{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chihuahua
  • #1   4. maj 2007 [ J. Rath ]

har skam selv 2 amstaff.. ved godt hvordan det hele køre smiley ..

men hun ønsker sig sådan en, så hun må heller få sådan en

• #2   4. maj 2007 tim P

der er ingen der siger at den skal være hos mig? smiley
    og ved sku godt at de bare æder den hvis de ser den hehe

• #3   4. maj 2007 [ J. Rath ]

nu bor jeg ikk inde i huset hvor de er.. bor i en anden bygning som..
    så de er skam mine.

• #4   4. maj 2007 Jeanette M
    tag det dog roligt? smiley
    de gør skam ingen ting, går til hunde træning 2 gange om ugen med dem..

det var skam også bare for sjov smiley

• #5   4. maj 2007 tim P
    hun er også 17

• #6   4. maj 2007 tim P

hvad snakker du om?
    jeg tager mine hunde meget seriøst :S
    løber med dem hverdag og leger med dem hverdag.. og som sagt går jeg til hunde træning med dem..
    og de bliver fodret sundt.

• #7   4. maj 2007 Regitze R

godt med noget støtte ;D

• #8   4. maj 2007 Jeanette M

har jeg sagt den skal være billig? :S
    sagde til ok pris.. vi snakker 10.000 - 14.000 ved godt det er en dyr hund

• #9   4. maj 2007 tim P

ved mere end hund end du kommer til..
    og du kender mig ikk, så drop det smiley

• #10   4. maj 2007 tim P

Fordi vi har haft amstaff før..
    derfor valgte jeg at købe amstaff til mig selv..

• #11   4. maj 2007 [ J. Rath ]

der er ingen grund til at bedømme mig, når du ikk kender mig? .. jeg kan nemt ha en masse venner på besøg uden at mine hunde gør noget dumt.. de ligger skam bare inde i min seng indtil mine gæster er gået.. og de altid glade, og bliver behandlet som de skal behandles.. hvis de vil ud, så kommer de ud, hvis de vil ud og gå. så kommer de ud og gå smiley

• #12   4. maj 2007 Jeanette M

der er på ingen måde grund til du sidder og spiller smart nu? .. spurgte om nogen kendte et sted hvor de kunne købes.. har sku da ikk tænkt mig at købe en her inde ?
    så smut pomfrit smiley

• #13   4. maj 2007 i er da for latterlige at høre på, hvorfor kan en 17 årige ikke have hund ?

Jeg flyttede hjemmefra som 16 årige og har haft egen hund siden jeg var 15, hvorfor må jeg ikke det ?

er 20 nu og har stadig hund

• #14   4. maj 2007 tim P

der er ingen der siger jeg klare det alene?
    som sagt.. så har vi haft amstaff før her hvor jeg bor.. og tro mig jeg har selv styr på det.. så fuck alderen, desuden hjælper min far mig med dem.. tager ikk ansvaret alene..

• #15   4. maj 2007 fry S

nemlig smiley

• #16   4. maj 2007 Jeanette M

syns du ikk snart du skal tage og hop væk ?
    sagde min far hjælper mig med dem! som betyder jeg ikk tager fuldt ansvar!
    og har aldrig sagt jeg er ekspart.. siger bare jeg ved bestemt mere om hund end du gør smiley

• #17   4. maj 2007 [ J. Rath ]

misundelige er en grim ting.. det eneste jeg har at sige til dig smiley .. et billed siger inden ting?

jeg behandler mine hunde som de skal behandles.. desuden har jeg skam læst op til flere bøger om muskel hunde smiley

• #18   4. maj 2007 så store arme har han sku da ikke [J. Rath] smiley

• #19   4. maj 2007 tim P

der er ingen som siger det er mine første hunde?

og træner dem ved danskhundeforbundt.. i sæby & knivholdt i frederikshavn smiley

• #20   4. maj 2007 Jeanette M

fordi du er irreterende at høre på? smiley
    du forstår bare intet overhovedet..
    så det må jo bare vise jeg ved mere end dig ikk?

