{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

sker der for børn ? {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der, undskyld mig, for dumme små piger og drenge på 13-15 år ? Børn, der tror det er super cool at ryge uden at inhalere, stå på gaden og lade som om man er tæske stiv, på en hverdag ?
Ja undskyld, men jeg kan ligesom bare ikke rigtig se det .

Kom gående med en veninde idag, og ser 6 "børn" der er 13-14 år maks . 2 piger, og 4 drenge .
Pigerne er (u)klædt, i små trøjer, som de leger er kjoler, der er trukket så lagt ned de liiiige kunne, så man kan se deres små barnenumser stritte ud . Lange uglede påhængs hårtotte, en kaveler gang der fandme går helt ned til navlen, selvom de ikke har fået andet end lidt større brystvorter . Og så har de fandme også tørlagt matas for alt hvad der kaldes makeup, og så proppet det hele i masken !

Drengene, rigtig popsmarte små irriterende børn, i samme alder, med ALT for meget selvbruner i hovedet(muligvis dækket med en smule af tøsernes pudder), står med deres "dette-skulle-ha-været-baggy-pants-men-vi-havde-ikke-råd-til-rigtige-så-det-ligner-jeg-har-ble-på" bukser, stoppet ned i sokkerne, selvom de ikke kører på cykel uden skærm på kæden, og så med en alt for latterlig "gangster" talk !

De her små børn, står med hver deres smøg og breezer i hånden . Ingen af dem ved endnu, at man faktisk skal inhalere for at ryge . De står bare og suger som gale på deres smøger, og puster røgen ud med det samme . Lige når den er slukket, tager de en ny . For det er jo skide sejt at ryge .

Da mig og min veninde kommer gående siger den ene pige: "Årh, nu har jeg drukket over halvdelen af min breezer, jeg er bare SÅ stiv" . Og så bukker hun sig ned, så man kan kigge hele vejen op i skrevet på hende . Super lækkert .

Ikke nok med det, så kommer drengene sørme også på banen . De henvender sig dog bare til mig og min veninde.

"Yo, chickas . Gode røve i går med dér . Nice tits . Skal i ikke liiige med os videre ?"
- vores tanke: Hahahaha . Aaarh . Det tror vi så alligevel ikke rigtig kommer til at ske . Prøv nu lige at holde engang . Genvind jordforbindelsen .
"Ellers tak drenge . Vi kører vidst ikke liiige i samme vejbane . "


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sker der for børn ?
  • #1   9. jul 2008 Sker der for voksne, der vælger at lade sig gå på og svarer de små børn? smiley Ej, jeg er meget enig! Det er sgu skræmmende at se nogle gange

  • #2   9. jul 2008 er godt nok kun 14 men er fuldt enig med ig hvorfor kan man ikke bare gå i normalt tøj og fuuuucking ikke ryger det er kun tabere der ryger...

  • #3   9. jul 2008 Jeg elsker måden du skrev det der på smiley

  • #4   9. jul 2008 Sabrina S

    kender det squ godt selv fra min sidste skole gang , men der var de mindre helt ned til 11 års alderen, der går rundt og spiller "walla jeg ornli' syg", HADER DE
    R::: unger selv fra min klasse , 10.ne,fatter ikke nutidens unge SERIØST !!!!


  • #5   9. jul 2008 Niller : Heehe . Lader mig skam ikke gå på . Synes bare det er vildt !

    Matilde : Neej, er jeg dog ikke . Tror nu næppe heller det er noget særsyn . smiley


  • #6   9. jul 2008 det eneste der er at sige til det er at det er ungdommen idag.. men man skal tænke på hvor de har det fra og så skal man nok også lige se tilbage på hvordan man selv var i den alder:)

  • #7   9. jul 2008 Kær. Det er jeg faktisk dybt enig i!

