320 visninger
|
Oprettet:
billigste boliglån? {{forumTopicSubject}}
Bor i sønderjylland og skal have banket mit huslån igennem i den her uge.
Forventer kun at holde huset i 3-5år sammen med min kæreste. Regner desuden med at renten stiger så foretrækker F3 /5 /30 eller lån med renteloft, desuden skal kursen min. være 98.
umiddelbart hælder jeg lidt til min nuværende bank andelskassen som bruger totalkredit. Men hører da gerne om andre muligheder hvis de evt. er billigere
sep 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29
hmm ja lyder meget fornuftigt, prøver lige at ringe lidt rundt i første omgang så
jan 2007
Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
Og tag så "ud i marken" med din beregning.
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 320
om man er til F3 /5 / 30 er vel et spørgsmål om temprament. Vi har i øjebilkket afdragsfrihed pga ombygning, men vi kan også klare at sidde med fuldt afdrag, hvilket jeg personligt mener man bør kunne... der er vel ingen grund til at være unødigt nervøs for om tendensen på renten etc kan bevirke, at man pludseligt er i fare for at skulle sælge før tid og før man havde tænkt sig.
Vi har i BRF kredit og de kunne sagtens konkurrere med vores bank (sydbank)
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
sep 2007
@angel of death, jo bare i et forkert forum desværre, så prøver et lidt mere passende nu
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 320
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
sep 2007
kan man godt, men det kommer så også lidt an på obligationskursen, den er formodentlig relativ lav når nu renten er over de 4%.
billigste boliglån?