• #21   4. maj 2007 Men korsgaard ?

Find en kennel, det er den eneste rigitige måde at købe en hund på, fuck prisen bare hunden er sød, og det er den race men gerne vil have....

Men kan få masser af info om hva lige den hunde kræver af en ejer, opdragelse, foder, dens "humør" osv osv osv

• #22   4. maj 2007 fry S

hehe det lige det ;D

• #23   4. maj 2007 fry S

spurgte jo rent faktisk bare om en kennel jo?

men folk opfatter det bare forkert

• #24   4. maj 2007 tim P

Det er mine hunde smiley
    men min far hjælper mig stadigvæk

• #25   4. maj 2007 Regitze R

Fordi de er så kendt for at bide folk..

• #26   4. maj 2007 Jeanette M

seriøst nu holder du snart din kæft du gør..
    Du forstår virkelig at gøre folk sure? :S

de er kendt for at blive aggrasive eller hvordan det staves..
    og har styr på dem..
    Så fuck nu bare af.

• #27   4. maj 2007 hunde.dyregalleri.dk der er der tit hunde til salg også chihuahua

• #28   4. maj 2007 Jeanette M

nej du forstår bare intet af hvad man siger til dig?
    prøv at hør her..

det er mine hunde.. og har styr på dem!
    jeg går til hundetræning med dem, med min far!
    og min far har haft utrolig mange hunde igennem hans liv, og flere amstaff.. og han ved hvordan man behandler dem.. og hvordan man træner dem.. mine hunde nipper aldrig efter folk, eller noget andet overhovedet.. de kan gå imellem katte osv. uden der sker en skid.. altså de får den mad de skal ha.. og det vand de skal ha, og bliver luftet li så tit de vil?
    men tager ikk 110% ansvar overfor dem.. derfor min far hjælper mig.. men kan da godt se det måske lyder vildt at jeg er 17 og har 2 amstaff?
    men det er jo mit eget valg.. og har virkelig ikk haft nogen problmer med dem.. og har haft dem i snart 2 år..
    så der er ingen problmer der overhovedet!

• #29   4. maj 2007 tim P

mine hunde går med en han gravhund..
    så du skal ikk side og sige de ikk kan med andre hunde smiley

• #30   4. maj 2007 tim P

kan godt se hvor du vil hen..
    men det er jo ikk kun mig som har ansvaret for de hunde.. det må i forstå?
    men slipper aldrig mine hunde løs ALDRIG!
    men nu har vi også en utrolig stor have, hvor de har mange muligheder smiley

• #31   4. maj 2007 tim P

jeg syns også bare du skal tage og skride smiley
    for du er da noget af det dummeste jeg har hørt længe på sammen med Jeanette smiley

• #32   4. maj 2007 Walther

tak for støtten smiley
    godt at høre at nogen har styr på det..

• #33   4. maj 2007 Jeanette M

kan du huske hvad jeg spurgte om først?

spurgte om der var nogen som kendte et godt sted hvor man kunne købe chihuahua?
    ( en kennel )

• #34   4. maj 2007 Walther

hentyder til det med min amstaff smiley

• #35   4. maj 2007 evt gå ind på http://dansk-kennel-klub.dk/1 og kig under hvalpe lister eller opdrættere smiley

• #36   4. maj 2007 Nu har jeg ikk læst det hele,men det lyder som en tråd der hurtigt kan løbe af sporet og gå hen og blive til ren tilsvining.
    Husk lige sproget,drenge og piger.... alle har ret til en mening...

• #37   4. maj 2007 Aaaarh, Jeanette .. Jeg synes godt nok også du er rimelig, ja undskyld jeg siger det, dum at høre på .. Jeg siger ikke jeg ved noget om hunde .. Jeg kan godt forstå dit synspunkt .. Men det du skriver er noget pis synes jeg..

Just my opinion .. Og nu er jeg skredet , gider ikke sidde og diskutere ..

• #38   4. maj 2007 Der findes 17 årige med hjerne og tankegang som 13 årige .. Og så findes der meget modne 17 årige .. Der er meget forskel på mennesker , og hvad de er i stand til ..

