{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

En svær dag. {{forumTopicSubject}}

Vi fik alle et trist chok i går, med meddelelsen om at hvor gode ven Leon ikke er mere.

Det er svært at lægge et nyt oplæg lige her dagen efter. Derfor dette i stedet.

Leon var hjælpsom overfor alle der behøvede hjælp. Han kunne få venner allevegne, uanset hvor de kom fra.

Leon elskede dyr, og gjorde meget ud af at de kunne klare sig i vinteren.

Umage dyr kan finde venskab, og det er smukt. Derfor denne video

https://www.youtube.com/watch?v=n-G9M2s1Fuc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En svær dag.
  • #1   4. dec 2023 Ja, jeg synes også det er chokerende, at Leon ikke er blandt os mere, men også godt, at vi har fået info om det, tak til Å.R., godt er også, at nogle af Leons venner gik tilbage for at se, hvad der var sket, det må have været et kæmpe chok at få, men mon ikke, det har været et hjertestop ......, det er så en ønskedød for mange, men dybt uforståeligt og chokerende for omgivelserne .....

• #2   4. dec 2023

profilbillede
  • #3   4. dec 2023

profilbillede
  • #4   4. dec 2023

profilbillede
  • #5   4. dec 2023 Fra den lille dreng, der elskede sin mor overalt til en voksen mand.

Tak Leon for dine billeder, og fortællinger fra dit liv.

• #6   5. dec 2023 Det er umådelig sørgeligt at skulle undvære Leon her på Baboom, men som en ringe trøst forlod han dog denne verden på en måde som man kun kan ønske overgår en selv når livets skjorte en dag bliver for kort smiley

• #7   5. dec 2023 Ja lige præcis.
    Tænk sig at han med sandsynlighed har haft en dejlig dag med vennerne på loppemarked
    Og garanteret hyggelig snakke med folk han mødte.
    En god og dejlig stemning.
    Måske en god dag at komme herfra på….

• #8   9. aug Vi savner nok allesammen gamle debattører og hvis nogen husker Ronald fra Gran Canaria (ham der mistede hustruen) så har jeg minsandten fundet ham på Quora forum hvor han er særdeles aktiv. Han er nu 89 år og lever i bedste velgående og heldigvis for det
    Så vidt jeg husker meldte han sig ud samtidig med Annella smiley

• #9   9. aug Ronald har jeg på FB. Dog jeg nærmest aldrig bruger FB.

Han er lidt dement, hvilket han selv har skrevet. Rigtig trist. Han skrev til mig for ½ års tid siden, jeg skrev tilbage, og pludselig kunne han ikke helt huske mig.

Senere skrev han at han havde dage hvor han ikke kunne huske nogen.

• #10   9. aug Jeg fik helt røde knopper da jeg så navnet Annella igen, Cody. smiley

• #11   9. aug Ha ha jeg forstår dine røde knopper og jeg havde skam også selv en del sammenstød med hende, men jeg vidste ikke at Ronald begyndte at blive dement for det har man ikke indtrykket af når man læser hans indlæg smiley

Kommentér på:
En svær dag.

Annonce