{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm.. Plante ? :O
  • #1   2. jun 2008 Den skal have sol. og stå i en vindueskam og så skal den vandes når den er tør

• #2   2. jun 2008 den skal have meget varme.

• #3   2. jun 2008 ja i vinduet med den.. men du må ikke åbne vinduet så.. den dør ved hurtige temperatur forandringer

• #4   2. jun 2008 Jeg har plantet den osv. og har vandet den en gang.. Den har stået i ca. 24 timer..

• #5   2. jun 2008 Jeps. i vinduet..

Det jeg er mest i tvivl om er, hvor tit skal jeg vande den ? Bare når den er tør :P?

• #6   2. jun 2008 du skal bare mærke efter om den er tør, så når den er tør vander du den... ellers venter du bare på den spirer ... for efter tiden i stedet for at plante den skal du ligge den på nogle vådt vat indtil den spirer og så flytte den over i en plant... så vokser den lidt hurtigere

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 239
    #7   3. jun 2008 Altid sjovt at læse om sådan noget her hehe.

1. læg dine frø i vådt avis papir.
    2. plant det med kim roden nedaf i luftig jord (50% muld 25% sand og 25% leca) brug en 11L potte eller mere.
    3. alt efter vindues retning skal du måske have fat i en vækst lampe (CLF
    125W til vegge og HPS til bloom.
    4. gødning brug noget med N-P-K på 5-5-10 eller der omkring.

hvor mange planter har du hvilken sort er det??
    Efter ca. 4-5 uger kan du bestemme køn på planten

• #8   3. jun 2008 mathias J

Okay, men hvordan skal jeg gøre det :S? Der stod på pakken at jeg skulle bore 3 huller i sådan en "Klods" af kork der var med, og proppe 3 frø derned i ca. 3 mm. ned.. og så proppe blomstermuld ovenpå og vande det..

Hvordan skal jeg så gøre når jeg skal flytte lortet over i en større potte ? nu hvor frøene ligger i den der "korks-klods" (korks er ligesom det der sidder som propper på vinflasker) smiley bare så jeg er sikker på vi snakker om det samme smiley

• #9   3. jun 2008 Det er Cannabis.. har 10 frø eller sådan noget smiley

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

#10   3. jun 2008 jeg self er det cannabis, men er det LW, AK early durby eller hvad for en cannabis sort.
    hvor har du købt det kender du noget til firmaet der laver det.

Det du snakker om der var med og du har platet i lyder som Grodan Kultiveringsblok mest anvendt i forbindelse med hydro systemer.

• #11   3. jun 2008 yes.. smiley

Jamen aner det sgu ikke.. købte det i Amsterdam smiley købte bare nogle som så ud til at være nice smiley (Der stod en plante i vinduet som var enorm smiley og de frø som jeg har, er dem den plante er kommet af.. aner sgu ikke alt det der smiley

Men jeg skal bare lade det stå som det står? og så vande den når jordet er ved at være tørt. ?

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

#12   3. jun 2008 ja prøv men du kan lige læse guiden over alle. http://dcfonline.dk/cf/
    nå du har læst den ved du alt hvad der er værd at vide i første omgang

• Lau  L
    Lau L Tilmeldt:
    maj 2008

#13   3. jun 2008 Sådan er det med os hurtige hehe

Dyrker du selv trine?

Kommentér på:
Hmm.. Plante ? :O

Annonce