{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Sindssygt Pølleforum {{forumTopicSubject}}

Den store slette kniv kom frem da man smed de mest skrivende folk ud af Pølle forummet. ( taler ikke om det her forum) men om et andet med 2 diktatorer som pøller rundt på mistænkelige grundlag.

Man bryster sig med at man ikke moderer når det drejer sig om muslimer, et profil billede er årsag til en blev smidt ud, i stedet for at tage dialogen om at ændre det. Når de er færdig med kniven så er der kun 2 tilbage som kan sidde og nikke skaller.

Overskuddet til at modererer er gået fløjten, man kan ikke overskue det og så vipper man bare de mest aktive ud på latterlige grundlag.

Føj for satan et lortested.

Den gamle hejre liker løs på profilens kommentar, og så får de de kniven i sidste ende fordi hun ikke kan overskue hvem der i grunden er ballademageren. så for at få en ud så skal man meldte pågældende så meget at de vippes ud. Ikke særlig logisk, da man burde kigge på hvad der skrives af pågældende.

Jeg kunne med et snuptag lægge det forum ned, men det er jo synd for alle brugerne - så det gør jeg ikke. Desuden er trusler ulovlig - så det skal jeg ikke nyde noget af.

Jeg er sikker på at en her ved hvad jeg skriver om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sindssygt Pølleforum
  • #1   20. okt 2021 Polysl nu gør du mig nysgerrig smiley

  • BaBoom.dk
    BaBoom.dk Administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Følgere: 101949 Emner: 36 Svar: 82
    #3   21. okt 2021 Hej Polysl

    Tilsvining af andre sider er ikke tilladt her på sitet. Derfor vil dit indlæg blive slettet. Vi ser gerne at dette ikke sker igen.

    God dag

    Med venlig hilsen
    BaBoom


  • #5   21. okt 2021 Hvornår sletter i det?

  • #7   21. okt 2021 annella

    Hvad snakker du om? jeg er bannet på jeres fora, så jeg forstår ikke hvad du snakker om.


  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 525
    #12   25. okt 2021 #5

    "Henvisningen til hvilket forum, det drejer sig om er slettet, mere kan ikke slettes."


    Pyt, der er vist ingen der er i tvivl om, hvilket forum det drejer sig om.
    Fynbopoul - Polle eller hvad han nu ellers kalder sig, prøver nu at hente medlemmer fra Me`s forum - tvivler dog på, at nogen følger ham smiley


  • #13   25. okt 2021 Å.R

    Me's forum er ikke noget for mig, men fint at nogle finder det som et interessant forum, De lidt ældre forummer er efterhånden forældet, bøvlet, ikke logisk, ikke innovativ. De dør ud om kort tid, specielt efter Adblock kom på banen så ens skærm ikke lignede en reklame fra Harald Nyborg. Pop pop pop - up, før jeg fik den installeret. Jeg nyder det reklamefri univers. Asocialt overfor et gratis medie? ja for fanden.

    Men det kan også blive for meget med al det popup lort som man skal klikke på. Nu er man begyndt at lave "pladser" i scriptet" som Adblock ikke kan fjerne, men fint med mig, bare jeg ikke skal klikke på en masse møg for at få det væk.

    Jeg har taget en pause både her, og andre steder med oprettelse af Indlæg - næsten.


  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 525
    #14   25. okt 2021 Polysl
    Til gengæld er du flittig bruger på Spigo ser jeg, du er endda blevet lidt skrap i hjerterfri smiley


  • #15   26. okt 2021 Å.R

    ja...jeg bestemte mig til at fokuser noget bedre, selvom jeg godt kan være drilsk, når nogen af de erfarne spiller svinsk og uden logik.

    Mit eneste mål med hjerterfri er at vinde et spil i en tur, resten er jeg ligeglad med, det som tæller er rating og ikke pokaler.

    Sandheden er at der var mange som røg af i mine ture, så der kom en robot, og robotters spillestil er en åben bog, så man spiller botten, nogen har fundet ud af det som jeg - men i går var jeg heldig at vinde 3 turneringer i træk.


  • Å.R.
    Å.R. Online Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 2 Følgere: 30 Emner: 46 Svar: 525
    #17   30. okt 2021 Polysl
    Jeg var jo lige inde og spille turnering (hilste på dig)
    Intet er forandret, efter de første 2 runder, røg jeg igen igen ind i 2 sammenspillere (kvinder)
    Så mister man jo lysten til at spille derinde - derfor er jeg heller ikke guldmedlem mere.
    spiller nu mest på playok.com


  • #18   30. okt 2021 Å.R

    Ja der er flere hjælperyttere, og jeg er selv blevet beskyldt for at have dem, pga. min store rating som de siger. min er ikke stor den er kun på 2066. Men jeg kender en del der har, men nu har de ikke kontrol på "træet"

    Det er mere udtalt i alm hjerterfri, som jeg ikke gider.


Kommentér på:
Sindssygt Pølleforum

Annonce