{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Dennis C
Dennis C
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 29

billigste boliglån? {{forumTopicSubject}}

Bor i sønderjylland og skal have banket mit huslån igennem i den her uge.

Forventer kun at holde huset i 3-5år sammen med min kæreste. Regner desuden med at renten stiger så foretrækker F3 /5 /30 eller lån med renteloft, desuden skal kursen min. være 98.

umiddelbart hælder jeg lidt til min nuværende bank andelskassen som bruger totalkredit. Men hører da gerne om andre muligheder hvis de evt. er billigere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billigste boliglån?
  • Dennis C
    Dennis C Tilmeldt:
    sep 2007

#1   27. maj 2008 @"$ Mill's $"

hmm ja lyder meget fornuftigt, prøver lige at ringe lidt rundt i første omgang så smiley

• _ _
    _ _ Tilmeldt:
    jan 2007

Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 171
    #2   27. maj 2008 Prøv først at lave en beregning på www.mybanker.dk.

Og tag så "ud i marken" med din beregning.

• #3   27. maj 2008 Renteloft er nok at fortrække for tiden, da renten nok ikke falder synderligt meget de næste par år - vil jeg tro - tendensen er jo ikke ligefrem den vej. Har selv et loft på 5% og tør ikke rigtigt andet lige nu...

om man er til F3 /5 / 30 er vel et spørgsmål om temprament. Vi har i øjebilkket afdragsfrihed pga ombygning, men vi kan også klare at sidde med fuldt afdrag, hvilket jeg personligt mener man bør kunne... der er vel ingen grund til at være unødigt nervøs for om tendensen på renten etc kan bevirke, at man pludseligt er i fare for at skulle sælge før tid og før man havde tænkt sig.

Vi har i BRF kredit og de kunne sagtens konkurrere med vores bank (sydbank)

• #4   27. maj 2008 OPrettede du ikke samme indlæg i går?

• Dennis C
    Dennis C Tilmeldt:
    sep 2007

#5   27. maj 2008 @thomas k. Foretrækker også lidt den mere faste form for lån, og regner med min. 5år med renteloft eller fast rente, da det er ca. 3-5år jeg skal bo der. Ser lige om jeg kan overtage sælgers 4% renteloft lån med variabel rente, den lyder heller ik helt dum smiley

@angel of death, jo bare i et forkert forum desværre, så prøver et lidt mere passende nu

• #6   27. maj 2008 Nej... hvis du kan overtage det er det nu en meget god deal. Men kan man overhovedet det?? Troede jeg ikke man kunne...

• #7   27. maj 2008 Okay

• Dennis C
    Dennis C Tilmeldt:
    sep 2007

#8   27. maj 2008 @thomas k

kan man godt, men det kommer så også lidt an på obligationskursen, den er formodentlig relativ lav når nu renten er over de 4%.

Kommentér på:
billigste boliglån?

Annonce