{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIl Alle
  • #1   1. jan Jeg istemmer ligeledes med et godt nytår til jer alle og en særlig tak til vejrguderne der gav os den mest dyrevenlige nytårsaften i mange år smiley

    Et år der bød på mange gode debatter, men også et år hvor vi måtte sige farvel til vore gode debatvenner Polysl og Leon smiley

    En historisk afslutning på året hvor Danmark for kun anden gang i landets historie oplevede en regent der proklamerede sin abdicering smiley

    Vi snakkes ved i 2024 med håbet om en afslutning på de 2 krige der også her på Baboom har dannet grundlag for mange debatter smiley


  • #2   1. jan Godt Nytår smiley

    Brugte god afledning. Først musik i stuen og 23.30 kødben til hver hund.
    Så de var optaget til anden sidde og havde ikke tid til at spille vagthunde smiley
    Nu er der ved at være ro for skyderiet smiley


  • #3   1. jan Jeg ønsker også det bedste til jer alle.

    Glæder mig til nye debatter.

    Ja, som Cody skriver, vil jeg også sende en tanke til dem som vi har mistet.

    Her var der godt nok gang i fyrværkeriet konstant, trods vejret, og det var lige fra kl. 19.30. Meget mere end sidste år. Det var heldigvis det smukke fyrværkeri, og ikke bare de store brag.

    Stort kram til jer alle





  • #4   1. jan Også et godt Nytår her fra Fyn`s land.
    Her var der helt vildt med fyrværkeri, mange af byen`s beboere kommer fra Polen hvor de havde købt batterier som bragede og lyste himlen så flot op - desværre ikke lige vores hund`s kop the.
    Da jeg vi gik vores sene eftermiddagstur blev der skudt af, med det resultat at Mateus (hunden) rev sig ud af sit halsbånd og tog flugten.
    Heldigvis ville Mateus hjem, så han stod derhjemme med poterne op af døren og ville i en helvedes fart ind, da jeg vendte hjem.

    Håber ikke at vi skal miste et medlem hvert år:
    Polysl November 2022 og Leon L December 2023


  • #5   1. jan Å.R.

    Stakkels Mateus. Men det var godt at han tog flugten hjem, så du ikke skulle ud og lede efter ham.

    Det er trist at så mange dyr lider under fyrværkeriet.

    Her var der ikke en and/svane eller nogen anden form for alle de dyr der ellers er i søen. De havde taget flugten da det allerede begyndte at brage løs dagen før.



Kommentér på:
TIl Alle

Annonce