{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.744 visninger | Oprettet:

Elev søges til landbrug (Seriøst ) {{forumTopicSubject}}

Hej Bb

Jeg søger efter en landbrugselev som kan hjælpe mig med at passe den bedrift som jeg bestyrer.

Vedkommende skal interessere sig for landbrug og især grise da det er en besætning med 420 søer.

Jeg skal bruge en som skal passe farestalden og have ansvaret for den. Om det er en dreng eller pige er jeg ligeglad med, men vil da foretrække en pige da de er bedre til at passe farestald end drenge..

Arbejdstiden er 37 timer om ugen og hver 3 weekend.

Løn og så videre skal ikke diskuteres med mig, men min arbejdsgiver, da jeg kun skal finde en som kan hjælpe mig.

Håber da det har vakt interesse hos nogle. da jeg går helt alene med det nu.

Og upassende kommentar om at jeg tænker på andet end en medhjælper når jeg fortrækker en pige frem for en dreng. VIL GIVE UDSTEMME.

Mvh Søren Sørensen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elev søges til landbrug (Seriøst )
  • #1   12. sep 2008 hvor er det henne i landet smiley

• #2   12. sep 2008 spørger af hensyn til evt. interesse fra min søster.
    hvor er det i landet? og hvornår er evt. start?

• #4   12. sep 2008 *NOT VIP* Bow ^
    Manden skriver at han FORETRÆKKER en pige. Der står intet sted at man som mand/dreng er udelukket? Naturligt nok når det er en farestald at man ønsker at trække lidt på en kvindes naturlige talent på det område ikke sandt?

Paragraffen du der nævner har desuden heller intet at lave i det her indlæg da det under ingen omstændigheder kan bruges i dette tilfælde..
    Og eneste diskrimination der foregår her er det du foretager dig i punkt 3 med din vældige fantasi..

• #5   12. sep 2008 Camilla ™<3 .
    Er du klar over hvor dyrt det er at bruge jobnet som arbejdsgiver? smiley Det er ikke billigt..

• #6   12. sep 2008 ellers prøv jobstafetten, der fandt jeg da min egen plads smiley

• #8   12. sep 2008 *NOT VIP* Bow ^
    Suk.. Punkt 3 i det du skrev - med diskrimination smiley Det kaldes automatisk et punkt når du laver ny linie og mellemrum jo - look alive soldier!
    Men nu skal jeg nok stoppe den ufattelige lærdom så du får tid til at fordøje al den viden smiley

Hvis den omtalt lov fandtes havde du da næppe din frihed? Så det skal du bare være glad for der ikke gør..

• #9   12. sep 2008 Jobstafetten er kigget igennem og kun en nødløsning da det hovedsagligt er udlændinge..

Men som Christian skriver.. så kan en dreng godt bruges.. men normalt har piger bare lidt mere af pusse nusse genet i sig end drengene..

Men ejendommen ligger lige udenfor Rødkærsbro, 12 km øst for viborg..

• #10   12. sep 2008 Camilla ™<3 .
    Tror han har valgt en kvinde udfra det omtalte naturlige "plejegen" de har smiley Tror oplæget er professionel ment smiley
    Sex på arbejdspladsen er også så stressende synes jeg.. Specielt når hun er gift med chefen..
    Og ja selvfølgelig er man villig til at betale for at finde en god arbejder, men hvorfor ikke prøve andre muligheder inden man fyrer 10.000kr af på Jobnet..

• #11   12. sep 2008 Og start.. Hurtigst muligt da jeg har pt cirka 80 timer om ugen og ikke når alt hvad der skal laves alligevel..

• #12   12. sep 2008 du har helt ret Christian.. det er hundedyr at søge rundt omkring.. min arbejdsgiver har givet 2000 kr bare for at kan få lov at kigge på jobstafetten efter folk.. så det er jo ikk gratis at finde folk.. derfor giver jeg det et forsøg herinde.. :O)

• #14   12. sep 2008 Camilla>> Er jeg godt klar over.. men er jo nød til at prøve noget utraditionelt for at finde folk i dag.. :O)

• #16   12. sep 2008 Bad Farmer aka Gs aka ham selv :
    Hehe kender det godt da vi er flere selvstændige i min familie, det er satme peberet :S Så naturligvis prøver man de gratis løsninger først, evt lokalavisen.. Men kunne jo også være man fik en lille bonus som medarbejder hvis man fandt en god ansat smiley Har jeg hvert fald selv prøvet smiley

• #17   12. sep 2008 Christian>> ok.. men bare jeg får en hjælper er en stor løn i sig selv, da jeg ikke kan køre sådan en bedrift helt alene uden at det kommer til at køre i sænk på et tidspunkt..

• #18   12. sep 2008 Bad Farmer aka Gs aka ham selv :
    Nej klart nok, man skal også passe på sig selv..

• #19   12. sep 2008 Christian>>> lige nøjagtig.. nok får jeg en rimelig hyre.. men det hjælper ikke hvis at jeg ikk kan arbejde som 50 årig.. så meget betyder penge heller ikk for mig..

• #20   12. sep 2008 bad farmer..
    hvis nu du laver et stillingsopslag og mailer til mig kan jeg da hænge det op her på lundbæk?

• #21   12. sep 2008 har du ikke prøvet at kontakte eventuelle tekniske skoler i nærheden....de har måske nogen du kan bruge

• #22   12. sep 2008 Alex@walle >> jo det skal jeg nok lige få lavet og sendt til dig.. kan du ikke lige smide din mail i en pb til mig..

• #23   12. sep 2008 FHM >> Vi kunne måske godt kontakte nogle skoler. men problemet er at der går et stykke tid inden der kommmer nogle ud fra skole.. og ville da gerne have en før..

• marie m
    marie m Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #24   30. dec 2008 lidt noget øv at det er i viborg.. men er så godt nok ik elev mere.

• #25   30. dec 2008 oki.. ja det er træls.. for jeg mangler stadig en elev.. til 1 marts.. cirka..

• marie m
    marie m Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #26   31. dec 2008 blev så godt nok udlært juni sidste år, så kører ikke til elevløn mere..
    Der er bare ikke mange bønder som vil gi den rette løn, efter man er udlært syns jeg smiley

Men er det kun i farestalden?

• #27   1. jan 2009 jeg har aldrig haft problemer med at få det jeg vil have i løn.. jeg plejer at sige at hvis de ikke vil give det jeg vil have.. så har de heller ike brug for mig.. :O)

Det er ikke nødvendigvis farestalden.. hvis vedkommende har kompetencer i andre stald afsnit..

Kommentér på:
Elev søges til landbrug (Seriøst )

Annonce