{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foretrukken komputer mærke ? xD
  • #1   29. okt 2008 Er det producenter af hele samlet computere eller bare pordu center af komponenter?

Af hele computere så er mit farvorit mærke klart X-one inden for bærbare nok også mest fordi det er bærbar mærket fra mit gamle arbejde.

Af komponenter så må jeg nok af kende at jeg holder lidt af MSI grundet deres gode kvalitets produkter som bare kører og køre.
    Jeg var dog også utrolig glad for mit gamle Asus P5E3 bundkort men nu hvor jeg står med et Asus Maximus Extreme som lige er gået op i røg også så tvivler jeg altså på at Asus virkelig har gjort noget ved kvaliteten af deres bundkort

• #2   29. okt 2008 Alienware.. fordi de virkelig går til den.

• #3   29. okt 2008 Vi har kun HP hjemme hos mig, både som bærbar og stationer...De virker bare..

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #4   29. okt 2008 Det er det samme som med fjernsyn, biler og alt andet - der er forskellige mærke til forskellige pris klasser, der er ikke ét mærke det er at fortrækker over andre

• #6   29. okt 2008 Inde for bærbar klart HP, og da jeg selv samler min maskine er det lidt plandet, men Asus har altid virket her, Zalman til Køling WD i HD noget ATI kort GFX....Men det er jo smag og behag....

• #8   29. okt 2008 Har brugt apple computere de sidste år, og jeg tvivler på at jeg nogensinde vil købe andet igen.

• #9   29. okt 2008 Og fordi man slipper for det forfærdentlige windows..

Kommentér på:
foretrukken komputer mærke ? xD

Annonce