{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! Please {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Min kæretse og jeg har været sammen i 3 år nu .. Boet sammen 2 ½ år. Alt er vel..

Men ¨hans mor er lige død :o( Det er rigtig svært - Da vi har fået hans lillesøster på knap 14 år . Hun skal bo hos os . Vi er flyttet for hendes skyld, men hun har fået et mindre værelse end hvad hun er vant til :o(

Det jeg nu vil høre jer om... Kender i nogen som kender en osv,,, Der evt. er rigtig dygtigt til at indrette! Jeg mangler en "indretningsarkitekt" til at lave hendes værelse helt vildt fedt og hun bliver glad. Jeg er sgu dygtig nok selv, men tror den virker bedre hvis hun tror det er en rigtig indretningsarkitekt !

Håber der nogen der kan hjælpe mig :o(

KUN SERIØSE SVAR TAK ! Det sgu ikke en fed tilværelse som 21-årige at få en teenager sådan liiige ! Så gider ikk høre på LORT .. Forstå mig ret :o)

OBS Vi bor i KBH !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! Please
  • #1   27. aug 2008 syndes det er flot gjort af dig/jer at skal til at have en teenager i huset for de kan være svære at leve sammen med kan jeg da selv huske.


  • #2   27. aug 2008 Fordi vi har prøvet på alle måder.. Jeg tog endda fri en uge for at gøre det rart osv..
    Men hun har været MØG forkælet og det er vi ved at rette op på.. Og hun har skulle opgive mange ting osv OVENI at hun har mistet sin mor..

    Sååh hun er typen der ville blive mega glad og sys det ville være rigtig fedt!! Hun elsker sådan noget ! Så for dig er det måske upersonligt - men ikke for hende


  • #3   27. aug 2008 kristina S :

    Tusind tak... Men fuck det hårdt :o(


  • #4   27. aug 2008 Mia B :

    Æv, det ville ellers ha været kanon :o)
    Og tusind tak ...


  • #5   13. feb 2013 Kender desværre ikke nogen, men ville også lige sige at jeg syntes det er flot af jer at tage hende smiley virkelig stort smiley

  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #6   13. feb 2013 Er det virkelig så svært at finde på en ordenligt overskrift?

    "Det sgu ikke en fed tilværelse som 21-årige at få en teenager sådan liiige "
    Niks, du har det garanteret meget værre end den 14 årige pige der lige har mistet sin mor, og som skal bo de næste 4 år hos en 21 årig tøs der synes hun er møg forkælet... yes sir.


  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #7   13. feb 2013 Damn.. og så er tråden 5 år gammel.

Kommentér på:
HJÆLP!!! Please

Annonce