{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
165 visninger | Oprettet:

Peter P
Peter P
Online Tilmeldt:
3. feb 2017
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 187

Sommer, sol, søndag og regnsbyger {{forumTopicSubject}}

Sommeren er skøn, og planter, træer og buske vokser, skyder, blomstrer og bliver større og større.

Jeg klipper hæk ind imellem regnsbygerne.
Og eller nyder jeg, at solen trods alt skinner og temperaturen er lun og rar.

Nyder I årstiden?
Eller trives I bedst på andre tider af året?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer, sol, søndag og regnsbyger
  • #1   7. jul Sommeren (Juli især) er jo stort set som den plejer.
    Græsset gror a hævlede tè, og svært at slå når det er vådt - heldigvis nåede jeg at klippe hæk lige inden sct hans, og vi nåede at gå hele haven over, men ak, ukrudtet vrimler frem i det her våde vejr.
    Terrasserne/fortovene er dog stort set fri for ukrudt, da jeg er over med sprøjten (Lagereddike m/salt og sulfo) lige så snart noget pipper frem.
    Fra ca. midten af April og frem til ca. 1. Oktober, er den årstid jeg er gladest for, ofte kan morgenkaffen nydes på terrasse der.
    Vinteren er noget møg, især hvis det bliver glat eller der falder sne, hader at skovle de 57 meter fortov + indkørsel.
    Bortset fra mine brokkerier, er jeg i bund og grund glad for at bo i et land med 4 årstider smiley


  • Peter P
    Peter P Online Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 187
    #2   7. jul Netop de 4 årstider er mange mennesker glade for.
    Det er også vildt, at naturen kan ændre sig så meget over året, som tilfældet er.

    Jeg ved godt, at klimaet ændrer sig, men alligevel er der forskel på årstiderne. Endnu da...

    For mange år siden talte jeg med en dansker, som i mange år havde boet i Spanien. Vi mødtes på en regnvåd dag, og jeg spurgte, om han stadig var glad for årstidernes skiftende vejr i Danmark.
    Ja, svarede han. I Spanien var det udelukkende et spørgsmål om, hvor meget det støver.

    Så kan jeg altså også bedre lide årstiderne i Danmark


    Musik: Vivaldi's - De 4 årstider
    Her er det forår: https://youtu.be/l-dYNttdgl0?si=4sk8HzMo0ghageYS


  • #3   8. jul Jeg ser altid frem til maj måned, hvor alt begynder at pible frem, helt nyt og friskt. Duften er overvældende.

    Men jeg er også meget glad for at vi har forskellige årstider. Elsker også en iskold vinter med sne, for jeg har heldigvis ikke nogen sneskrabning som Å.R. smiley

    Elsker at tage billeder af alle årstider.



Kommentér på:
Sommer, sol, søndag og regnsbyger

Annonce