{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Anders H
Anders H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17

Tattoo med skrift? og mening {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer meget stærkt at få lavet en tattoo på brystet. Hvor der skal stå. Skriften skal Sefl være en anden. Og grunden til jeg vil have lavet den. Er pga for et år siden var jeg ude i en ulykke og lå mellem liv og død i nogle dage. Hvad synes i om det? Livet for mig er jeg selv begyndt at tænke meget over. Os derfor jeg vil have den lavet.

( Enjoy every Second in your life.
Cours you never now when it
will be your last).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo med skrift? og mening
  • #1   7. maj 2008 Ideen er god nok, bestemt når du har den historie bag tatoveringen som du har! Du skal dog nok liiige stave det rigtigt inden du fyrer det på brystkassen, men det havde tatovøren nok set inden.. ;-D

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #2   7. maj 2008 jo det eneste jeg ville sige nej til er sådan noget som alle har, alm tribals osv. men noget uniquet som betyder noget for en er altid fedt.

• #3   7. maj 2008 Lianna K
    Skal du ikk regne med, er jo ikk alle tatovører der kan engelsk, så kommer du med en tekst og siger du vil ha den lavet, så kan det jo sagtens ske at der ikk lige bliver rettet stavefejl, så nemlig et tilfælde for et par måneder siden smiley Hehe

• #4   7. maj 2008 Kenneth.. Rimelig trist alligevel.. smiley

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#5   7. maj 2008 ja Skrev godt nok lige lidt hurtigt der smiley Men lad os nu se bort for stave fejlene smiley

• :) T
    :) T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 104
    #6   7. maj 2008 Kender også 2 der har fået skrevet forkert fordi tatoovøren ikke kunne stave:) På dansk vel og mærke

• #7   7. maj 2008 Lianna K
    Hehe mega og det var kæmpe bogstaver på armen, det var først da han kom hjem og hans kæreste så det og synes det så lidt forkert ud.
    Så det er altid en god ide at få det tjekket 100% inden man får skrevet tekst smiley

• #8   7. maj 2008 Hvor er det skræmmende at det kan lade sig gøre..

• Bambi I
    Bambi I Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #9   7. maj 2008 Alt for langt ! Bare få lavet noget ala ordsprog Carpe Diem. Grib Dagen (Lev I nuet)

Du vil vel ikke have en hel roman skrevet på din brystkasse ...

• #10   7. maj 2008 Lianna K
    Meget, men det er jo egentlig ikk så underligt. Hvis der kom en hen til dig med en tekst på japansk og sagde han ville ha det tatoveret, så ville du nok også bare gå ud fra at det er stavet rigtig smiley

Anders H
    Synes forresten det lyder som en god ide smiley
    Bare sørg for at det ikk kommer til at fylde for meget, så tror jeg ikk det bliver pænt.

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#11   7. maj 2008 Lianna K

Ja englig. Troede først det var en joke Kenneth j skrev smiley

Men okay, nu er jeg da 100 % opmærksom på det bliver rigtigt smiley

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#12   7. maj 2008 Kenneth J

Det skal heller ikke skrives særligt stort. Ca samme bogstav størelse som her smiley måske en tand større

• Bambi I
    Bambi I Tilmeldt:
    maj 2007

#13   7. maj 2008 Anders. Du må være grunden til os der er tatoveret bliver forbundet med snotdumme mongoler. Det er jo forskelligt, hvilken størrelse skrift folk har på deres computer - Alt efter opløsningen smiley

• Bambi I
    Bambi I Tilmeldt:
    maj 2007

#14   7. maj 2008 Nat Nat. Bare tænk meget over, hvad du vælger, at få lavet. Det skal sgu stå der resten af dit liv smiley Forhåbentlig ...

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#15   7. maj 2008 nicklas O

Tror os snart jeg skal i seng da. Tænkte slet i over det smiley er fanme os ved at falde i søvn.

• #16   7. maj 2008 Anders H
    Det var uden pis smiley Så billederne af det.

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 305
    #17   7. maj 2008 Lyder fint. Skal selv have lavet mine første tatoos på tirsdag,

en djævel på højre underarm, og en engel på venstre.

