{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

mm mennekser og muskelhunde {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo en "lille" muskelhunde hvalp på 6mdr.. og idag sku vi så med i bussen.. det gik fint det elsker han, men folk sidder bare og stirre på en fordi man ikk er så gammel og har "sådan" en hund..
Nå, så kom vi op i roskildeby og sku ned og købe en smartsele til hunden, så går folk og peger og snakker højlydt om kamphund osv..-kigger ned på min hund som går pænt ved siden af mig og logre osv..
NØJ hvor er jeg træt af alle de fordomme.. ved godt der er grunde til de er der, men det er sq ikk dem alle sammen der er dårligt opdraget og ikk ka styres.. Folk sku da bare vide at jeg ska se på en bullterrier på lørdagen så ville alle dem med fordomme jeg mødte idag falde om..!

nå.. nu fik jeg luft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mm mennekser og muskelhunde
  • #1   30. apr 2008 Ja folk er sku for dumme, men kan stadig mange som har disse hunde, der ikke burde ha dem og det ødelægger jo desværre det for jer andre......

• #2   30. apr 2008 Ducati: kenzo er så søøøød:)

´jeg er bare træt af det.. for noddie hverken trækker eller søger kontakt til nogen på tur hvis han ikk får lov.. han ka en masse tricks osv.. og han ødelægger intet.. men alligevel tror alle han er en dræber

• Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 82
    #3   30. apr 2008 Jeg er sku ligeglad med andre folks meninger, man køber heller ikk en muskelhund for at interessere sig for andre folks meninger.

• #4   30. apr 2008 kender det godt .. har selv 1 amstaff / tosa, Fuck man.. hvis man ikke har snor på... Folk går helt amok!.. har engang kommede gående.. forbi et busstopsted. så lidt foran mig løber en dame 100m væk og stiller sig og glor på mig .. ?! wtf .. men fuck det er nogle dejlige hunde

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #5   30. apr 2008 Nu er der jo folk der generelt ikke er trykke ved hunde, som gerne så at de blev holdt i snor, som loven kræver det. Jeg kan godt forstå, at der ikke er meget tiltro til, at folk ikke har ordentligt styr på deres hunde, når de er uden snor. Der er mange eksempler på, at man troede der var styr på tingene, indtil andet var prøvet.

Dermed ikke sagt, at det altid er sådan, men af hensyn til andre mennesker på gaden, mener jeg nu at alle hunde bør holdes i snor. Specielt dem der finder vej ind i min indkørsel for at skide, hvor ejeren af hunden ikke rydder op efter den, føj.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
    #6   30. apr 2008 Holycrap: Du bør tænke på, at nogle folk er bange for hunde, ligesom andre er bange for edderkopper! Derfor er det altid en god ide, at have hunden i snor, når du er ude blandt andre mennesker.

Ducati: TrustNo1 holder tonen sober?
    Problemet med "kamphunde" er jo, at selvom folk opdrager dem og stoler nok så meget på dem, så ligger det i deres gener, at de skal gå beserk og amok - ligesom vikingerne!
    Sådanne nyheder her ser man f.eks. ikke om Schæææferhunde:
    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03/08/222813.htm?wbc_purpose=update+-+81

• #7   30. apr 2008 Det er med hunde som med racister. De får alle deres benzin fra de få som ødelægger det for alle de andre.

Ergo - respekter for hulan at for mange unge danskere køber sig en "kamphund" fordi den er sej, den giver dem en falsk tryghed og den er nuttet for dem selv.

De fleste (eller mange) kamphunde-ejere burde slet ikke have en hund uanset race. De køber hunden på bagrund af forkerte forudsætninger. Jeg ser så mange "kamphunde"-ejere som smiler stolt når folk får respekt for deres hund.

De mange bange mennesker har sku meget at have det i! Men nej det er ikke hundens skyld, men ejer Brian og deres tøsebørns skyld.

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #8   1. maj 2008 Altså nu er det jo sådan, at forskellige hunde har forskellig opførsel af natur, de kan blive gode til forskellige ting. Kamp/muskelhunde har også nogle ting de kan blive gode til at natur, men det er desværre ikke egenskaber som der sættes pris på. De er også helt naturligt sværere at opdrage end en labradore, dermed ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre, men de er bare uheldigt indrettet fra naturens side.

Men hvorfor have en hund der er så mange problemer om?? Hvorfor ikke en labradore, schæfer eller boxer??

At folk køber amstaff eller en bull, er vel ikke for hundens gode naturlige egenskaber??

Kommentér på:
mm mennekser og muskelhunde

Annonce