{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Våben vs ingen våben {{forumTopicSubject}}

Hvad siger i ?

Våben eller ingen våben, specielt i nattelivet. Jeg synes man skulle gøre TOTALT våben forbud i danmark. self skal der være plads til dem der har tilladelse. Hvis man skal slås er det så ok at have en kniv eller pistol eller noget ? Eller skal man bare bruge de bare næver ?

Jeg synes man bare skal bruge de bare næver, og synes man er et kravl hvis man bruger våben. Bare min mening

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Våben vs ingen våben
  • #1   19. okt 2008 Våben er for pussy's smiley

Man skal i det hele taget ikke slås smiley

• #2   19. okt 2008 Hold hænderne i lommen og nyd byturen i stedet for det er meget bedre og ingen kommer galt afsted smiley

• #3   19. okt 2008 Markus R : Rigtigt nok. Men det skal jo til nogengange for at finde den stærkeste smiley Jeg er også selv imod at slås.

Men kan alligevel godt li' den måde som i gamle film, hvor to mænd slåser og drikker en øl bagefter

• #4   19. okt 2008 Jeg er meget imod våben - det er latterligt.

Hvis folk vil slås skal det foregå således:
    - 1 mod 1
    - Skal foregå et sted hvor der ikke kommer andre mennesker
    - Man skal stoppe når den anden siger fra
    - Ingen våben
    - Og gerne boksehandsker smiley

• #5   19. okt 2008 Jeg er for våben, hvis folk så gerne vil have ballade burde de sgu være klar over at det slutter lige der hvis det skal være, så tænker de sig over en ekstra gang hvis de nu vil lave ballade.

• #7   19. okt 2008 Våben forbud i danmark ?! , God idé, men sker aldrig, . der er altid nogle der finder nye måder at få våben ind på..
    Og slagsmål skal sgu da ske med de bare næver.. Kniv og pistol / andre former for våben er da bare plat, og det samme med flere mod en..
    men er selv imod slagsmål..

• #8   19. okt 2008 JEg synes våben er ganske gode. Men samtidig meget misforstået. Jeg går til skydning, har min egen riffel til 18000 kr. Jeg træner på eliteplan og jeg for one, ved hvor farlige de er. Men så længe folk er svanser nok til at tage dem med i byen kan jeg da godt se der bliver problemer. Men hvis der bliver totalt våbenforbud, får alle os der går til skydning så inddraget vores idrætsredskaber? Det svarer til at indrage alle fodbolde fordi de der sindsyge fans går amok. Jeg går meget op i min sport, men er dybt rasende på de idioter der ingen hjerne har.

Våben forbud, nej, mega straf til dem der har dem med i byen, ja.

• #9   19. okt 2008 John G

Så synes jeg du skal tage et par 9 mm og en køkkenkniv i maven/ryggen/hovedet whatever. Så kan vi se hvor sjovt det er bagefter.

• #10   19. okt 2008 Er for og imod..
    Ville være dejligt hvis man kunne fjerne våben totalt fra bylivet, men hvad så med dem der truer med en knust flaske i stedet?

Og må indrømme jeg engang imellem gerne ville have en kniv på mig når jeg går alene ude om aftenen med hunden.. Hvis en nu prøver på at voldtage mig så ville jeg nok forsvare mig med den.. Og så er jeg ligeglad med staffen.. For vil bare ikk voldtages!!

• #11   19. okt 2008 Nadia J : Kan godt følge dig, men våben er ikek den rigtige vej. Hellere så nak ham i bollerne, og løb. Men er nu ret sikker på at når du går med en hund er der ingen der kommer til dig. Eller kommer self an på hvilken hund, tvivler lidt på at en lille tæppetissr kan gøre ret meget

• #12   19. okt 2008 Martin C:
    Hmm, lige nu er han ikke andet end bare en hvalp, så kniv ville nu bare være en midlertidig løsning..
    Når han bliver voksen skal min hund ikke være sjov at møde.. Eller tror de nok ikke..
    Har jo en "farlig" kamphund.. smiley

• #13   19. okt 2008 Lise Maria

Er det så også imod skydning som dks 10. største sportsgren? Som en del danskere tjener deres penge på og går 100% op i. ?

Folk ser kun de dårlige ting i våben. Men vores bedste hold har lige vundet EM og vi har verdens 2. bedste skytte der vinder den ene worldcup efter den anden. Er det det du gerne vil forbyde, eller er det psykopaterne på gaden med ulovlige våben??

• #14   19. okt 2008 Nu bruger jeg lige dig som eksempel, undskyld hvis det ikke er i orden, så sletter jeg bare indlæget.

Men her kan i jo se hvad jeg mener. Du lagde ud med at sige 100% imod, fordi næsten ingen aner hvad der egentlig forgår, nyhederne har blæst det her alt alt for meget op, i har kun hørt det dårlige. Så snart du får af vide hvordan det meste skydning egentlig forgår, er det jo egentlig okay. Derfor kan jeg ikke forstå at de aldrig siger noget om alt det gode i nyheder og sådan, det ville vende det hele om.

Kommentér på:
Våben vs ingen våben

Annonce