{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Være afskåret fra fællesskabet {{forumTopicSubject}}

Jeg har i et par dage været ude af stand til at komme på siden her, mon der også er andre, der har oplevet at få denne meddelelse:


Advarsel: Mulig sikkerhedsrisiko

Firefox har opdaget et problem og fortsatte ikke til www.baboom.dk. Webstedet er enten opsat forkert, eller også er uret i din computer indstillet forkert.

Webstedets certifikat er sandsynligvis forældet, hvilket forhindrer Firefox i at oprette en sikker forbindelse. Hvis du besøger webstedet, kan angribere forsøge at stjæle informationer, som fx dine adgangskoder, mails eller oplysninger om dine betalingskort.

Hvad kan du gøre?

Problemet skyldes højst sandsynligt webstedet, og du kan ikke selv løse problemet. Du kan prøve at kontakte webstedets administrator for at gøre opmærksom på problemet.

Det skal lige tilføjes: Mit ur er ikke indstillet forkert.

Men noget kunne tyde på, at BB har fået løst problemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Være afskåret fra fællesskabet
  • #1   31. mar Ja den havde jeg os noget med et eller andet der udløb den 29 Marts.
    Men til sidst fik jeg det væk. Men om jeg tilsidesat min egen sikkerhed det lød det til.
    Mit ur var hellere ik indstillet forkert.


  • #2   31. mar Jeg ville også have spurgt om det samme i et emne, men troede at kun jeg havde problemet.

    Jeg troede det var antivirusprogrammet der var skyld i det, og forsøgte at omgå det ved at tillade BB. Men det hjalp ikke.

    Fik den røde trekant, hvor der nederst stod at man kunne tilgå.

    Men den røde trekant ses stadig i hovedlinien, hvor der står 'ikke sikker'.



  • #3   31. mar Jeg har så sendt support samme besked, så det er nok et generelt problem, men de skrev tilbage, at de ville se på problemet og måske har de så også gjort noget ved problemet, jeg har ingen røde 3-kanter eller andet, der indikerer, at her er farligt at være smiley

  • #4   31. mar De har sandsynligt være ved at opdatere deres HTTPS, men det ser ud til at være i orden nu. smiley
    Det er nok pga. de forsøg på hackerangreb som der har været på nettet den sidste tid.


  • #5   31. mar Har også lige opdateret og får ikke den røde trekant mere.

  • #6   31. mar Tror vi alle fik den besked, jeg ignorerede den bare.
    går ud fra, at hvis der opstår problemer tager mit virusprogram det smiley


  • #7   2. apr Jeg har ikke observeret nogen advarsel på noget tidspunkt 🤔

Kommentér på:
Være afskåret fra fællesskabet

Annonce