{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Nabokrig {{forumTopicSubject}}

Hey BB

jeg har en nabo som lige har været inde og klage over at jeg kører forbi på min STANDART scooter frem og tilbage til skole, derudover klager hun over vores harmløse kat der har siddet i hendes vindueskarm og kigget ind og sat nogle potemærker på hendes bil, vores hund skulle også pive så hun kunne høre det selvom hun bor 50 meter væk.
Jeg har sådan mere eller mindre erklæret nabokrig med hende men hva skal jeg gøre? jeg er seriøst rystet :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nabokrig
  • dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #1   10. maj 2007 Lav en appelsinkanon

• #2   10. maj 2007 du skal tage en alvorlig snak med hende. Nabo-krig er aldrig godt...!

• #3   10. maj 2007 Du skal ikke gøre noget ? hvad havde du regnet med? skyde kat+hund og sælge din scooter så du kunne begynde at cykle?

• #4   10. maj 2007 kanllerter og scootere skulle forbydes,kattepoter på bilen er det værste!
    meeen som sam siger,tror bare du skal vende den anden kind til og ignorere hende

• #5   10. maj 2007 jeg har i sinde at køre en anden vej på knallert men dyrene de blir det sikkert, og vil hun endelig have krig så skal hun kraftedeme få det... jeg er så klar

• #6   10. maj 2007 Uh ha . Jeg elsker sådan noget . smiley

Jeg har fået min gamle nabo til at flytte da jeg boede hos mine forældre . smiley

Bare spil højt musik svin dem til når du ser dem, kast ting ind i haven til dem, når de har gæster gør alt for at irretere dem. også noget hærværk som jeg ikke vil ind på . Der er mange muligheder smiley

• #7   10. maj 2007 Brownie

Min knallert er som da det kom ud fra fabrikken, ingen konstruktive ændringer så den kan stort set ikke høres...

Bo S

Naaah det giver mig bare flere problemer, men den dag jeg skal på skydebanen tager jeg et billede af hende og bruger som mål =)

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #8   10. maj 2007 brokker hun sig ikke når der kommer en gammel golf 2 forbi? :S eller generelt bare en diesel bil?

• #9   10. maj 2007 Men hvis hun er så træt af det går det jo ikke være end hun melder dig / jer en dag. og når hun ikke har noget at have det i kan det jo være lige meget.

• #10   10. maj 2007 * Brownie * << hvad er det for noget fis med at scootere og knallerter skal forbydes?? så skal shoppe ture måske også forbydes?? det er en kvindes hobby, lige så vel, som at lave knallerter/mc'er/biler er en hobby for alle fyre/mænd

• #11   10. maj 2007 jamen hun er jo selv halt alkoholiker :S hun stank af sprut :S

• #12   10. maj 2007 mads: se lige ironien i det,selvfølgelig skal det ik forbydes,men jeg hader dem personligt fordi når de kører ude ved os om aftenen vækker det min søn,og er du klar over hvor belastende det er at skulle gå ind og berolige sit barn 5 gange hver aften når det kunne sove igennem?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #13   10. maj 2007 hvis hun er alkoholiker så kan du smække hende en.. når hun så melder det, så skal du bare sige at det var hende selv der gjorde det... fordi hun var fuld :P?

• #14   10. maj 2007 * Brownie * << kan jeg så self godt se er et problem,.

• #15   10. maj 2007 Brownie

jeg kan sagtens følge dig det var bare dumt/dårligt formuleret.

Mads DJ

ja det løser også problemet ikk?

nu begynder jeg at køre udenom men klager hun en gang til så skal jeg være den første til at molestrere hendes hus fuldstændig

• #16   10. maj 2007 Tim P

katte må bevæge sig frit i det danske land det er der ingen lov for... katte er sine egne, men ja hun er en sur kælling

• tina                                      w
    tina w Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 50
    #17   10. maj 2007 jeg kan faktisk godt forstå hende.. jeg har set hvad en kat kan gøre ved en karm.. OG PÅ EN BIL... jeg kan godt forstå hun brokker sig, jeg synes du skal holde din kat inde.. det er ikke hende der har valgt at kat, MEN DIG

• #18   10. maj 2007 Ja okay katte er træls men altså derfor er der ingen grund til at tude over det andet. så er man sku for langt ude.

• #19   10. maj 2007 katte på bil = en kat mindre i verden.. BANG...

• #20   10. maj 2007 Bananflue N

ja men katten går sgu da også på vores egen bil ? der skel intet den sidder også i karmen den gør intet... den kradser på et tæppe :S

• #21   10. maj 2007 Big $

hvis du skød min kat ville jeg råde dig til konstant at være på flugt smiley

• #22   10. maj 2007 jeg synes også katte skal holde sig på egen grund. det gør min kat heldigvis også smiley
    Men måske kan katten ikke være inde?

• #23   10. maj 2007 tim P du er forkert på den der. du må ikke skyde en kat bare fordi den er på din grund. hvis du skal have lov til det skal de i avisen først så ejeren som man ikke ved hvem er kan få den væk. hvis den så bliver ved med at komme så må du efter noget tid skyde den. det er det samme som med en hund.

