{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Dyremishandling . {{forumTopicSubject}}

Har i været vidne til dyremishandling ? Jeg har .

Jeg var på besøg ved min halv lillebror (vi har samme far) og ham og hans lillebror er så heldige at eje 2 dejlige marsvin .
Desværre vidste deres mor ikke at sådan nogle skal have klippet negle . Så da jeg kom derhjem tog jeg en af dem op , og dens negle var sygt lange . De krogede over hinanden og sådan . Klippede så deres negle og sagde til min lillebrors mor at hun SKULLE huske at klippe dem når de trænger . For det sku syndt .


Og en af min lillesøsters venner sad og legede med mit hamster . Han maste dynen sådan ned i mellem hans ben, og satte hamsteret der. Han hev så i begge sider af dynen sådan at hamsteret hoppede 5 cm op i luften . Det gjorde så ikke så meget . Men den snotunge fik lige 'blod på tanden'' og gjorde det igen. Denne gang hev han bare så hårdt i dynen at mit stakkels hamster fløj op i luften , ramte loftet og faldt ned på trægulvet. Den overlevede utroligt nok , men fik vist en hjerneskade . Dens hoved holdt den altid skævt efter det. Og snotungen ? Ja han var da flad af grin og syntes det var vildt skægt :s !!

Hvad syntes i om sådan noget ? Altså det første var ren og skær uvidenhed , men den sidste ? Den unge burte aldrig nogensinde så et dyr . Hvad mener i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling .
Kommentér på:
Dyremishandling .

Annonce