{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  crazy lins, hvor henne ?
  • #1   23. sep 2008 Så skal du tage på camden i London der kan du sagtens få dem meget billigt

  • #2   23. sep 2008 nej mente også max 300 for 1 par selvfølgelig. problemet er at det ene par skal have styrke.

    Nympfo > Vil du ikke sende link til den web side i london ?

    Mariia > hvor henne ?


  • #3   23. sep 2008 jeg er godt klar over at de sikkert er billigere unden for dk. spørgsmålet er hvor henne? Det billigeste jeg kan finde er 320 kr for et par, og det er lige dyrt nok da jeg kun skal bruge den 1 gang/en dag 5-8 timer.

  • #4   23. sep 2008 Det er desværre et markede...
    Så ingen websteder.. du skal derover og besøge dem men det er helt klart også et rigtig fedt sted og være


  • #5   23. sep 2008 Så hjælper det mig ikke så meget jo.

  • #6   23. sep 2008 hvor kan man få dem til 75 kr stykket ? Jeg mente 1 par crazy lins for under 300 kr... Og de crazy lins med styrke koster nok lidt mere..Det er fordi min søster og jeg skal bruge dem til halloween og hun skal have styrke i sit par, vi ville gerne ha hvide øjne den aften. Og jeg kan ik rigtig bruge dem bagefter jo..

  • #7   23. sep 2008 De fleste crazy lins koster en bonde gård syntes jeg, -nok mest fordi det er en engangs fornøjelse. Så tænkte jeg at måske var der en derude som kendte en side med billigecrazy linser, behøver ikke nødvendigvis være i dk, det skal bare kunne betale sig økonomisk at bestille fra udlandet. Og tit og ofte er deres priser for 1 linse og ikke et par så man skal lige se sig for derude.

  • #8   23. sep 2008 318 stykket for en linse, VILDT -vil jeg ikke give. som sagt max 300 kr for et par altså 600 kr for 4 linser......

  • #9   23. sep 2008 det første link du sendt ser det ud som om jeg kan få et par for 324 DKK Hvilket er det billigeste, det undrer mig bare at de reklamere med at fragten er gratis, men bestiller man hos dem ska de ha 40kr i fragt :-s Giver ikke rigtig mening.

  • #10   23. sep 2008 259 lyder godt, du god til at finde tilbudene smiley Jeg kunne slet ikke finde nogle billige *s*

  • #11   23. sep 2008 Nu spør jeg måske lidt dumt, men det sidste link du sendte hed 259 for en 2 pakke, mener de så 2 linser? -Troede nemlig at man næsten altid slogte dem i par, men måske er det anderledes med crazy lins.

  • #12   23. sep 2008 Okey nu ville jeg "bestille" /ligge i kurv 1 par linser, men det bliver 518 DKK


  • #13   23. sep 2008 1 stk Crazy Lenses, 2/pakke = 2 linser ? ? ?

  • #14   23. sep 2008 * Se annoncer * = Du har været en rigtig stor hjælp smiley

Kommentér på:
crazy lins, hvor henne ?

Annonce