{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

simon n
simon n
Tilmeldt:
12. maj 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Hva er det nu titlen er på denne film? {{forumTopicSubject}}

Filmen handler om 3 sorte drenge, som er venner og altid sammen, de lever i en storby hvor der blir solgt mange stoffer og er mange skyderier/mord osv... de ender så selv i stof miljøet, hvor de begynder at sælge og til sidst tjener de kassen på det..
Filmen ender med at den ene kammerat er forræder og skyder en af de andre, hvorefter den sidste skyder ham forædderen... Har næsten lige set den i fjerneren, kan bare ikke komme i tanke om titlen? og det kan også være at min gengivelse af handlingen er lidt mangelfuld, men håber der er nogen der kan hjælpe...
på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva er det nu titlen er på denne film?
  • #1   31. jul 2008 Hvilken kanal så du den på?

  • #2   31. jul 2008 ... og hvornår?

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #3   31. jul 2008 jamen tror ikk den er så gammel igen, aner det ærlig talt ikk... og husker slet ikke skuespillerne desværre... der er også en kendt neger mer med, han spiller den anden bandes boss... ham den ene neger er deres bodyguard, den anden er lederen af de tre og den sidste er vidst bare med... siger det jer noget?

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #4   31. jul 2008 tror det var canal + eller tv1000, ved godt det ikke er særlig specifikt, da de jo sender en helvedes bunke film hehe

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #5   31. jul 2008 jah han er ham den sidste af brødrene mener jeg...

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #6   31. jul 2008 chris rock.. sorry

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #7   31. jul 2008 husker ikke dato eller klokslet, ellers ville jeg ikke have skrevet til jer herinde jo smiley

  • #8   31. jul 2008 new jack city. . ???

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #9   31. jul 2008 daniel p: ja er ret sikker på det ikke er den, den ene neger er et ordentligt brød, og hans far skyder ham på et tidspunkt i filmen...

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #10   31. jul 2008 Det er heller ikke new jack city desværre smiley og som sagt er jeg jo heller ikke sikker på om chris rock er med i den, er ikke så go til at huske skuespillere desværre

  • #11   31. jul 2008 Get Rich Or Die Tryin . det lyder fuldstændig som den , hvis den er forholdsvis ny .

    Er den gammel , lyder det som den som 50 cent har taget halvdelen af handlingen fra , nemlig Collar !


  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #12   31. jul 2008 Mads b: ja det er fandens jeg ikke kan det... men jeg mener og kan huske at ham der er lederen i deres bande ligner "lidt" denzel washington...

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #13   31. jul 2008 Daniel p: heller ikke den nej, desværre!

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #14   31. jul 2008 ikke ham nej, ham her er yngre...

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #15   31. jul 2008 han er nok med i mange andre film, men jeg kan ikke huske hvilke smiley

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #16   31. jul 2008 ja men tak for tålmodigheden ihvertfald.... jeg kan heller ikke foretage mig andet førend jeg har fundet ud af det her...

  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #17   31. jul 2008 haha nasty smiley men ja... tror altså ikke at flere lede træde angårnde filmen hjælper, for så ville du kunne huske titlen ud fra handlingen... det er bare navne du skulle ha for at kunne huske det går jeg ud fra hehe

    !


  • simon n
    simon n Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #18   31. jul 2008 er der ikk en liste over neger skuespiller med billeder + navne? for så er det sån en jeg ska ha og glo igennem smiley


Kommentér på:
Hva er det nu titlen er på denne film?

Annonce