{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

cris7
cris7
Online Tilmeldt:
16. dec 2014
Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295

Besvarelse til Annella {{forumTopicSubject}}


Annella, du har mere eller mindre blokeret alle her, som ikke er enige med dig, og derfor er der ingen anden måde at svare dig direkte end med et oplæg.

Du har selv lavet et oplæg Tak for kampen. Nogle troede at du ville forlade BB, men nej.

I dit oplæg håner du flere af os, for du er bedrevidende. BB vil være 'dødt' uden dig!

Du har nærmest spammet siden her med konstante oplæg omkring krigen i Ukraine. Som du tydeligt er besat af. Men du nægter at lytte til andres mening.

Du siger at jeg dagligt generer dig, hvilket ikke er sandt.

Du har skrevet at jeg ikke må besvare dine evt. indlæg i debatter?

Hvad bilder du dig ind?

Og nu bruger du Leon's tråd, som den eneste hvor du kan besvare efterhånden.

Ja, jeg besvarer dig i Leon tråd, hvilket du kunne ha' valgt at overse, men straks lægger du det ud i dit eget oplæg TAK for kampen på en ekstrem dårlig måde.

Du er uhyggelig Annella, du er ødelæggende her på forummet.

Du spiller 'offer', mens du forsøger at manipulere.

Hvor er den 'gamle' Annella henne, som kunne debattere danske indlæg?

Undskyld Leon at din gode tråd er med her.








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besvarelse til Annella
  • #1   5. apr 2023 Cris7 det går nok al sammen smiley

  • #2   5. apr 2023 Tråden: Tak for kampen - jeg er meget bange for, at kampen lige er begyndt smiley - spøg til side, jeg ville også ønske at Lone K kunne finde et andet sted, at holde sit danske vedlige, det her er mildelst talt udholdeligt.

    At spamme BB til med over 100 tråde om Ukraine krigen indeholdende det samme bare med forskellige overskrifter, kan jeg slet ikke forstå BB tillader, men nu er det heldigvis stoppet, hvilket jeg synes, vi skal fejre med et festtråd hvor champagnepropperne springer direkte til Berlin ude i skoven uden at ramme den søde kat, vi kan se på taget smiley af en carport eller noget der ligner smiley


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #3   5. apr 2023 Måske også gi' en gestus til de danske medier.

    Så det ikke kun er de tyske der er reelle og ærlige.


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #4   5. apr 2023 For god ordens skyld er Annella velkommen til at kommentere her, hvis hun ønsker det.



  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #6   5. apr 2023
    Det burde slet ikke være en 'kamp', og det er ganske enkelt en dårlig opførsel som vises.

    Ta' dig en tænkepause Annella. Kom tilbage når du er i bedre humor.

    Lige nu sidder du og lurer på os alle, hvorefter du kan skrive om det på dit oplæg, som de fleste af os ikke har adgang til, fordi du blokerer dem som ikke er enige med dig.



  • #10   6. apr 2023 #8
    Kan man som ejer af et debat forum synke længere ned end det du viser, her selv ip adressen på en du siger har meldt sig ind hos dig.
    havde du adressen i Tyskland kunne du vel også oplyse os alle om den.

    Med dit indlæg har du vel overtrådt alle skrevne og ikke mindst uskrevne regler for opførsel.


  • #12   6. apr 2023 Jeg synes, der er mere, der kan diskuteres i den opførsel. Hvem er mest til grin ??

  • #13   7. apr 2023 jetset, at bryde alle regler og normer har intet med, at være til grin.

    Anella har ikke overtrådt regler, men det har en ejer af en debatside,
    at fortælle hvor en bestemt ip adresse er placeret r vel tæt på kriminel.


  • #15   7. apr 2023 Det er ikke lovligt at oplyse en ip adresse eller dens placering uden at have fået tilladelse til det.

  • #18   7. apr 2023 Kitty, jo det betyder noget, at jeg ber på ferie og i hvilket land jeg besøger kommer ikke andre ved, kun hvis jeg selv oplyser det, jeg skal ikke have ejeren af en side jeg besøger til, at fortælle hvor jeg nu er logget ind fra.

    Næste gang er det nok Annella er på besøg i DK det kan jeg(Polle) oplyse til værdig trængende. Det begynder jo at ligne forfølgelse af en debattør.


  • #21   7. apr 2023 Polle, hvorfor tror du jeg spurgte på din egen side, det er fordi du ikke har fattet en dyt af hvad du må og kan tillade dig at oplyse om dem der er på din side.

    Hvorfor stoppede du muligheden for debat om emnet på din egen side?

    Du har jokket i spinaten og du burde da være mand nok til, at indrømme det.



