mm mennekser og muskelhunde {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har jo en "lille" muskelhunde hvalp på 6mdr.. og idag sku vi så med i bussen.. det gik fint det elsker han, men folk sidder bare og stirre på en fordi man ikk er så gammel og har "sådan" en hund..
Nå, så kom vi op i roskildeby og sku ned og købe en smartsele til hunden, så går folk og peger og snakker højlydt om kamphund osv..-kigger ned på min hund som går pænt ved siden af mig og logre osv..
NØJ hvor er jeg træt af alle de fordomme.. ved godt der er grunde til de er der, men det er sq ikk dem alle sammen der er dårligt opdraget og ikk ka styres.. Folk sku da bare vide at jeg ska se på en bullterrier på lørdagen så ville alle dem med fordomme jeg mødte idag falde om..!
nå.. nu fik jeg luft
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 962
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 56 Svar: 652
´jeg er bare træt af det.. for noddie hverken trækker eller søger kontakt til nogen på tur hvis han ikk får lov.. han ka en masse tricks osv.. og han ødelægger intet.. men alligevel tror alle han er en dræber
feb 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 82
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 29 Emner: 66 Svar: 532
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
Dermed ikke sagt, at det altid er sådan, men af hensyn til andre mennesker på gaden, mener jeg nu at alle hunde bør holdes i snor. Specielt dem der finder vej ind i min indkørsel for at skide, hvor ejeren af hunden ikke rydder op efter den, føj.
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 701
Ducati: TrustNo1 holder tonen sober?
Problemet med "kamphunde" er jo, at selvom folk opdrager dem og stoler nok så meget på dem, så ligger det i deres gener, at de skal gå beserk og amok - ligesom vikingerne!
Sådanne nyheder her ser man f.eks. ikke om Schæææferhunde:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03/08/222813.htm?wbc_purpose=update+-+81
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Ergo - respekter for hulan at for mange unge danskere køber sig en "kamphund" fordi den er sej, den giver dem en falsk tryghed og den er nuttet for dem selv.
De fleste (eller mange) kamphunde-ejere burde slet ikke have en hund uanset race. De køber hunden på bagrund af forkerte forudsætninger. Jeg ser så mange "kamphunde"-ejere som smiler stolt når folk får respekt for deres hund.
De mange bange mennesker har sku meget at have det i! Men nej det er ikke hundens skyld, men ejer Brian og deres tøsebørns skyld.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
Men hvorfor have en hund der er så mange problemer om?? Hvorfor ikke en labradore, schæfer eller boxer??
At folk køber amstaff eller en bull, er vel ikke for hundens gode naturlige egenskaber??
mm mennekser og muskelhunde