{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Fuck hvor respektløst {{forumTopicSubject}}

Var halvt "indblandet" i et uheld på motorvejen i går. En mand lå og overhalede indenom, og kørte virkelig som en idiot. ligepludselig kom der en kæmpe røgsky længere fremme (3 biler foran) og de forankørende biler lavede katastrofeopbremsninger. Vi når så også at få bremset ned. Der er så en masse der kører ind til siden og løber hen til bilem, for at se om de kunne hjælpe. Min makker kører så forbi, holder ind til siden og løber ud med en ildslukker, hvis nu der skulle begynde en brand. Bilen holder så i midtersporet.

Og nu kommer det respektløse

For at trafikken ikke skal stoppe helt, var der en der guidede de nærmeste biler forbi. MEN så var der kraftedeme 5-6 biler, der dyttede, da de kørte forbi ulykken... Det var ikke samtidig, men 5-6 forskellige, igennem de 10-15 min der gik, inden politi og alt det der kom.

Hvad sker der for folk ? Det er da dybt respektløs at dytte, når der sidder en mand, i en totaltskadet bil !??????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck hvor respektløst
  • #1   12. apr 2007 Ja mon ik, det vildt respektløs!!

• #3   12. apr 2007 puha nej da i skal fandme ikke lave ulykker midt på vejen !!! især ikke brande i biler, for helvede da os!!! næste gang så husk da lige at tænke på de stakkels billister der skal vente 30 sekunder på jer inden i laver en ulykke og måske selv kommer til skade !!!!
    (skrevet med en mega sarkastisk skrift)

fuck nogle fjolser, kunne de ikke klare at vente de der sekunder de burde da lige tænke på dem der er kørt galt næste gang ?

• #4   12. apr 2007 sådan e dagens danmark desværre selviske egoistiske idiotiske røvhuller overalt

• #5   12. apr 2007 hvor groft gjort! men i trafikken er det sgu som om nogen blir nogen helt andre mennesker,utroligt så kort en lunte folk har når de kører,er sgu helt bange for kæresten engang imellem når han kører og blir sur

• #6   12. apr 2007 Bruni ja det er rigtigt ! hehe folk har jo tit travlt når de kører på motorvejen tilgengæld men det er sgu ikke en undskyldning !
    He min mor har sgu et problem med at blive ret sur når hun kører =) til gengæld er min far mere doven i traffiken end i virkeligheden haha.

• #7   12. apr 2007 Jeg blev sgu harm over det.. :s

• #8   12. apr 2007 sikke nogle fuck hoveder, de burde vise noget respekt!

• #9   12. apr 2007 meget respektløs...men sker desvære tit... og der er sku ik nogen der gider hjælpe en i trafiken... kender flere der køre lastbil og har også selv været med til at stille lastbilen på tværs af motor vejen for at hjælpe nogen der er strandet i ydersporet i en bil der er gået i stykke, men så bilver alle bilisterne altid mega sure og dytter... istedet for lige at hjælpe så alle kan køre uden farlige opbremsninger og uden kø....

• #10   12. apr 2007 Hold da kæft, nogle folk kan bare ikke tænke sig om s:

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #11   12. apr 2007 ja men sådan er folk ...sidste gang jeg var ved et ulykke sted der drejede jeg bilen 90 grader rundt og spærede E45N motorvejen midt i morgentrafikken så der ikke kunne komme nogen eller noget forbi før motorvejen var farbar...jeg snakkede senere med politiet og de sagde det var godt gjort og det var optaget på overvågningen fra limfjordstunnelen hvis der var nogen der skulle ha fået ondt i røven

Kommentér på:
Fuck hvor respektløst

Annonce