{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Bullterrier . {{forumTopicSubject}}

Jeg elsker Bullterriere . Ja, mange synes de ser sjove/underlige ud, men jeg elsker racen . Så snakker jeg med en kammerat om det, og han siger han ikke kan lide racen . Siger det da er okay, ikke ham der skal ha hunden, men om jeg må spørge hvorfor . Han svar er :

"Fordi folk opdrager dem til kamphunde. Jeg har intet tilovers for muskel hunde, INTET .
f.eks, der var en artikel om 2 muskel/kamp hunde som gik frit og kom ind i en have hvor der var en hundegård med en hund inde i, på en måde kom de ind og gik til angrab på den hund... HVAD FANDEN SKER FOR DE FUCKING MØG KLAMME MØG HUNDE"

Argh . For %!#&/@!! også da . Ud med min irritation måtte jeg altså lige komme .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bullterrier .
  • #1   10. aug 2008 Døgnflue : Irriterer mig lidt når folk sætter muskelhunde i bås . Man bør ha noget imod de mennesker der GØR muskelhunde til "kamphunde" . Ikke muskelhundene . Smag og behag er en anden sagde . Synes bare grunden til at lige netop min kammerat ikke kan lide muskelhunde er træls . Han hader dem pga hvad andre mennesker har givet hundene af ry . Ikke pga egen erfaring .

• #2   10. aug 2008 Stavefejl, er helt gratis . smiley

• #3   10. aug 2008 Døgnflue : Jamen det er da også lige så dumt ?

• #4   10. aug 2008 Ja, det er det jo nok . Men derfor kan man godt være irriteret over at folk sætter ting så meget i bås . smiley

• #5   10. aug 2008 Hanibal : Sødt .

• #6   10. aug 2008 Nicole : Var det ?

• mathine b
    mathine b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 84
    #7   10. aug 2008 må erligt tilstå at jeg da også er lidt skeptisk ved at min søster vil til at have en amerikan shefford terrier (amstiff), dog er jeg mere bekymret om hun vil kunne håndtere en hund som den (hun har haft labrador) og hvad folk vil sige til at hun får en af den type hund. dog mere fordi at jeg tvivler på at det på lang sigt ikke er noget for hende da hun mere er til en hund der ligger i sin kurv meget af tiden og da både "muskel hunde" og labrador er meget aktive hunde. så jeg vil synes at det er syn for hunden. der kræver jeg noget erfaring at have alle muskel hunde typer og det tror jeg ikke hun har

• mathine b
    mathine b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 84
    #8   10. aug 2008 jeg høre ikke lige til i sidste linje

Kommentér på:
Bullterrier .

Annonce