{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

Et gensidigt smil kan redde hele dagen. {{forumTopicSubject}}

Det er koldt, det er gråt, og det er vinter.

Vi ligner ofte en Micihelin-mand i vores håb om at holde kulden på afstand når vi er ude i disse dage. smiley

Men de små 'solstråler' som et smil, gir varme og glæde i hele kroppen.

For et par dage siden var jeg på vej hjem. Skulle passére en skole i deres frokostpause. På hegnet udtil stien, sidder en flok drenge, ca. 11-12 år, 5-6 styks.
Den ene dreng vinker og smiler til mig, hvorefter han siger: Kan du ha' en rigtig god dag.

Jeg smiler tilbage og siger: Tak, og kan I allesammen også ha' en rigtig god dag. Hvorefter de alle smilede og sagde: Tusind tak.

Det er ikke lige den måde man ofte eller normalt ser 11-12 årige drenge opføre sig på. Men hvor var det en dejlig varm følelse med tog med sig.

Smiler du også til tilfældige mennesker?

Har du også oplevet en god situation, som har gjort dig varm og glad?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et gensidigt smil kan redde hele dagen.
  • #1   11. dec 2022 Hvor herligt, det er altid dejligt at møde smil, venlighed og også en ping pong snak med tilfældige. Jeg har dog ikke oplevet, nogle har rejst sig for mig i en fyldt bus endnu, det må nok være fordi, jeg ser så ung ud smiley smiley smiley

    Men en dag på Valby St var jeg så uheldig at falde og straks kom der en 6-7 stk unge drenge, jeg vil tro i 13 års alderen hen og samlede mig op og spurgte om jeg var OK, og jeg fik nået at sagt 1000 tak, hvor er det pænt af jer, at hjælpe mig, det var indvandre drenge, hvis man må skrive det, men det gjorde godt og jeg kom heldigvis ikke noget til udover jeg engang imellem er lidt klodset smiley - men en god tanke og respons fra drengene.


  • #2   11. dec 2022 Ja smil - venlighed og høflighed gør meget - selv på en grå dag og det fortæller jo bare at de findes de børn - Gudskelov smiley

  • #4   11. dec 2022 Smil smitter smiley - lad os starte en epidemi smiley smiley smiley

  • #5   11. dec 2022 Smil til verden og den smiler til dig. smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Et gensidigt smil kan redde hele dagen.

Annonce