  • #8   9. jul 2008 matilde k


    der går heller ikk andet her i hinnerup (ved godt jeg kun er 14 men er ikke en af de der "seje" popsmarte idioter


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #9   9. jul 2008 kan da huske dengang der, hvor man gerne ville vise sig for de andre, men det der. har jeg dog aldrig gjort, li en tand for meget,!
    de skulle smide i seng,! gonat !

    men ja i dag sker det jo ikke sjældent at man ser disse typer på gaden, sker jo næsten hverdag, og forstår og begriber virkelig ik hvorfor fanden forældrene ikke griber ind idet, hvis det var min knægt eller pige, på den alder som stod der, havde de sku for "røvfuld" syntes dog det iorden hvis det sker ved en af forældrene og underopsyn, i den alder burde de jo ikke engang kunne købe det shit

    stavefejl er gratis smiley


  • #10   9. jul 2008 Sabina.. Det er virkelig også vildt !!

  • #11   9. jul 2008 Sasan : Lige præcis . smiley Lige præcis sådan de snakke . Åh . Dumme dumme børn .

    Trine : Hvis det var til mig, så tak . Heehe .

    Alexander : Ja, nu ryger jeg dog selv, skal til at stoppe, men ryger . Men ja, det er ikke smart at ryge ! Så jeg fatter da slet ikke hvorfor man gider bruge så mange penge på at så ikke gøre det ordentligt hvis det endelig skal være . Synes det er latterligt man tror det er sejt !


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #12   9. jul 2008 Alexander R - nogen vælger jo bare den livsstil - os iorden hvis de så bare holder den for sig selv!

  • Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 141
    #13   9. jul 2008 Word!

  • #14   9. jul 2008 sabrina s


    nej og sletter ikke når man kun er de der 13-14 år her i hinnerup begynder de som 11-12 årig


  • #15   9. jul 2008 Sabrina
    Det var dig smiley
    Og kan kun gi dig ret i det du skriver


  • #16   9. jul 2008 Det lyder nu nok meget vildt, men jeg kan sgu et eller andet sted godt forstå hvis nogle drenge får et forkert signal fra nogle af de her piger . (Bemærk jeg BESTEMT IKKE siger det giver dem lov til f.eks at voldtage dem)

    Men når de står der med røv og patter, og så bevidst bukker sig lige op i hovedet af drengene, så alt er til fuld skue, så kan jeg sgu godt forstå de tror pigerne vil noget .


  • #17   9. jul 2008 Miss J : Ej . Det var sgu da også for åndssvagt . ;s

  • #18   9. jul 2008 Nu skal jeg heller ik spille for voksen , er også kun selv 17 , men altså , seruiøst nogen af de børn i 13 års alderen, går rundt i mærketøj .. den gang jeg var så lille vidste jeg jo ik en gang hvad sådan mærker hed .
    Er også ryger selv , men ryger dog ordentligt, men kan ik passe de skal stå og tro at det er sejt at ryge og så slet ik gøre det ordentligt !


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #19   9. jul 2008 teenages alderen starter når man er 9 - 11 år i dag smiley

  • #20   9. jul 2008 Det er lidt sjovt , fordi når de ik er fulde spiller de fuld , når jeg er til sådan noget og sys jeg er blevet lidt for hurtig fuld prøver jeg da på og spille ædru :b he

  • #21   9. jul 2008 Det minder mig om da jeg var en lille pige(6.kl. ), havde jeg en bedst veninde der måtte begynde at drikke og ryge når hun kom i 7.,, Kan så ikke huske hvad der skete i 7.,, Men jeg tænkte bare What?Prøver du at være sej eller hvad? For jeg kunne ikke forstå hvorfor hun ville det? De andre i klassen undtagen en og mig, de havde også smagt Breezer, Cult chaker, vin, øl og alt det andet.. Det gik mig virkelig på at de troede de kunne være seje, ved at drikke... Mig og min veninde blev heller ikke ved med at være bedste veninde i 7. fordi hun blev for meget,.. (;

  • #22   9. jul 2008 Nej det kan fanme ik være rigtig , hun er en rigtig pige hvis hun ikke går med mærketøj og make-up
    om 5 år kan hun begynde og have interresse for sit udseende .. forstå mig ret xD


  • #23   9. jul 2008 her i hinnerup spiller d fulde og meget dumme hvem fanden gidder ha en spritter stiv kælling der er mega dum ihverdtfald ikke mig da

  • #24   9. jul 2008 haha .. Jamen forstår ikke , er det forældrene der ik er kontante nok , eller og bliver de revet med af hinanden , eller er det fordi de ser op til deres bror som er mellem de 16-18 år) eller hvordan ?

