{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

johannes p
johannes p
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 19

snydt af en frosset bruger {{forumTopicSubject}}

er der andre som har betalt penge for en PS3 som aldrig er kommet?

Jeg har desværre været for godtroende og tro at det var en fin handel jeg fik lavet smiley

men nu efter 3 dage uden at have set noget er jeg nok blevet snydt, heldigvis har jeg alle beskeder, hans konto nr osv så det er politianmeldt smiley

han var så fræk og give mig kontakt oplysninger om en anden person som skulle være hans far, ringede til personen idag og han kendte sku ikke personen eller noget om en playstation, men havde fået en masse SMS'er omkring salget af en!

jeg må desværre ikke fortælle hvilken person det drejer sig om da jeg derved vil overtræde baboom's regler, men hvis andre har været udsat for det samme af den samme person må i meget gerne kontakte mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt af en frosset bruger
  • #2   13. jun 2008 bedste råd er at afhente de varer man køber herinde...

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#3   13. jun 2008 jeg har som sagt taget kontakt til den person han oplyste skulle være hans far, og han kender ikke noget til det, og han er blevet kontaktet før ang det samme, så går ud fra jeg er blevet snydt?

• #4   13. jun 2008 har også hørt om en som skulle have snydt flere herinde ved "salg" af ps3.
    kan dog ikke huske hvad hen hed.

surt!

• #5   13. jun 2008 jeg må minde folk om IKKE at nævne andre ved navne!

• #6   13. jun 2008 trist sådan noget ..

men forhelved hvor er han er grim !

• #7   13. jun 2008 The ONLY G O D : der går så ikke 3 dage for en pakke hos postdanmark !
    om det så er fra jylland til sjælland!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#8   13. jun 2008 jeg nævner ingen navne, men kan oplyse personen sælger en "ny" PS3 igen, jeg vil råde jer (baboom) til at undersøge sagen, evt få en IP adresse så han kan opspores, så vidt jeg kan se i en anden annonce har personen nu ændret navn til det han angav skulle være hans far, og sjovt nok oplyser han at varen befinder sig samme sted.. hmm.. sjovt tilfælde eller grov form for bedrageri?

• #9   13. jun 2008 Johannes - send mig lige en PM med links og evt beviser, så ska jeg nok gøre noget ved sagen:)

• #10   13. jun 2008 Det fandme nedern .. smiley

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#11   13. jun 2008 Scarface: har sendt det hele til dig smiley den burde sku være ret nem den her.

ja det er pænt nederen, utroligt folk er så dumme at de tror de kan slippe nemt fra sådan noget smiley tsk... der kommer nok et lille politibesøg i næste uge til ham!

• #12   13. jun 2008 håber du finder ud af det Johannes .. smiley

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#13   13. jun 2008 Laura: Ja det håber jeg også, regner med politiet kan få tilbagebetalt mine penge så jeg kan købe en ny af en reel bruger som faktisk vil lave en handel smiley

• #14   13. jun 2008 Johannes - har svaret:) håber det er lidt tilfredsstillende:)

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #15   13. jun 2008 jeg er også lige blevet snydt, købte en tlf, men så aldrig vareren.( Er en måned siden) Og nu har vedkomne 10000 undskyldninger for ikke at betale mine penge tilbage.

Jeg handler fra nu af altid face2face. Det andet er sgu for surt når folk er så uærlige.

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#16   13. jun 2008 ta2grl: har du ikke beskeder du har gemt? tag kontakt til politiet og anmeld det som bedrageri!

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#17   13. jun 2008 Johannes: jo jeg har beskederne, så vil helt klart anmelde personen. Var fedt du oprettede den her tråd..... Så fik jeg lige "blod på tanden". Er ikke til at holde ud når folk snyder....grrrrrr

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#18   13. jun 2008 nej det er simpelthen utroligt med de folk som er så snot dumme de slipper nemt fra det... håber sku der sker noget med ham! (juridisk mæssigt)

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#19   13. jun 2008 Ja, og det værste er at de gør det igen og igen.... så de tjener sgu godt på det. Men jeg fatter ikke folk har moral til at gøre det. Latterlige personligheder....

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #20   13. jun 2008 Det er da også ualmindelig latterligt at denne bruger ikke blver hængt ud så andre bliver advaret... nu når han har gjort det med flere.. jeg kan forstå man ikke bare skal hænge folk ud på må og få... Men hvis han har gjort det flere gange...det er jo bare stupidt

• #21   13. jun 2008 det er godt nok sørgeligt folk føler trang til at snyde andre.. håber du finder ud af noget, og at han bliver ramt hårdt (jurdisk set)....

• #22   13. jun 2008 skid på reglerne og HÆNG SÅ DEN IDIOT UD !!!! det kan da ikke være rigtigt at Baboom støtter folk i at snyde ??? Jeg synes det må være jeres pligt at finde hans IP det er jo ikke noget problem det må ligge på loggen ! Og videregive denne IP til politiet !

mvh Nikolaj

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#23   13. jun 2008 der er en annonce mere fra ham smiley søg på playstation 3, prisen er 2100.

brugeren er en pige!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#24   13. jun 2008 i logger vel personers IP adresser?

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#25   13. jun 2008 så har jeg sku et navn på personen! var lidt snu og ringede til banken og spurgte om det var den rigtige konto jeg overførte penge til og fik et navn smiley fik endda også af vide at det var det forkerte reg nr ud fra konto nr'eret, så han har muligvis ikke engang fået pengene smiley

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#26   16. jun 2008 til alle dem som har fulgt denne tråd så har jeg fundet personen og snakket med ham smiley tror han fik sig et lille chok over at jeg kunne finde ham, og påstår så at pakken er sendt smiley men nu må vi se!

Kommentér på:
snydt af en frosset bruger

Annonce