• #24   10. maj 2007 tim P ja det gør DU men sådan er loven ikke !

• #25   10. maj 2007 vores kat kommer fra landet hvor der er fri leg og derfor er den ikke en inde-kat bestemt ikke, og

Tim p

du må ikke skyde katte, jeg citerer fra jagtloven:

man må KUN skyde omstrejfende kat HVIS dette er annonceret 2 gange i den lokale avis, derudover skal man besidde gyldigt jagttegn for at gøre det...

• #26   10. maj 2007 Indfangning af herreløse katte med henblik på aflivning
    - Må kun finde sted efter anmodning fra kommunen og kun foretages af en praktiserende dyrlæge eller af personer, som denne har instrueret eller fører tilsyn med. Undtagelser er tilfælde, hvor herreløse katte på grund af sygdom eller tilskadekomst befinder sig i en sådan tilstand, at det af dyreværnsmæssige årsager er nødvendigt at aflive dem straks.

Det er altså kommunens opgave og ansvar at tage stilling til, om man ønsker at gribe ind over for herreløse katte, folk synes generer, ved at lade dem aflive.

Indfangning af herreløse katte med henblik på dyrlægehjælp og lignende
    - Kan bestilles og gennemføres af alle. Dette omfatter, at man bringer katten til dyrlægen med henblik på kastration/sterilisation, mærkning, behandling m.v.

Det er dog dit ansvar at sikre, at katten faktisk er herreløs inden den indfanges.

Indfangning og nedskydning af omstrejfende katte

Indfangning og tilbageholdelse
    Ifølge § 14 i mark- og vejfredsloven har man ret til på en hensigtsmæssig måde af fjerne omstrejfende katte fra sin egen grund. Man har ikke pligt til at yde erstatning, hvis katten kommer til skade eller dør. Omvendt kan ejeren kræve at få katten (levende som død) udleveret. I så fald skal ejeren betale erstatning for skader, katten evt. har været skyld i.

Nedskydning og drab
    Ifølge § 14, stk. 2 i mark- og vejfredsloven må nedskydning eller anden form for bevidst drab af katten kun finde sted, hvis kattens ejer i forvejen er blevet advaret inden for det seneste år. Hvis ejeren er ukendt, kan en advarsel, som indeholder en kort beskrivelse af katten, annonceres i et lokalt, udbredt dagblad. Det er kun dyrlæger og særligt uddannede der må aflive katten.

• #27   10. maj 2007 Bech: hvis din kat gik rundt på min bil, vil jeg råde både dig og din kat, til at flygte. . .

• #28   10. maj 2007 Big $

ja du sej hva? har du dyr?

• #29   10. maj 2007 jeg er både sej, og har hund..

den sørger jeg for at holde inde på min grund. .

• #30   10. maj 2007 Bech jeg har nu heller ikke det store problem med at skyde en kat :s

• tina                                      w
    tina w Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 50
    #31   10. maj 2007 A Perfect Square *

ville du ikke være træt af at der sad børn i din vindueskarm og på din bil????

• #32   10. maj 2007 Ja det er rigtigt nok men så kan de jo så sige at de vil have den døde kat og så ser det ikke så godt ud hvis den er blevet skudt =( Men det er jo bare at lade vær med at sige noget. skyd og begrav den så er det det.

• #33   10. maj 2007 Big $
    And0rz ^
    tim P

Stor kæft lille hjerne... kom med nogle kommentarer man kan bruge til noget og ikke alt det der smartass fis der...

• Jack B
    Jack B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #34   10. maj 2007 Vis det var på min grund der kom en kat gående, så ville jeg sparke den så hårdt at den fløj. Ikke noget personlig. Hader bare katte

• #35   10. maj 2007 nogle kommentarer du kan bruge til noget. . ????

HOLD DIT DYR, PÅ DIN EGEN GRUND, ELLER MIST DET

var det bedre. . ???

• #36   10. maj 2007 oh my god... Big $ du har mindre hjerne end jeg troede muligt... grow up

• #37   10. maj 2007 Big - WORD !

• #38   10. maj 2007 fuck hende

• #39   10. maj 2007 åh nej.. jeg lever ikke op til dine forventninger. . *snøft* hvordan skal jeg dog komme videre. . ???;(

• #40   10. maj 2007 Bech din gangster so ! fix da lige de billeder med dit jagtgevær vi ved alle du ikke vil bruge det til at nakke hende. så hvem er det der skal grow up`?

• #41   10. maj 2007 And0rz ^

hvad med bare at flette næbbet... jeg er jæger? jeg skyder ikke mennesker men dyr, klaphat

• #42   10. maj 2007 Hvad så Bech din gangster er du gået kold?

• #43   10. maj 2007 haha det er derfor du lige fixer de billeder lige som du begynder "jeg har i sinde at køre en anden vej på knallert men dyrene de blir det sikkert, og vil hun endelig have krig så skal hun kraftedeme få det... jeg er så klar" så tror faktisk det er dig der bare fletter !

Kommentér på:
Nabokrig

Annonce