{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

9-11: arrangeret attentat af USA {{forumTopicSubject}}

Sad lige og så den her udsendelse, hvor de fremlægger nogle ret gode og tydelige beviser for, at World Trade Centers episoden var sat op af USA.

Se venligst filmklippene før du udtaler dig. Det er en udsendelse der varer 1 time, og den er delt op i to stykker.

Hvis du ikke forstår engelsk særligt godt, så er det ikke noget for dig.
Men tag jer tid, og hør hvad der bliver sagt i filmen.
Det er ret uhyggeligt.

Første del: (link fjernet)

Anden del: (link fjernet)


Jeg fandt disse klip på www.saibot.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  9-11: arrangeret attentat af USA
  • MrMann .
    MrMann . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 34
    #1   11. apr 2007 Ja, selvfølgelig bad USA om at få en masse af sine egne indbyggere slået ihjel, det er da helt klart.................

  • #2   11. apr 2007 Se den nu smiley

  • mark P
    mark P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 9
    #3   11. apr 2007 Og nu vil jeg så gerne høre om du har set programmet på Discovery, som modbeviser disse film...
    Syntes det er utroligt, at der er nogle som falder for sådan nogle film smiley Sikkert samme personer, som tror på overnaturlige ting hehe...


  • #4   11. apr 2007 Mark P:

    Hehe, jeg synes bare det er nogle gode grundlag der er i det klip.

    Og hvis regeringen i USA har sat det op, vil de jo også gøre alt for at det ikke kommer ud. Og guess what, Discovery er amerikansk smiley


  • mark P
    mark P Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 9
    #5   11. apr 2007 Men vil egenligt godt høre, tror du selv på det? Kan se du er 16, så du har nok ikke haft nogen form for undervisning i analyse af sådan nogle film og finde ud af hvad der er bull shit, og hvad der ikke er, men i så fald finder du jo nok ud af det hehe smiley

  • MrMann .
    MrMann . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 34
    #6   11. apr 2007 Jeg har set det fis og jeg har set noget på Discovery, som skulle modbevise disse beskyldninger og så har vi Michael Moore, som blæser til ilden. Det er utroligt at folk stadig hopper på den slags, brug dog den sunde fornuft.

  • #7   11. apr 2007 Har ikke tror ikke jeg har set lige de film du linker til, men har set MANGE konspirationsteorier, og syntes det er en syyyyg tanke at usa skulle stå bag. Helt ærligt jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine når jeg ser det, for det er jo dybt dybt latterligt at påstå sådan noget lort for at sige det mildt.

  • #8   11. apr 2007 Mark P:

    Ja, jeg tror godt på, at det kan være opsat af USA. De er jo sindssyge dérovre smiley

    Og prøv at se beviserne i filmen, hvis det er fake, så er de sgu gode til det.


  • x J x
    x J x Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 44
    #9   11. apr 2007 .. ikke vægten fra hjernen der holder dig til jorden hvis du tror på sådan noget ..

  • #10   11. apr 2007 Der skal ikke meget til at pisse jer af hva? Hvorfor begynder I på sådan noget?

  • #11   11. apr 2007 Okay, så kan jeg da godt se hvorfor i sviner mig til smiley

    Men har du set filmen endnu?


  • MrMann .
    MrMann . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 34
    #12   11. apr 2007 Du har en livlig fantasi, men du må jo tro hvad du vil.
    Godt du er så ung, der er stadig håb forude.


  • #13   11. apr 2007 smiley

    Du tror altså folk er retarderede fordi de tror på en ting? Er du så også snothamrende lam i pæren fordi du tror at det var Osama Bin Laden eller hvad?


  • #14   11. apr 2007 Har ikke set den film der og gider heller ikke smiley

    Men et eller andet sted kan det sku godt være det er rigtigt ?

    Hvorfor har de så ikke fundet bin ladin?
    seriøst han kan sku da ikke være SÅ svær at finde med alle de folk de har til at lede :S

    Siger ikke at jeg tror 100 på det, men vis man tænker >?

    det lyder ikke ulogisk smiley


  • #15   11. apr 2007 Der findes en film der hedder fahrenheit 9/11 som også kører i samme teori som dem du har set.. Så har regeringen lavet en som modbevis som hedder fahrenhype 9/11.. Det er nogle lidt skræmmende film og er bestemt et kig værd.. Det er nogle fede konsprationsteorier..
    Se filmene og lad være med at udtale jer så smart.. Der er ikke nogen der er sindsyge eller freaks.. Prøv for en gang skyld at hold en sober tone og få gang i en fornuftig diskussion uden at svine hinanden til.. Men som Sebastian skriver - se filmene inden i udtaler jer... Se klippene af flyene der eksploderer inden de rammer tårnene, se klippene af de ret "underlige" huller i pentagon som skulle forestille at være fra en stor Boeing men som kun kan være fra et meget mindre fly.. Det sætter en masse tanker i gang - og så kan man altid tro om det hvad man vil EFTER man har set filmen


  • #16   11. apr 2007 bla bla bla politik sux...

