{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S
Online Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.106

Regnbue familie {{forumTopicSubject}}

Kan nogen forklare mig hvorfor der er så meget oprør over dette

Det er altså alle andre typer af familiekonstellationer, der kan kategoriseres som en regnbuefamilie.



Hvorfor er en mand med 3 koner så forbudt?



Hvor mange herinde har set den der store forfølgelse af regnbuefamilier i andet end at lovgivningen ikke har fulgt helt med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regnbue familie
  • #1   21. nov 2022 Brok S nu har jeg kigget på billede og jeg forstår ikke dit budskab - men jeg ku godt tænke mig at have 7 kvinder en til alle dagene smiley

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.106
    #2   21. nov 2022 Ja ja Leon, bare du ikke får en periode med mænd så er du tilgivet.



    Men jeg har meget svært ved, at få øje på hvorfor den store kamp der laves for den her minoritet er blevet så stor, og LGBT kan da
    leve frit i de fleste vestlige lande



  • #4   21. nov 2022 Ja, folk der ikke føler sig set, gør jo ALT, for at for at få opmærksomhed.

    Bare jeg ikke bli'r involveret, så må de for min skyld parre sig, som de vil, bare sjovt at de også vil ha' myndighederne og kirkens velsignelse...

    Og jeg vil vil nødigt være barn, og blive rundforvirret i de forskellige foretagender.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.106
    #5   21. nov 2022 Ja ja JO jo, du skulle til dit foretrukne land for, at finde folk der med våben
    som jo er godkendt til daglig brug i guds eget land, det viser vel bare USA og
    deres frisind er en by i Rusland.

    Men de skal jo som alt hvor LGBT er på tale absolut på forsiden.

    Og forsiden og særhensyn er nok det der kalder på den afsky mange har
    mod LGBT, og ikke hvad de laver i soveværelset.


  • #6   21. nov 2022 At komme på en forside er vel ikke at foragte og det kommer vel an på grunden der til smiley

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.106
    #7   21. nov 2022 Leon, jeg er sku træt af, at skulle se forsiden på næsten alt handle om
    det lille mindretal som er ca. 1%, men fylder så meget, at selv et mord
    på en gravid kvinde kommer i anden række i nyhederne.

    Men Leon hvis du finder de 7 kvinder til hygge og samvær så må du gerne
    sende billedet og jeg skal dele det alle steder.




  • #8   22. nov 2022 Er helt enig med Madonna #4

    Jeg ønsker intet ondt for LGTB+, men man får jo nærmest revet hovedet af, hvis man siger at man ikke bryder sig om deres levevis, eller alle de overdrevne hensyn der skal vises overfor dem.

    Jeg synes heller ikke at regnbue mærket bør være så stor en sag i Qatar. Istedet kunne man bruge mærket, 'ingen diskrimination'. Hvilket iøvrigt er lovligt.

    'Ingen diskrimination', 'omfavner' mere omkring alle de ting som foregår i Qatar, og ikke kun dét ene område.



  • #10   22. nov 2022 Det er kun godt og sundt at være uenig nogengange JoJo. smiley

    Som jeg ser det, er problemet at man er så stærkt fokuseret på LGBT + rettigheder, at den diskrimination, forfærdelige forhold for migrant-arbejderne, ikke mindst alle de som er døde for at bygge til WM, drukner i 'regnebuens' farver.

    Ligesom med 'Black lives matters' og Metoo, som gik i selvsvind til hysteriske højder.







  • #12   22. nov 2022 LGBT+ har jo nærmest fået alle deres rettigheder her i DK.

    Selv nogle som jeg mener de ikke burde have. Men sådan er der jo så meget.





  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.106
    #13   22. nov 2022 LGBT, har samme rettigheder som andre, jeg har ikke i Danmark set en lov der udleverer
    Folk til afstraffelse fordi de har en anden sexualitet,
    Det er en masse særrettigheder der er problemet, fordi det er alle andre der skal rette ind til højre.

    Hvad galt er der i ikke at kunne forstå, deres sexualitet.

    Som de siger i klubben, du er ikke en mand, hvis du ikke har prøvet en.



Kommentér på:
Regnbue familie

Annonce