• #39   4. maj 2007 Generalisering er en grim ting ..

• #40   4. maj 2007 Hej

• #41   4. maj 2007 Jeg kan sagtens forstå jeres synspunkt .. Men samtidig er der ingen grund til at kaste sig over knægten .. Han blev ikke ligefrem klogere af denne her diskussion , ihvertfald ikke på hans spørgsmål ..

Og nej Jeanette, jeg gider ikke det dér ordkløveri, ned til mindste detalje ..

Hej hej smiley

• #42   4. maj 2007 Det kan jeg se Jeanette ..

smiley

• #43   4. maj 2007 Jeanette - Selvfølgelig forsvarer han da sig selv ..

• #44   4. maj 2007 til Allan - øh mine rotter er min. lige så meget værd som min hund.. Mine dyr betyder alt for mig, de har lgie så meget ret til at blive behandlet ordenligt og med respekt som du har.. Og det er ikke at menneskelig gøre dem, for jeg behandler dem som de dyr de er, dvs jeg giver dem ikke tøj på eller menneskelige føelser, jeg giver ikke kage på deres fødselsadag osv..

Men stadig betyder de meget for mig..

Når alt kommer til alt er mennesker jo også bare dyr..

• #45   4. maj 2007 nu har jeg ikke lest det hele, men hvis du skal give en hund i gave , så synes jeg du skal give en seddel hvor det står at hun skal få x antall beløb. så hun selv kan velge hund... hva hvis du velger en hund som ikke passer til hende?
    det kan godt være hun ønsker sig en , men hun må da havee tid...
    en hund er ikke noget man køber i gave, man planlegger før man køber, og kikker på mange hunde...

• #46   4. maj 2007 Til Allan A - Jeg pylre heller ikke om min hund (eller andre dyr), men jeg slår den heller ikke.. Jeg opdrager hende bestemt men kærligt uden vold..

• #48   4. maj 2007 Til Allan A - okay, det lød bare som en genneralisering af hunde ejere smiley

Til alle - ang. at give en hund som gave så kan jeg ikke se problemet med det, hvis giveren har aftalt med modtager at han/hun får en hund smiley

• Peugeot 2
    Peugeot 2 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
    #49   4. maj 2007 Bland jer da undeom om han kun er 17 og har 2 hunde, i har fandme ingen anelse om hvordan han passer dem.

Så vidt jeg kan læse mig til passer han sine hunde godt??????

• #50   4. maj 2007 R. Rath og Jeanette...?

- I er så PLATTE og hører på, dukse børn mand!

• #51   4. maj 2007 Seriøst... jeg fatter ikke at I gider hakke ned på en fyr, der har 2 amstaffer, tatoos og træner, selv efter han op til flere gange har sagt, at hans hunde ikke er et problem. Endvidere spurgte han om der var nogle der kendte steder (= kennler) hvor der blev solgt chi's.. ikke om hans hunde.

Jeg vil ikke blande mig i at man køber en levende gave til sin kæreste, da jeg ikke kender deres forhold.

Men at folk som Jeanette og Tim P ( Jeres kommentarer hænger ved, men ved der er mange andre der har yttret sig med samme mening), sidder og siger, at en 17 årig ikke kan opdrage en amstaff ordenligt, gang på gang på gang...
    og samtidig hakker alle andre ned, der mener at det er individuelt.. Næ nej; folk på 17 er slet ikke modne nok til det, og der var vidst noget om, at de sikkert havde andet at bruge sin tid på, end hundeopdragelse, i den alder.

Hvordan kan I konkludere det?
    Alle hunde er farlige når det kommer til store flokke, af ukendte hunde. Denne debat har jo været oppe at vende 100 tals af gange.
    Og bare fordi man er 17 år gammel, er det ikke ensbetydende med, at man ikke ønsker at bruge tid med sine dyr, opdragelse osv.

Det er det samme som at sige, at en pige på 17 IKKE må have hest, for hun fatter ikke hvor farlig en hest kan være...!!

Kommentér på:
chihuahua

Annonce