{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paparazzi af politi?
  • #1   24. apr 2008 Hvad kan de så gøre ved det hvis man gør ? der er jo mange der siger at man skal stoppe hvis man gør det.

• #2   24. apr 2008 nej det må du rigtig gerne.. men de bliver tit sure når man gør det..

• #4   24. apr 2008 Så i det her klip ved 2:30 sek gør de ikke noget i ikke må hvis vi ser bort for resten af filmen ?
    http://www.scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=25578

• #5   24. apr 2008 jeg fik engang konfiskeret min mobil fordi jeg filmede en vild anholdelse af en kammerat....

nægtede at udlevere den og blev anholdt.. da jeg fik min mobil igen 1 uge senere var filmen slettet...

sikke nogle møgsvin... DET MIN MENING

• #6   24. apr 2008 En der kan finde et sted hvor man kan læse noget om det ?

• #7   24. apr 2008 hmm er ikke sikker, du må fx ikke tage et billede af mig uden jeg har givet dig lov, og slet ikke hvis du vil gøre sådan at det kommet på nettet med mere.

• #9   24. apr 2008 Martin M
    Er jeg ret sikker på jeg gerne må, bare jeg ikke viser det tilgængeligt for alle.

• #10   24. apr 2008 Ikke så længe du ikke står i vejen for dres arbejde.

• #11   24. apr 2008 Nikolaj L
    Blufærdighedskrænkelse er hvis man f.eks dyrker sex offentligt smiley

• #12   24. apr 2008 Yeah* - Nu er det jo desværre bare sån at de tabere på det klip der forhindre politiets arb !! Og det gir da ingen mening at se bort fra resten a filmen? Hvis man ser den måde de kører på, de er til fare for dem selv, andre trafikanter og mc'erne ! Så kan du vel selv lægge 2 og 2 sammen ?

• #13   24. apr 2008 Født tandløs med hul i røven .
    Hvis det var så slemt så havde de nok anholdt dem, jeg skriver i skal se bort fra resten fordi at i mange tilfælde siger de sådan hvis man filmer dem, uden man selv har gjort noget, Så jo det er meningen at se bort fra resten af filmen. Og jeg gider ikke høre på dine dumsmarte bemærkninger, så svar på det jeg spørger om eller lad være med at skrive mere.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
    #14   24. apr 2008 *MVP* King Of Rock! :

Det er så løgn... Der er en del regler for fotografering på offentlig grund.

• #15   24. apr 2008 Yeah* Gad vide hvorfor du tar det så personligt .. Du måske ikk dansker selv heller? bob bob ikk .. Men jeg er da ked a hvis du føler dig provokeret eller? I et forum kommer man med sine egne meninger, gå da væk hvis du ikk kan klare den smule? Det kan ikke være mit problem champ ..

Nå men til sagen .. Hvis det du mener er om ham der filmer der (hvis de ikk havde opført sig som aber i zoo) må filme politiets anholdelser hvis han ikke havde noget og gøre med det selv, ? så ja .. Det kan jeg ikke se noget problem i .. Hvor etisk ukorrekt det så er, behøver jeg jo så ikke at komme ind på smiley

Håber der var svar nok? Ellers er du velkommen til at klage igen smiley

• #16   24. apr 2008 Jeg vil gerne have fastslået at jeg er dansker, og jeg følte mig pænt provokeret fordi du talte ned til mig og fordi du skulle til at lave et nyt emne i mit topic.

• #17   24. apr 2008 Jeg vil gerne have fastslået at jeg er dansker, og jeg følte mig pænt provokeret fordi du talte ned til mig og fordi du skulle til at lave et nyt emne i mit topic.

• #19   26. apr 2008 Nyt emne ? Hva snakker du om ? Og jeg mener nu ikkejeg har talt vildt meget ned til dig efter og ha gennemgået mine skrifter et par gange igen, så den kan jeg ikk rigtig sige noget til smiley

Kommentér på:
Paparazzi af politi?

Annonce