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#18   7. maj 2008 Flemming J

Skal den så forståes på at du både har det gode & onde i dig? smiley

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#19   7. maj 2008
    Kenneth J

Det er sku vildt nok smiley Hvor må man være ked af at få lavet så træls en fejl i sin tattoo :b

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

#20   7. maj 2008 Anders H

ja. lidt ligesom Jing & jang eller hvad det nu hedder!

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#21   7. maj 2008 Personer der skriver jeg skal overveje det. Skal man da os 100 % . Men tror faktisk aldrig jeg vil se på det jeg får skreven som nåde trælst når jeg bliver Ældre. Da det jeg har oplevet har sat sig i mig Og forsvinder aldrig. Nu tænker jeg forhold til Tribals tattoos osv. Fordi det høre jo mest til at man er ung og frisk smiley sådan tror jeg værtfald mange har det.

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#22   7. maj 2008 Flemming J

Det er skam os en fed idé smiley Det skal da nok blive godt

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

#23   7. maj 2008 Du har ret anders,

men det kommer jo self også an på hvad der bliver skrevet smiley

Hvis jeg var dig, så tror jeg heller ikke jeg ville fortryde at jeg fik det skrevet, men nu er jeg ikke dig, og jeg kunne ikke finde på at få det tatooveret på mig egen krop,

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

#24   7. maj 2008 Ja syntes du ikke?

har gået med ideen siden jeg var 16år, og nu har jeg sq tænkt mig at gøre det til virkelighed smiley Det skal nok blive nice!

• Flemming J
    Flemming J Tilmeldt:
    feb 2008

#25   7. maj 2008 Nårh. Vil smutte i seng, og falde i søvn til simpsons smiley

Godnat smiley

Ps. det er på 3+

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    feb 2008

#26   7. maj 2008 Flemming J

Helt sikkert det kommer an på hvad der bliver skreven smiley du forstår os godt hvad jeg mener smiley Jeg er godt nok selv kun 16. Men kender en der kan lave det for mig. så det bliver ingen problemer. Men et eller andet sted Haster det heller ik at få lavet. Men har haft tanken om at få det lavet i baghovdet snart i 7-8 mån, Og lysten til at få det lavet bliver Større og større smiley

• #27   7. maj 2008 hvordan skal den skrives på dit bryst, for det er da en rimelig lang tekst, så skal det stå i flere linier, eller skal det være i en lang linie hen over hele brystet?
    og skal det skrives som et brev, eller skal det stå i banner, eller skal det bare stå "direkte" uden noget baggrund osv?

Jeg er ikke selv så vild med skrift tatt's, i hvert fald nok ikke når de skal være så store, sorry, men syntes hurtigt det kommer til at se "lamt" ud når der ikke er baggrund eller noget i tuschen, hvis det altså bare skal være sort skrift..
    men bare min mening..

og som lianna k sagde, super fedt at du har en "god grund/god historie" kan nemt forstå du gerne vil have noget der symboliserer det.
    folk er jo begyndt meget på at blive tuschet, hvis de er i en træls periode af sit liv eller har oplevet noget specielt.. xD

(i min mening er traditionel japansk, klar det fedeste, både pga de motiver, men også pga der er så meget mening bag de motiver man får lavet.)

• #28   7. maj 2008 Anders H

tænk på din uddannelse , og at du måske blir afvist pga du ikke kan dække det til på din arbejdsplads..

(nu tænker jeg mht nakken)

men sys alle de bogstaver lyder af meget på brystet, er der virkelig så meget plads ?: )

• #29   7. maj 2008 gæt?: der er meget plads på brystet, men det kommer jo helt an på hvilken størrelse han skal have det smiley

• #30   7. maj 2008 hehe det self rigtig nok casper ! smiley

• #31   7. maj 2008 xD

• #32   7. maj 2008 Hej fed tattoo. Men syns ikke du skal have den på brystet da det nok vil blive for småt. Men syns du skal få det skrevet på ryggen.

Kommentér på:
Tattoo med skrift? og mening

Annonce