{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Hvor mange herinde er blevet snydt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at få en fornemmelse af, hvor mange der er blevet snydt for penge herinde ved at de ikke har fået den vare, de har betalt for..?

Jeg er selv lige rendt ind i sådan en, og det er noget forbandet noget....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange herinde er blevet snydt ?
  • #1   30. apr 2008 Er oz blevet snydt, eller endte da med jeg fik min TLF efter Politi anmeldelse......

Har en Kammi der har overført 500 til en makker for knap en måned siden til en Mus, har stadig ik modtaget musen.......

• #2   30. apr 2008 Man skal bare se om man ikke kan trække pengene tilbage.. Gå ned i banken og sig man skal annulere overførelsen da man er blevet snydt.. Hvis de ikke kan eller vil det så politi anmelder man svinet.. =)

Det er for klamt sådan noget.. flok pikhovder!! JA DIG DER LÆSER OG VED DU ER SKYLDIG!!!

• #3   30. apr 2008 Ja men burde lave en Black list med personer her inde som snyder folk..

• #4   30. apr 2008 Tonni. Næææ man burde smide dem i fængsel i stedet for smiley

• #5   30. apr 2008 Er snydt for ialt nok 800 kr herinde fra..

På dvdfilm og en trøje..

Handler mere sikkert fra nu af..

• nana t
    nana t Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 3
    #8   30. apr 2008 forstår ikke at man ikke laver et betalingsprogram ligesom trendsales det virker super og hører næsten aldrig om problemer derinde

• #9   30. apr 2008 Er lige blevet snydt for 300 kr ..

Men han skal ikke tro han slipper så let

Jeg jagter ham ind til jeg får fat i ham ..

Er ligeglad med pengene, men det er mere princippet

• Tjek M
    Tjek M Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 176
    #10   30. apr 2008 Er aldrig blevet snydt og har fandme handlet meget her inde...

Dog så håber jeg på en skummel måde at der er en som snyder mig... Så er der dummebøder resten af livet smiley

En anden ting jeg gør når jeg køber sælger noget.. Jeg finder alt på brugeren Navn efternavn tlf adr. arbejd osv osv.. Så hvis nu jeg blev snydt så har jeg noget at gå ud efter..

• #11   30. apr 2008 Ja og man kan vel også tage i banken og finde et navn og adresse på det kontonummer som man har overført til ...

• #12   30. apr 2008 Wauw....dét var mange bare på så kort tid...skønt at folk melder ud :o)
    Jeg blev snydt for 700 kr for betaling af en playstation. Jeg satte pengene ind på hans konto midt i april,og så hørte jeg ikke noget og modtog ingenting.
    Jeg havde hans fornavn + første bogstav i efternavn, hans reg- og kontonummer og hans alder....det var alt.
    Igår ringede jeg i banken for at høre, om jeg kunne få hans adresse men de må ikke udlevere oplysninger. Jeg spurgte så til hvilken by reg. nummeret hørte til, og den fik jeg så - så havde jeg også den.
    Jeg ringede derefter til politiet og sagde, at jeg havde brug for hjælp - forklarede ham historien og fortalte, hvad jeg havde af oplysninger. Han søgte ham i deres system og fandt frem til ham. Den søde politimand riingede så først til ham og bagefter tilbage til mig og fortalte, at han havde haft talt med ham, og at knægten ville ringe til mig. Det gjorde han også, og jeg fik også en eller anden historie om at han havde sendt den, men posthuset havde lavet en fejl og der var ikke nok porto, så han havde fået brev om at den ikke kunne sendes.
    Men nu har jeg også hans mobilnummer og vil lægge et pres på indtil jeg får enten pengene eller varen, jeg har betalt for.

Flere har været inde på at der mangler både et "rating" system og en sikker måde at handler på via betalingssytem á la TS. Enig - det kunne godt bruges herinde...

• #14   30. apr 2008 Jeg købte en tlf for 500 kr han sagde den ikke fejlede noget og var som ny da jeg fik den efter en månde var den så smadret at den ikke kunne noget alt var i stykker på den han havde åpnet øl osv med den :S røv tur

• #15   30. apr 2008 Hvorfor fanden sælger folk defekte ting :-S

• #16   30. apr 2008 Åbenbart fordi de har nerver og samvittighed til at tage røven på folk...og mange slipper desværre afsted med det.

• #17   30. apr 2008 Jette. Også latterlig undskyldning du fik. For posten smider sq da ikke pakken væk.

For det andet så tror jeg ikke på at posthuset har lavet en fejl.

Mød op på hans adr hvis du har den smiley

• #18   30. apr 2008 Kan adminerne ikk se det telefon nummer som er blevet brugt til at registrere brugeren? og derme finde addressen på personen der snyder? smiley

• #19   30. apr 2008 Simon
    Det har du helt ret i. Posthuset laver heller ikke fejl, når man afleverer en pakke til forsendelse. De vejer den jo med det samme. Men det var heller ikke noget han havde fortalt politiet - til dem sagde han, at han havde sendt den.
    Men han ringede næsten lige efter politiet havde haft fat i ham...han var blevet lidt chokeret over de havde kontaktet ham.
    Det kan være svært at finde frem til nogen, hvis man ikke har ret meget at gå efter. Jeg har efterhånden fået opsnuset det hele: navn, adresse, telefonnummer - ved hjælp af politiet. Baboom udleverer ikke oplysninger m.m. politiet er involveret - det skriver de i deres regler.

Nu er jeg lidt spændt, for nu venter jeg på at der skal komme en mobiltelefon fra en herinde - vi skulle bytte med en ps2, og det hele skulle sendes igår. Jeg har selvfølgelig sendt min, men har ikke hørt fra ham endnu. Jeg har skrevet til ham men han har endnu ikke svaret tilbage.

Hvis det også glipper er det 2 gange lige i træk - så tror jeg NOK jeg bliver gal og gør oprør over at systemerne beskytter dem der svindler, og dem, det går ud over, har ikke skyggen af chance for at finde frem til brugeren, med mindre man har sørget for at bede om navn, adresse m.m. og har tjekket om det er rigtigt.

• #20   30. apr 2008 Nanna t det passer ikke helt med at der ik sker noge tpå trendsales, der er jeg blevet snydt for 500kr og deres amin hjalp mig ikke!

• #21   30. apr 2008 eller bare cpr validering lige som på DBA? Men et betalings system ville helt sikkert være godt

• #22   30. apr 2008 Et par tips til alle der handler her inde!

1. Når i handler så skriv som det første, hvis tingene ikke er sendt samme dag som pengene er overført så bliver de trukket tilbage..

2. Når personen har sendt varen, så sørg for i får T&T nr (Track & Trace nr)

3. Hvis man ikke kan se varen er sendt dagen efter personen har givet T&T og sagt det er sendt, så træk pengene tilbage og skriv til sælgeren..

Det er min fremgangs måde, ellers er der kun en måde at handle på, og det er ved privat afhentning..

• #23   30. apr 2008 Jubiii....jeg fik de 700 tilbage i dag. Men jeg måtte også lige skrive, at hvis jeg ikke hørte noget eller modtog noget, blev jeg jo altså nødt til at kontakte politiet igen.
    Jeg fik sat dem direkte ind på min konto.
    Nu mangler jeg bare ham, der ville bytte sin mobil - han har fået min PS2 idag, men jeg har ikke hørt et ord fra ham,
    Men hans navn og adresse har jeg i da i det mindste.

Kommentér på:
Hvor mange herinde er blevet snydt ?

Annonce