{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
236 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109

Lykke er {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg gang på gang blevet påduttet, at være på lykkepiller, så nu vil jeg gerne vide, hvad det er jeg spiser? og ikke mindst hvor det købes.

Er der tilskud fra kommunen?

Men jeg har selv fundet et svar, eller en påstand om min sygdom,

Hvad sker der når man tager lykkepiller?
Den type medicin, som virker mod depression (antidepressiva), påvirker blandt andet funktionen af kemiske budbringere i hjernen. På denne måde kan man modvirke den kemiske ubalance, som ofte findes hos en person med depression og derved lindre symptomerne.


Så hjælp til udbybning af min tilstand


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykke er
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #3   12. feb 2023 Hello kity

    Nu tror jeg jo ikke meget på Dr,Klam med navnet Leon, men da han stikker den ene påstand ud efter den anden og slet ikke svarer på kritik af sin udbasunerede selvbestaltede højtravende selvhøjtidelige godhed. Men hvis man ikke selv er på stoffer så kender man nok ikke meget til virkningen hos andre.

    Men det ligner meget, hvis man modsiger folk så er man på piller eller alkohol eller mindst har drukket af natpotten, men roser sig af ikke racist, alle har ret til, at leve som de vil. Dog må dem der ikke vil krig gerne holde kæft her på siden for så er de nærmest landsforrædere. ( kan du ikke pudse hundene på ham til han bliver demokratisk, så vi stakler og må have en mening)

    Men skønne hunde der ser bistre ud.

    Nå men livet er jo ikke kun negative Leon. vejret herunder rt godt


    profilbillede
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #6   12. feb 2023 Astrid, du er pisse fuld og på dop m.m. det ses jo tydeligt.

    Du er total utilregnelig, hvis ikke du retter dig efter Dr.Klam.

    Hvis Lykkepiller er antidepressive, så er Leon bare fuld af løgn eller fortsat bare skal pudse glorien.

    Jeg ved ikke om nogen af dem Leon mener spiser Lykkepiller eller bare er klar til koldbøttefabrikken, som umulig tilfælde fordi. jeg alene vide ikke dur her.

    Men jeg tager medicin hver dag, og ville da gerne oplyse om hvad det er, men få påduttet, at være på lykke piller det gider jeg ikke.

    Og jeg stopper ikke for at være for fred frem for krig, uanset, hvor lidt det fylder på siden.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #8   12. feb 2023 Sandsigersken Corinta levede forgæves, men hun kunne dog ikke stille DrKlam diagnoser gennem en skærm men hun var da demokratisk og modtog gerne betaling.

Kommentér på:
Lykke er

Annonce