{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Jeres mening..?! {{forumTopicSubject}}

Er det ikke fair nok at hvis man ser en annonce med en mobil til salg og personen sætter den til eksempelvis 3000 og han skriver at den koster 4500,- fra ny at man så sætter et link ind til mobilpriser hvor den står til 3000,- fra ny..?! Eller er det mig der er helt forkert på den..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres mening..?!
  • #1   23. apr 2008 Jo da, ellers tager vedkommende jo også direkte røven på folk...
    Men der står egentlig i reglerne, at man ikke må skrive i annoncerne medmindre man er interesseret i det der bliver solgt =)

Men man kunne også bare skrive til dem der skulle byde over pb =)

• #2   23. apr 2008 Ja, men tænk lidt over:

Nutidsværdi og datidsværdi smiley

Prisen dengang var nok dyrere end prisen i dag.. smiley

Men ja, synes det er helt acceptabelt..

• #3   23. apr 2008 der er mange folk der bar sætter ting til salg mega dyrt og hvis man smider et link slettes der promte

• #4   23. apr 2008 Ja men han slettede også min kommentar med det samme.. Nu har den pågældende person blokket mig.. Jeg syntes bare ikk det er fair at direkte tage røven på folk på den måde..

• #5   23. apr 2008 Altså...
    Som udgangspunkt bestemmer sælger prisen.
    Køber har lov at vælge & vrage,samt undersøge priserne.

Kommentarer som kun går på at kritisere sælger,accepteres derfor ikke!

• #6   23. apr 2008 Det var jo ikke for at kritisere.. Det var for både sælger og købers skyld!!

• #7   23. apr 2008 Martin N - Er så sælger der vurderer om det er relevant for hans annonce.
    Drages prisen i tvivl,er annoncen som regel ødelagt.

• #8   23. apr 2008 Ja det kan jeg godt følge dig i shrek.. Men det var nu mest for info.. Men fair nok.. smiley

• #9   23. apr 2008 Synes nu også det er slemt med folk som sætter deres pc'er tilsalg herinde også man prøver at fortælle dem at deres pc ikke er de 5000 kr værd som de havde regnet med. Jeg har flere gange skrevet til nogle hvor jeg så bare har fået en kommentar tilbage på at det ved de ikke en skid om selv om jeg handler en del med brugt grej til pc'er og kender prisen på mange af tingene.
    Eller bliver ens kommentar bare slettet.
    Eller i værste fald for man en udstemme for at prøve at hjælpe brugeren hvilket jeg synes er plat

Kommentér på:
Jeres mening..?!

Annonce