{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
11. aug 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 57 Svar: 648

Jeg har aldrig været en fan af Nazister {{forumTopicSubject}}

Det er jeg hellere ikke af IS, af Taliban eller Hizbollah eller Hamas.
De er allesammen kriminelle terrorrister som skal spærres ind sammen med rovdyr og andet kryb.

Jeg er også godt klar over at Israel skal være stærk, de samme som Ukraine, men jeg er målløs over den forfærdelige brutale magtmisbrug Israel, samt Rusland udover.

Israel kan med pinpoint præcision bombe in Palæstina, få ram på Hamas, på samme måde Putin ville få ram på de neo Nazis.

I deres iver er de blevet de samme som de beskylder de terrorister for og i sidste uge gik det ud over en frygtligt masse uskyldige civile in Ukraine og idag gik det ud over en frygtlig masser uskyldige civile in Palæstina.

UN,s udsendte in Palæstina blev udslettet i en direkte bombning, og 11 frivillige er død som resultat, de samme for 5 journalister og multipel andre frivillige som arbejdede for fred in Palæstina.

Israel er ved at blive de samme som Hamas, de gør de bare uden knive men med ødelæggende bomber og straffer børn, kvinder og uskyldige.

Hvor forfærdet vi alle ville være hvis Ukraine uden hensyn til uskyldige mennesker ville bombe Russiske byer, selvom de selv er bliver forsøgt udslettede
Deres kvinder er også blevet myrdet, raped misbrugt og halshugget

Hvad tænker du om den udtalelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har aldrig været en fan af Nazister
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 57 Svar: 648
    #3   11. okt 2023 Alis
    Rigtigt, Palæstinenser er ikke Hamas, ligesom den Russiske befolkning ikke er Putin


  • #4   11. okt 2023 Jojo Hamas sender (2500/5000) raketter ind i Israel + de angriber Israel og jeg ser Hamas bruge Palæstinenserne som skjold og hvor finder du nazismen i denne historie.

  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 57 Svar: 648
    #6   12. okt 2023 Alis
    Nej, men både Hamas og Putin forsvarer deres befolknings frihed.


    Så har jeg læst forkert Alis, i alle de beretninger jeg har læst kæmper Hamas for en selvstændigt Islamitisk stat, og det er noget som Palæstina ALDRIG har været.
    Og den almindige borger in Palæstina er aldrig blevet spurgt.


  • #7   12. okt 2023 #5 Alis

    Nej, men både Hamas og Putin forsvarer deres befolknings frihed. jvf. Alis

    Det er direkte løgn, Alis!


  • #8   12. okt 2023 Begge parter, Israels stat, såvel som Hamas er skyldige i det roderi som foregår, og har foregået længe.

    Det er en religionskrig.

    Der var et tidspunkt hvor både jøder og palæstinensere fungerede okay sammen.



  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    aug 2023

    Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 57 Svar: 648
    #10   12. okt 2023 Alis
    USA har erklæret Israel deres fulde støtte, men de har ingen planer for hvordan de skal redde palæstinenserne.


    Og du ved godt hvorfor.
    Palæstina har stemt Hamas, som er en Islamitisk organisation, og jeg glemmer her at det er en anerkendt terror organisation, som deres bestyrelsesform.

    At det er forkert kan jeg ikke vide om, men de er i krig med resten af vores verden.

    Jeg kan godt forstå deres had, og hvorfor de eksploderer i vold, men det er stadigvæk deres valg.


  • #11   12. okt 2023 #9 Alis

    Palæstinenserne bliver undertrykt af jøderne, som anekterer Palæstina med ulovlig bosættelsespolitik. jvf. Alis

    Det er jeg helt enig med dig i. Trods fordømmelse af verdenssamfundet omkring de helt ulovlige bosættelser sker der intet og det fortsætter uhindret.

    Der har været et tidspunkt hvor begge befolkninger fungerede sammen, men så snart der går politik og religion i den, så går alt galt.

    Hamas ønsker en Islamisk stat. Hamas er støttet af det forfærdelige styre i Iran.

    Jøderne mener at området, med Jerusalem, og omegn er deres og har ret til at udvide det så meget som de vil, i følge med deres religiøse overbevisning. Ikke mindst forsvare det.

    Ingen af parterne har ret, eller ret til at opføre sig som de gør, hvis de virkelig er gudetro, for så ville de og andre ikke opføre sig på den måde.



  • #12   12. okt 2023 Alis C Hamas bruger befolkningen som skjold og jeg er sikker på at din hjælp til den palæstinenserne vil blive modtaget med åbne arme og hvis jeg ku hjælpe kvinder og børn og jeg viste at det ku gik til dem var jeg da klar til at hjælpe dem, men jeg tror desværre sådan hjælp vil blive brugt forkert.

  • #13   12. okt 2023 Israel har også bombet 2 flyvepladser i Syrien grundet der også kom granater og raketter fra Syrien.

  • #15   14. okt 2023 Begge parter er skyldige i hvad der sker, på hver deres måde.

    Men det er et frygteligt 'kludetæppe', der ikke er til at trævle op, så man kan begynde på en frisk, hvis man kan sige det sådan.

    Dem som sidder som ledere eller regeringsmagt, har altid det største ansvar.

    Men alt for mange ønsker at vise deres styrke så de kan beholde deres magt, hvilket oftest fører til at opildne folket til intolerance overfor andre, samt andre lande.

    Fra begge sider siger/råber man at Gud er med os!

    Øh nej, det kan ligesom ikke lade sig gøre, vel?

    Gud ønsker ikke ufred og krig, men det gør Satan. Det står i Bibelen.

    Mange almindelige mennesker rundt om i verden har levet fint sammen, uanset hvad de troede på.
    Men så snart der går politik i den, eller en magt bliver givet, som giver lukrative goder med, så går det altid galt.

    Krig er frygtelig, uanset hvem, og hvilke lande det går udover.



















Kommentér på:
Jeg har aldrig været en fan af Nazister

Annonce