  • #25   9. jul 2008 knudsen k

    det er fordi de ser op til deres søskende der var to i min klasse de begyndte at gå med make-up i 2. klasse det for tidligt og de både drikker og ryger nu og går næsten "u-påklædt" og bukker sig forand alle drenge så man rigtig kan se cykelstativet


  • #26   9. jul 2008 Haha. It's funny cause it's true.

  • #27   9. jul 2008 Haha, så godt og præcist skrevet smiley
    Sad med en kammerat på Kultorvet i KBH idag, så sad der 3 knægte med hver deres smøg. De nåede fandeme lige at tage et sug, og så var røgen ude af munden på dem. 2 min. efter, så tændte de sgu en ny...Hvad sker der for det?

    Arbejder også på en tank i KBH, der kom en mor ind med sine 2 små piger, på en 13-14 år, og de havde da godt nok lagt den vildeste krigsmaling jeg længe har set. Der var jo ikke et sted i ansigtet på dem, som ikke var dækket af diverse makeup-produkter.
    Og så stod de der i deres små toppe med en push-up bh, som nok var et par numre for store til dem. Hende den ene står så og leder efter noget tyggegummi, og udbryder lidt efter ''ej, hvor er der sugarfree'' med den mest overspillede dulle-stemme. Lige før jeg blev nødt til at tage en pause, for det var godt nok åndsvagt at se på det der.


  • #28   9. jul 2008 G¨r ud fra du går omkirng 8. klasse Alrexander ?
    Men altså jeg drak da også i 8. klasse, men røg dohg ik, det er sku stadig for tidligt der synes jeg ?

    Men okaay , tak for svaret Alexander (:


  • #29   9. jul 2008 Jamen jeg kan slet ikke klare det der med de spiller fulde..

    Der var en pige på 14 engange, det var bare med stoffer . HUn havde spurgt en dreng om hun ikke godt måtte prøve at få en streg speed . Drengen sagde nej, da han bestemt ikke ville sælge noget til hende !!

    Ikke engang to sek efter lå hun edderspjætme og påstod hun så trolde, havde angst, kunne ikke fukusere, osv osv .

    Well . Lad os sige hun havde fået en lille streg . Sådan kan man fandme ikke få det af at tage en lille streg speed .


  • #30   9. jul 2008 Glemte lige pointen med det der sugarfree tyggegummi - Hvorfor tænker hun overhovedet på sådan noget i den alder!!? Hun var ikke engang tyk man. Børn i dagens Danmark bliver jo helt forskruede oven i hovedet af for meget voice TV og arto!!

  • #31   9. jul 2008 knudsen k


    skal i 8. efter ferien og drikker da ogs en gang i mellem men dem jeg snakker om er hver weekend osv. og de er dem der tænder en ny smøg hver andet minut


  • #32   9. jul 2008 Ja det er lidt klamt ^^

  • #33   9. jul 2008 ja det er det

  • #34   9. jul 2008 Kion : Haaha . Også lige præcis sådan de her tøsebørn snakkede . På sådan en rigtig "fin-dulle-fissefornem-måde" . Argh .

  • #35   9. jul 2008 Haaha . LIge præcis . Hvis man gav en af dem en lussing, ville de flyve overalt med pudder, og så ville de have en helt hvis hånd på kinden . De ville ikke engang kunne mærke det, fordi al den pudder nærmest må give en Airbag funktion .

  • #37   9. jul 2008 Helle : smiley . Heehe . Ja .

  • #38   9. jul 2008 ligenu kritisere og håner i dem jo bare.... det er da vist også lidt 13-14 års agtigt..

  • #40   9. jul 2008 ja hvem der bare var 14 igen ....

  • #41   10. jul 2008 ja, men problemet er jo at forældrene bare giver dem lov.

  • #42   19. jul 2008 Helle - Et eller andet sted skal man jo ud med sine aggressioner, så hvorfor ikke her?

  • #43   31. jul 2008 Haha du genial smiley

  • #44   31. jul 2008 D O L C E :

    Takker . smiley


Kommentér på:
sker der for børn ?

Annonce