{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

kasper s
kasper s
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21

rygning? {{forumTopicSubject}}

hey ved godt det måske lyder latterligt. men har været stoppet i 5år. og er desvære begyndt lidt igen pga jeg er blevet alene. hvordan faen lader man værd? tror jeg gør det for hyggens skyld når jeg er sammen med vennerne, der er vil ikke andet og gøre end og sparke sig selv bagi hele tiden ;0)
hvad siger i hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rygning?
  • #1   25. okt 2008 Ja som du selv siger, det er bare at gribe fast rundt om bollerne..

Selv om jeg dog har hørt meget godt fra det der hypnose noget..

• kasper s
    kasper s Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21
    #2   25. okt 2008 oki men sidste gang stoppede jeg bare fra den ene dag og slut færdig.

• #3   25. okt 2008 kasper S - det med at stoppe har jeg også utrolig svært ved og spørger hele tiden mig selv - hvorfor kan du ikke bare gøre det maria?..
    tror det er vigtigt inden man forsøger at finde et tidspunkt i sit liv hvor alting bare kører som det skal og hvor man evt. har lidt travle tider. når jeg har travlt eller lignende ryger jeg i hvert fald mindre.
    - og så handler det selvfølgelig om at sparke sig selv i røven og holde fast smiley

• #4   25. okt 2008 Maria K - Jeg har det totalt modsat? jeg ryger sku meget mere når jeg er stresset og har travlt :S ? for lige at få tempoet lidt ned :)?

• #5   25. okt 2008 Martin. DPL i Aabenrå på søndag. ! - det kan jeg slet ikke nå :b

• Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #6   25. okt 2008 Til at starte med, skal du ihvertfald droppe de dårlige undskyldninger: "Da jeg er blevet alene..." Fuck noget pis...så burde alle singler eller "ensomme" jo ryge...

"For hyggens skyld"??? Ok, så ikke-rygere kan ikke hygge sig?

Kom ind i kampen og indse at der ikke er nogen undskyldning for at ryge...så er du nået et stykke af vejen.

Ellers, så prøv "ZYBAN" (fåes på recept hos lægen), det hjælper mere end alt det nikotinerstatningspis smiley

• #7   25. okt 2008 ja altså jeg valgte bare at stoppe.
    den ene mdr. stoppede jeg med hash, den næste med smøger, x skred. og det hele var noget møj. men det gav bare mig endnu mere blodt på tanden til at holde den.

tror det hander om at finde noget der kan motivere dig til at stoppe...

Kommentér på:
rygning?

Annonce