{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.552 visninger | Oprettet:

Kørekort? {{forumTopicSubject}}

Min kammerat har lige fået kørekort for en time siden. Vi har snakket om at køre til tyskland senere i dag. Hvad koster det og hvor land tid tager det og hente et midlertidigt kørekort på kommunen. Har vi hørt man kan?
Nogle der kender reglerne??
KUN SERIØSE SVAR TAK!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørekort?
  • #1   13. okt 2008 Han har vel fået sit midlertidige kørekort af den køresagkyndige da han bestod.

  • #2   13. okt 2008 Ja, men det må ikke benyttes andre steder end i norden. men også ligemeget. har fundet reglerne nu:

    11.) Jeg skal til køreprøve på fredag. Hvis jeg består, kan jeg så godt om mandagen køre på ferie til Italien, på mit midlertidige kørekort?

    Svar: Med det midlertidige kørekort i lommen må du kun køre i Norden. Men der er håb for dig. Hvis du efter at have bestået køreprøven, går på motorkontoret med et nyt billede + 150,00 kroner, så kan de lave et nyt midlertidig kørekort, med billede, der gælder i 1 måned, og som du må køre til Italien på. God ferie.



  • #3   13. okt 2008 Mener ikke man må køre til udlandet på et midlertidigt kørekort..
    Men hæng mig ikke op på det


  • #4   13. okt 2008 Casper P
    Bare læs det jeg lige har skrevet. Det er reglerne!


  • #5   13. okt 2008 men det er da rimelig voveligt og kaste sig ud i en tur til Tyskland, dagen han har fået det ? :S

    Ja jeg vil ikk turde og køre med..


  • #6   13. okt 2008 Mads C

    Så du da også en taber? Han kører i øvrigt bedre bil end dig. Han kan håndtere den MEGET bedre end dig. Tro mig!


  • #7   13. okt 2008 musk musk .

    Er det et gæt eller er du sikker????


  • #8   13. okt 2008 Mads C >> Slap af hvor er du dum at høre på, du forstår virkelig også at agumentere for dine holdninger.

  • #9   13. okt 2008 Jeg holder nu også med Mads C.
    Jeg synes dæleme det er en lang tur når man lige har fået kortet (afhængig af hvor i landet man bor self). Det er mange gange bedre at starte med nogle mindre ture og udbygge dem.

    - Og husk så lige at snakke pænt :). Man kan godt være uenige uden at svine hinanden til.


Kommentér på:
Kørekort?

Annonce