{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Så kom de (hitterotter) {{forumTopicSubject}}

(Hvis du ikke kan klare at kigge på tamrotter, så lad være med at klikke på linkene for derefter at komme med dumme kommentare..)

jeg fik for et par uger siden et opkald om jeg ville overtage nogle rotter, ellers ville de blive aflivet.. Jeg kunne selvfølgelig ikke bærer at sige nej.. Først fik jeg at vide det var 10, så 14, men da pigen der ville redde den fandt ud af hun skulle købe dem fri fra hendes skole, blev det til 6.. vi aftalte jeg skulle have de 2 drenge på 2 år, og de skulle bo her til evig tid (eller hvertfald til de gik bort) og så 4 hunner som skulle sælges til kærlige foder-frie hjem

Da hun så kommer derned begynder jeg at sætte de 2 små hunner ind i buret, og vil så igang med de andre "hunner" da jeg så opdager den jeg har fat i har "vedhæng" hvilket betyder der ikke er en hun, men en han.. Vi får tjekket om den anden i samme kasse er en han, hvilket den er, og de andre 2 får vi også tjekket, og de er heldigvis begge hunner.. De 2 hunner og de 2 hanner har været i hver deres kasse, så der er heldigvis ikke nogle der burde være gravide..

Vi bytter så om så hannerne (som er lidt større end hunnerne da de er ældre) får det storebur, og tøserne må "nøjes" med en labatorie kasse, indtil jeg finder et bur mere..

Her er så nogle billeder af dem smiley

De 2 hanner der er til salg:

Regner med de er omkring 1 år, begge er Black Berkshire:

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

De 2 hunner:
Er ikke sikker på deres alder, men tvivler på de er særlig gamle, begge Black Berkshire:

(link fjernet)

Mine hanner:

Pan, navngivet efter en gud, er black hooded:

(link fjernet)

Den anden han, Anum, også navngivet efter en gud, er blue Hooded:

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom de (hitterotter)
  • #1   21. apr 2008 Navneen på de 2 jeg beholder

    Jeg har valgt begge navnene fra The Real Witches Year

    Det er hvad der stå om dem:

    "january 26

    Pan, the goat-foot god

    Pan is one of the Horned Gods and his worship originated in Greese

    Primaly a God of nature, woodland and the countrysite, with the feet and legs of a goat and a human body, he is often linked to shepherds and goatherds and depicted playing reed-pipes. He is strongly linked to music, seduction, fertility and protection of the land. He is also one of the "trickster" Gods, so should be treated with proper respect." (Og så står der noget om hvordan man kommer i kontakt med guden.)

    og om Anum står der:

    "September 6

    Anu

    There are two deities called Anu: the babylonian Sky God and the Celtic Anecetor Goddess

    The babylonian Sky God Anu, sometimes known as Anum, is one of the most ancient deities, his name being found on the earliest-known inscroptions. His worship dates bck at least 5,000 years. It is thought that he was also the Sumerian God An. Together with his partner the Goddess Antu he presided over the universe. He was father of the Gods and ruler of destiny, and his literlly means Expanse of Heaven. He was also creator of the starts and arbiter og the God and Goddess" (Og så står der noget om hans kone også)


  • #2   21. apr 2008 De er nuttede smiley kig evt mine, i min profil smiley

  • #3   21. apr 2008 hvor er de søde smiley

    Har du kun 1 tamrotte?


  • #4   21. apr 2008 Nej, jeg har 3.. smiley har bare ikke taget mig sammen til at sætte billeder ind.. Har den med det sorte hovede, som er på billederne, han er også voksen nu.. Så har jeg en helt grå, som er næsten 9 måneder gammel nu.. Og til sidst en helt sort som er lidt yngre end den på 9 måneder..

  • #5   21. apr 2008 Okay smiley

Kommentér på:
Så kom de (hitterotter)

Annonce