  • #17   11. apr 2007 Konspirations teorier er til for en ting - at sætte gang i en god diskussion.... En anden god en er om USA rent faktisk har været på månen... Min mening er klar - aldrig om de har været i nærheden af den.... men det er jo bare min mening - og gider ikk kaldes en uvidende nar m.m. fordi jeg tror som jeg gør... Angrebet 9/11 og månelandingen er ting vi sikkert aldrig får svar på....

  • #18   11. apr 2007 Godt at høre at der er flere der synes den udsendelse er interessant.

    Fluen: har du link til fahrenhype?


  • #19   11. apr 2007 Ifølge den film er der slet ingen Muslimer indvoldverede i det. Se den nu, det kan da ikke være så svært.

  • #20   11. apr 2007 Lenny - det er tydeligt at høre at du ikke har set nogle af filmene....

    Det størte motiv for Bush er Penge, en lovlig grund til krigsførelse og PENGE... Hans far Bush senior ejer en våben fabrik - colt?kan ik huske navnet på den.. Det skræmmende er at den anden part i firmaet er nogle arabere..

    Tænk på hvad angrebet af den bygning har ført med sig pengemæssigt.. Den almindelige amerikaner er rustet til tænderne - hele verden opruster til den store guldmedalje. Usa går i krig med våben lavet af fabrikken Bush senior ejer... Så skidt da med der er røget et par liv i svinget - de døde som helte.. Til gengæld har de tjent milliarder...

    Sebastian har ikk lige noget link - prøver lige at se om jeg kan finde den.... prøv og søg på limewire


  • #21   11. apr 2007 Fluen:

    Godt argument!

    Bruger ikke limewire mere smiley det gør min computer dødsens langsomt.


  • No1 !
    No1 ! Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 200
    #22   11. apr 2007 hvorfor er der ingen som afliver Bush

  • #23   11. apr 2007 kan ikke rigtigt finde den på nettet - jo men så ser det ud til den koster penge...

  • #24   11. apr 2007 Åh, nå. Så må jeg undvære den.

  • #25   11. apr 2007 tror faktisk heller ikk lige jeg har den liggede her men nede ved eksen... For så ville jeg da godt have brændt den over til dig og have sendt dig en kopi hvis det var noget?... jeg hører ham lige ad om han har den endnu...

  • #26   11. apr 2007 Altså - Det må du da godt. Men du behøver ikke ulejlige dig.

  • #27   11. apr 2007 Adam:

    Det var nu en C130 Herkules der blev berettet om. Men hvis regering stod for det, kan de jo sagtens sørge for at få et fly i luften, det er jo intet problem smiley


  • #29   11. apr 2007 serien er garanteret betalt af en stat der hader usa

  • #30   11. apr 2007 Bech P:

    Ja - Helt garanteret.

    Small angen:

    Skriv en besked når du har set den, og skriv så også lige din mening smiley


  • #31   11. apr 2007 Jeg syntes det er mærkeligt at 2 fly fik lov til at være i luften. Det var det eneste der var tilbage i luften og ikke reageret på noget. Så burde de skyde det ned. Især når det er på vej imod en storby.

  • #32   11. apr 2007 Hov jeg mente 1 fly. Det første var fløjet ind i WTC.

  • #34   12. apr 2007 det har faktisk været meget fremme. som dengang ehm kan ik huske hva hus der blev remt hvor vidner har set en MISIL blive skudt af af deres egne helikoptere eller hva nu for en flyver der kan det.. tror bare han vil huskes af hele verden og skrives bøger om osv.. smiley

  • #35   12. apr 2007 Small Angel det er faktisk ret spændende har du ret i.. Har også ved en fejl fået hentet en 2 timers film om 9/11 ned - den blir også slugt råt en af de nærmeste dage.. Ved faktisk ikk hvad den hedder for den skulle ha heddet mr Beans Holliday!!!

    Har fået en mail fra en ung gut der lige fortæller mig at USA, kina, Russland og nordkorea HAR været på månen og der ikke er noget at debbattere der mere. for sådan er det bare...
    Man kan så også høre på vedkommende at han ikke har set den video fra "månelandeingen" blive gået efter i sømmene.. Det der undrer mig mest er at der ikke har været nogen deroppe siden 1969... Det er altså jævnt længe siden at tv udkom i sort/hvid og daværende computerere var så store som huse... Der er sket så afsindigt meget med teknologien siden da så hvorfor har der ikke været nye månelandinger..
    Skriv gerne her og fortæl mig hvorfor du tror som du gør...


  • #37   12. apr 2007 se sandheden om 11.sep.., jeg er sku os overbevidst om at det er propaganda det hele..

Kommentér på:
9-11: arrangeret attentat af USA

Annonce