{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt ?
  • #1   3. okt 2008 pakken er nok forsinket..
    jeg er selv blevet snydt for 1000 kr og har aldrig fået det jeg skulle have. me ndet er også 6 måneder siden nu.

• #2   3. okt 2008 har du ikke adressen, tlf nr. navn eller andet på personen

• #4   3. okt 2008 Det pisser jeg bare vildt meget af!
    - Hun boede 5 tog stationer fra hvor jeg bor, jeg spurgte til om vi ikke kunne mødes og finde ud af noget om telefonen og handlen.

Så svarede hun bare "Det er ingen dating side!"

• #5   3. okt 2008 Jeg har navn, mobil nr, e-mail, Konto oplysninger.

• #7   3. okt 2008 Hvor skal jeg finde adressen?
    - Når jeg har de oplysninger.

• #9   3. okt 2008 tag afsted ..

• #10   3. okt 2008 hvis den er sendt som pakke, så har du vel også et track and trace nr.!?

Plus de basis oplysninger om sælger telf.nr, adresse og navn

• #11   3. okt 2008 Den kan ikke finde hende på de gule sider, er der ikke noget med at man kan sende et navn til et nummer så man kan få oplysninger på personen?

• #12   3. okt 2008 shuff'up du har fået shufflet noget up i røven biig time smiley

så efter hende på krak - eller kom med brugernavnet her

• #13   3. okt 2008 søg hende på krak eller så skrvi en pb med brugernavn smiley

• #14   3. okt 2008 vent noget mere. har også troet to gange jeg var blevet snydt, men det var post DK der er ENORMT langsomme og der gik 2 uger inden jeg fik mine ting selvom de var sendt.

MEN det kan jo ske du er blevet snydt, hvis du ikke kan komme i kontakt med personen, så er det bare at bide det i sig..

• #15   3. okt 2008 Okay, alle sammen tak for hendvendelserne.
    - Har lige opdaget at brugeren er SLETTET ??!

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #16   4. okt 2008 Sælger har ansvar for at genstanden er afsendt, når først denne er afsendt er det ikke sælgers ansvar længere. Derfor er det også sælgers opgave at kunne dokumentere at genstanden er blevet afsendt, med mindre andet er aftalt, alle regler kan fraviges ved aftale når det er mellem private. Det afhænger derfor af den konkrete sag.

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 153
    #17   5. okt 2008 Hmm, man skulle skrive til en advokat og spørge om hvordan det er for jeg er helt enig i Anders H, men det ville da være rart at vide om det virkelig er sådan. Vil dog sige at jeg har prøvet at stå på posthuset og sige at jeg gerne vil have en kvittering for at have sendt et brev og fået besked om at det kan man ikke.

• jakob G
    jakob G Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 88
    #18   5. okt 2008 Jeg læser jura på 3 år. Som sådan har jeg allerede svaret, dog noget kort. Det er vigtigt at huske at reglerne i lovgivningen er deklaratorisk, dvs kan afviges ved aftale. Det er altså fuldstændig ligegyldigt hvad der står i loven, hvis blot køber og sælger har aftalt noget andet. Dette gælder dog KUN ved civilkøb. Hvis IKKE andet er aftalt er det Købelovens § 10 om levering og §17 om ansvar for genstanden der gælder. Dvs som udgangspunk skat sælger bevise at genstanden er sendt. MEN MEN MEN. Har køber og sælger aftalt at køber tager ansvaret, ved feks. at genstanden sendes som brev unden yderligere beviser, er det IKKE sælgers ansvar. Jeg må igen blot understrege at det er den konkrete sag det afhænger af. Ved forbrugerkøb er det dog en helt anden sag, men det er irelevant i denne sammenhæng.

• Amazing D
    Amazing D Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 153
    #19   5. okt 2008 Problemet er bare de købere som modtager tingene og stadigvæk lader som om de ikke er kommet for at få pengene igen. Dem findes der trods alt en del af og derfor er det trist når det så ofte er sælgerne der stemples som svindlere.
    Noget helt andet er at det da er noget vovet at købe for flere tusinde kroner sådan et sted her. Tag dog ud og køb det ansigt til ansigt og vil sælgeren ikke det så er det nok ikke en sælger med rent mel i posen.

Kommentér på:
Snydt ?

Annonce