{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

katte {{forumTopicSubject}}

katte er fascinerende - selv efter 20 år med katte, Vi havde en firma kat i mange år, en dag kom en lille forhutlet killing ind som så noget forsømt ud,som spiser at skålen - jeg rørte den hvor den røg som en granat ud. Næste dag kom den igen - og jeg rørte den - vild panik den røg ud og sådan gik det i 6 mdr. Jeg tænke den kan fandme ikke gøres tam. En dag da den spise af skålen og jeg rørte den røg den ikke ud af døren. Den stod og trippede foran mig - hvor jeg så klappede mig på låret hvor efter den hoppede op. Den kravlede helt op på min nakke og slikkede mig på øret.

Siden blev det min kat, ikke en kæft kunne komme til den, den hvæsede og vis klør. Nogle ansatte sagde den var bims og burde aflives. Men når den har spist, så hopper den op og jeg peger hen mod en trøje som var min og den lægger sig.

Spørgsmålet er kan man opdrage en kat? nej - man er nød til at møde katten på dens betingelser. Det er det som jeg elsker med katte.

Hunde...sparker du en hund så går der ikke flere minutter inden den slikker dig i ansigtet -

Sparker du en kat så ser du den aldrig igen. Det er derfor jeg er fascineret af katte, deres selvstændighed. Katte er konsekvent - her kan mennesker virkelig lære noget. Skal man have en kat skal den vælge en ejer - det er noget som internater har taget op - hvordan reager katten på et menneske.

Jeg har været på Inges kattehjem og fik en kat ind i et rum, jeg gjorde intet - jeg lod den selv bestemme. Hele humlen er at det er katten som skal vælge ejeren. Hvis den ikke kommer uden at man siger noget så er det ikke en mulig ejer. Uden at prale har jeg katte tække, men det bunder jo i at møde katte på deres betingelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte
Kommentér på:
katte

Annonce