{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
219 visninger | Oprettet:

Homo / Lesbisk {{forumTopicSubject}}

Nu har vi set den store kamp for det LGBT

Så her en undren om hvorfor er der mange kvindelige fodboldspiller
Der helt åben viser sig frem.

Hvad er grunden til, at der slet ikke findes det samme for herrer.

Jeg har fundet ud af, at der er forskel, men en forklaring har jeg ikke fundet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Homo / Lesbisk
  • #2   22. nov 2022 Ja jeg tilslutter mig Jojo og hans forklaring smiley

  • #3   22. nov 2022 jo jo, jeg tror Mette Frederiksen, og Dronning Margrethe er kvinder, så der er mange mænd under tøflen.

  • #4   23. nov 2022 Jeg ved ikke lige hvorfor, men jeg kunne bedre acceptere en lesbisk datter end en homoseksuel søn, men det har nok noget med testosteron at gøre 😀
    Som mange andre forstår jeg heller ikke hvordan seksuelle minoriteter år efter år kan få så meget opmærksomhed.
    Er der mon en speciel grund til at især venstrefløjen konstant kæmper for at fremhæve atypiske kønsidentiteter og familiemønstre på bekostning af de traditionelle 🧐
    Det ligner et angreb på normalitetsbegrebet hvor hensigten tydeligvis er indførelsen af en ny normalitet og lægge den gamle i graven 😲


  • #5   23. nov 2022 Da jeg spillede fodbold havde vi to på holdet der var til begge sider.

    Sådan var dét bare, intet problem.

    Der var et par andre fodboldshold, hvor størstedelen af deres hold var lesbiske.

    Når vi spillede mod dem, så enten ventede vi med at gå i bad til de var færdige, eller også tog vi hjem og gik i bad, alt efter hvor langt væk vi var.

    Det var ganske enkelt fordi man som ikke-lesbiske, følte sig lidt utilpas, lidt som hvis det var mænd man gik i bad med, som kiggede på ens krop på en måde der føltes ubehagelig.

    Og igen, sådan var dét bare. Det var accepteret fra begge sider. Det blev ikke gjort til et problem. Diskutioner osv.





  • #6   23. nov 2022 Chris, helt på linje med mine oplevelser gennem tiden,
    det er som om der absolut skal være et problem.



  • #7   23. nov 2022 Sandt Brok.

  • #8   23. nov 2022 Een episode gjorde mig dog temmelig vred.

    Vi var i udlandet på en venskabs-træningstur. Det var vinter og vi skulle sove i soveposer i klubbens lokaler.

    Vi blev taget så fantastisk imod, og alle var så venlige og rare.

    Der skulle være stor fest den sidste aften vi var der. Her var også flere fra den mandlige del fra klubben. smiley

    Vi skiftedes alle til at gi' omgange. Men jeg blev ved med at få sat et glas speciel snaps foran mig, og ikke de andre. Det kunne jeg ikke forstå. Så jeg sprugte til hvem som købte det. Fik af vide at det var en af de lesbiske piger fra holdet som vi besøgte. Ups, hvad gør man så?

    Venligt henvender jeg mig til hende, siger tak for snapsen, men at jeg ikke er til piger, at det var bedre at få det på det rene, så hun ikke behøvede at købe flere snaps til mig. Hun tager det helt fint, og vi skåler.

    Vi var alle rimligt berusede da vi gik i seng. Jeg lå imellem mine to bedste veninder.

    Tidligt om morgenen vækker min ene veninde mig, og sir': Prøv lige at vende dig om'

    Minsandten om den 'lesbiske kælling', ikke lå halvt ned i min sovepose!

    Jeg var så rasende, at jeg glemte alt om at tale engelsk, jeg fløj op, og svinede hende til på dansk, smed hende ud af lokalet. For min første tanke, havde været, tænk vis hun havde rørt ved mig, i min berusede søvn!

    Idag, ville jeg nok ha' været anklaget for diskrimination, eller et eller andet.
























  • #9   23. nov 2022 “ For min første tanke, havde været, tænk vis hun havde rørt ved mig, i min berusede søvn!”

    Hæ hæ Cris7 - ja jeg havde nok ikke sagt noget 😇


  • #10   24. nov 2022 Ja ja det er sku godt jeg ikke har de problemer om hvad folk er eller gør smiley

Kommentér på:
Homo / Lesbisk

Annonce