo også som jeg hele tiden har sagt det er smags sag, jeg syntes linux sux men det er også fordi jeg ikke kan bruge det til en meter..

Kommentér på:
Mac

Annonce