  • #35   7. apr 2023 For mig må i gerne skændes, men ikke tage en direkte ulovlighed i forsvar, som den Polle udøver, han har ingen ret til, at fortælle hvor min ip adresse lige nu, bare fordi jeg er tilmeldt hans debat side.
    Det mindste man kunne forvente er, at misbrug af den viden man har ved at eje en side bør aldrig kunne drages i tvivl.


  • #37   7. apr 2023 Må man offentliggøre andres IP-adresser på nettet?

    I hvilken grad har et åbent debatforum på internettet ret til at oplyse ens IP adresse til øvrige deltagere på debatforumet ?

    Er ens IP adresse fortrolige oplysninger og derfor ulovligt at videregive uden tilladelse ?
    Svar:

    Det er ikke lovligt at offentliggøre andres IP-adresser, medmindre de pågældende giver tilladelse til det.

    En IP-adresse er en fortrolig oplysning, idet den populært sagt udgør din computers adresse på nettet.



    Med venlig hilsen

    Erik Frodelund Citat FamilieAdvokaten


    David har ikke oplyst Annella's adr., kun angivet landet, hvor den er fra, der er da væsentlig forskel.

    Men rent bort set fra det. Så er der yderligere 2 problematikker her, der er blokeringer i tide og utide og så alle Weenas mange oprettede Nickname, hvor hun fortalte os alle sammen, hvad hun vidste og hvor intelligente vi hver i sær er, det er godt nok også en opførsel helt udenfor pædagogiske rækkevidde, en meget kedelig måde at melde sig ind på. Jeg giver Hello kity ret, hvad Weena angår.

    Annella er ikke en bly viol, hun er aldeles uforskammet, hånende og nedladende, når der er noget, som ikke passer hende, hun har været aldeles modbydelige over for en del profiler her, mig selv incl., hvor hun har spredt rygter om min identitet, som hun intet har at have det i, hun evnede lige at få 3 andre profiler med på ideen, for jeg skulle bare moppes ud, men det lykkedes ikke. Så jeg finder en befrielse i, at hun vil være mindre aktiv her og så vil jeg heller ikke glemme Alis, hvor forfærdelig led, hun har været over for hende, ubeskriveligt i flere år, men dog kunne hun give en offentlig undskyldning, jeg synes hun skylder flere - min sidste bemærkning: Rygter startes af lavt selvværd, spredes af tabere og accepteres af idioter, det er faktisk sandt.


  • #40   7. apr 2023 #38 - Det er så hvad du har sige til dit forsvar. Tænk !! - her går jeg og tror, du er alt for bedrevidende til at komme med sådan en kommentar, havde jeg været dig, havde jeg logget af for at skamme mig. Du skylder os alle sammen en undskyldning for din dårlige opførsel.

  • #42   7. apr 2023 smiley smiley smiley

    Du skal selvfølgelig også mene det smiley smiley smiley


  • #44   7. apr 2023 Jeg er glad for at det findes VPN og Tor browser. smiley

  • #45   7. apr 2023 #44 - og det betyder fuldstændig mørklægning smiley

  • #47   7. apr 2023 " og det betyder fuldstændig mørklægning"

    Næsten, det vil kun være din internetudbyder der vil kunne se din internet adresse. smiley


  • #48   7. apr 2023 Ordensmagten kan vel også se den. Men IP adr og gammeldags postadr, er det det samme ??


  • #49   7. apr 2023 PS:
    Går man på gaden med et skilt på hvor der står hvor man bor? smiley


  • #51   7. apr 2023 "Ordensmagten kan vel også se den."

    Ja, men de skal bede internetudbyderen om den.


  • #52   7. apr 2023 #49 - undskyld mine dumme spørgsmål.

  • #53   7. apr 2023 #52
    Nu har jeg jo kendt dig i mange mange år. smiley


  • #54   7. apr 2023 At fortælle hvor andre mennesker opholder sig og i hvilket land er sku da ikke tilladt.

    Et tænkt eksempel, manden skal rejse på arbejde i USA i en uge, tror konen, men han er derimod en uge med elskerinden i ferie paradiset i Tyrkiet,

    Så læser konen med og kan se Polle fortæller at manden er i tyrkiet for det kan han se på hans debatside. Det var den skilsmisse. der er også en grund til at det kun er chaufføren der er på billeted ved en foto vogns besked om en bøde.


  • #57   7. apr 2023 Kitty, i dagens metoo kunne historien have været en kvinde, der havde elskeren med.

    Hvad hedder det så ? vel ikke svin.


Kommentér på:
Besvarelse til Annella

Annonce