{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

KLARTEKST {{forumTopicSubject}}

Da her er blevet ryddet gevaldigt op i det meste af mudderkastningen, har jeg aktiveret min profil igen.

Da min kommentar er ukrypteret og derfor umiddelbart sikkert en let forståelig tekst, hvor det mente udtrykkes direkte og ikke tilsløret af en skjult agenda med hentydninger, ironi eller lignende.

Vær venlig at acceptere selvom jeg er Selenskij skeptisk, er jeg IKKE PRO PUTIN.

Vær også venlig at acceptere, at jeg gør brug af systemets blokerings mulighed.

Og til jer der ikke kan fordrage mig - vær venlig at ignorere mig og ikke begynde forfra med jeres mudderkastning, det burde ikke være så svært.








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLARTEKST
  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 526
    #1   8. mar 2023 ALT for mange er ALT FOR HURTIG til at trykke på bloker knappen.
    Dermed kommer vi alle til at leve i et EKKO kammer. Hvor vi kun debatterer med dem vi er enige med.
    Det er synd folk ikke kan debattere med folk der har andre meninger end en selv. Det er ødelæggende for den demokratiske debat, og for at vi mennesker kan udvikle os.
    Lyt noget mere til dem der mener noget andet end dig.


  • #2   8. mar 2023 Helt enig Å.R. og der skal som bekendt to til tango.

  • #3   8. mar 2023 Å.R.

    Jeg har registreret din mening, den er lige så god eller forkert som min, og jeg respekterer den, så vær du også så venlig og respekter min mening.

    Det er synd folk ikke kan debattere med folk der har andre meninger end en selv. Det er ødelæggende for den demokratiske debat, og for at vi mennesker kan udvikle os.

    Andre meninger ja - fornærmelser, nedgørelser og bavaskelse NEJ - hvorfor tror du ellers en hel del trådtemaer og blogtema er blevet slettet og medlemmer frosset? sikkert ikke pga uenighed.




  • #4   8. mar 2023 2
    Cody


    Helt enig Å.R. og der skal som bekendt to til tango.

    Korrekt. Men pardans kan til tider være svær og giver problemer.


  • #5   9. mar 2023 Og een gang for alle - jeg ophæver ikke de blokeringer, jeg har foretaget, lige bortset fra, at jeg ikke længere blokerer Cody, den fejl med at ophæve en blokering har jeg begået to gange en tredje gang sker ikke.



  • #6   9. mar 2023 Ultimative beslutninger har aldrig ført noget positivt med sig - bare spørg Anders Samuelsen fhv. LA formand 🤔

  • #7   9. mar 2023 #6
    Cody


    Vi kan begge vende og dreje og diskutere temaet blokeringer, som vi jo også gør, men vi bliver helt sikkert ikke enige, vores meninger til temaet korresponderer nu engang ikke med hinanden.

    Men da trådens tema nu engang er KLARTEKST, så fortæl mig, hvordan du selv ville reagere, hvis du igen og igen og igen så et trådtema med overskriften CODY eller trådtemaer med skjult agenda, der kun er oprettet for at negøre og bagtale dig? ville du bare lade stå til og lade det fortsætte i ugevis og dagevis uden at reagere?


  • #8   9. mar 2023 Nu har jeg aldrig set trådtemaer med overskriften Cody, men bortset fra det ville jeg i dit sted blot ignorere beskederne hvilket jeg selv benytter mig af 😀

  • #9   9. mar 2023 #8
    OK Cody dit råd med at ignorere er sikkert let at følge, så længe 'du' ikke selv bliver stillet til offentlig skue på et offentligt debatforum, hvor alle kan læse med.

    Jeg selv ignorerede også et godt stykke tid de om min person omhandlende 'temaer', indtil jeg flere gange i pb'er blev spurgt om, hvor længe jeg ville finde mig i det.

    Ihvertfald førte min reaktion til, at en hel del af disse trådtemaer er forsvundet dvs. de blev heldigvis slettet.



  • #10   9. mar 2023 Jeg mindes slet ikke noget tema der handlede om Cody og det burde jeg jo immervæk vide af skulle man mene, men måske andre kan hjælpe min dårlige hukommelse 😅

  • #13   9. mar 2023 #10
    Cody


    Det var kun et spørgsmål til et eksempel ikke en påstand af en realitet.

    Men vær du glad for, at du ikke er blevet hængt offentligt ud endda flee gange med avn nævselse navn, den 'ære' har jeg da fået men heldigvis dog uden mine privatadresser i hhv Berlin og i Danmark, det er da altid noget.


  • #15   9. mar 2023 OT: Nu er det vist blevet på tide, at jeg undskylder for alle mine stavefejl, men jeg er ikke skyldig i dem alle, de sker særligt, når jeg skifter mit tastatur fra tysk til dansk og omvendt, bogstaver forsvinder og stavefejl opstår, selv når jeg ser det og retter dem, går rettelserne desværre ikke med i sendte kommentarer - det er sgisme da efterhånden pinligt - men det må jeg nok leve med og viderehen skamme mig over de alt for mange fejl. smiley

Kommentér på:
KLARTEKST

Annonce