{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp fået noget i øjet!
  • #1   1. okt 2008 Det er den heller ikke

• #2   1. okt 2008 jeg plejer bar at åbne øjet så meget jeg kan og så få sig selv til at græde med det øje mens man gnider i det :s så plejer det at komme ud

• #3   1. okt 2008 jamen hvis der er en "ting" så ta det dog ud ellers ta på skadestuen/lægen-hvis du evt har betændelse-ik altid the virker... jeg ville ik bruge the

• #4   1. okt 2008 Har lige fået en tid ved lægen kl 13.30

• #5   1. okt 2008 Man kan sgu da ikke proppe kamillete i øjet? smiley

• #6   1. okt 2008 Jo med et stykke vat kan du

• #7   1. okt 2008 Har været ved lægen og det viste sig at der sad en underlig ting under øjenlåget som de pillede ud og så fik jeg skyllet øjet med et eller andet fis

• #8   1. okt 2008 jeg fik noget savsmuld i øjet for 1 måneds tid ca. Det gjorde også ondt hvergang jeg blinkede, men kunne hverken græde, klø, eller vha. øjeskyl få det ud !

Ved fyraften var det så slemt, jeg ikke kunne åbne øjet, og grunden til at var blevet værre var, jeg havde kløet i det, og fandt senere udaf det er det værste man kan gøre, da man gnider deder sidder i øjet rundt og laver ridser ! Jeg havde fået en stor ridse i hornhinden - tog til lægen, og de pillede det ud, og fik skyllet øjet i sterilt vand, og dagen efter var såret allerede helet - så skulle jeg til øjenlæge, og fik så nogle øjendråber som jeg stadig bruger :s

Så hvis man får noget i øjet, man ikke kan få ud, og man kan mærke det bliver værre, så tag på skadestuen !

Det var min erfaring . .

• #9   1. okt 2008 Man skal passe på med at bruge kamillete, da der er små "fnug" deri, fra tefiltret; hvilket også kan ridse øjet.

Det er langt bedre at bruge saltvand, hvilket man kan lave selv. Tårer fra øjnene er jo i forvejen lidt salte, så man ødelægger ikke miljøet, om man kan sige det sådan, i øjet, ved at bruge saltvand.

Men det var godt du fik det ud =D

Kommentér på:
Hjælp fået noget i øjet!

Annonce