{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

ETU forsikring {{forumTopicSubject}}

Har hørt de skulle være billig, og fået et rimelig godt tilbud, kontra det jeg har på nuværende, hos Danske forsikring.
Vil bare høre godt og dårligt om ETU-Forsikring.

Evt nogle som har haft skader eller andet og skulle have hjælp derfra. Alt hvad i ved om det må i gerne skrive.

Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ETU forsikring
  • alex h
    alex h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 93
    #1   21. apr 2008 min bil er forsikret der og jeg er 18 år,, det meget fint har nu ik haft skader i nu, men det dårlig kan være at det kan være helvedes svært at få fat i dem

• #2   21. apr 2008 jeg er også hos ETU, gav 9500 for ansvar på min rallye hos tryg og hos ETU giver jeg nu 4500 så billig det er de .. kæresten flytter også over nu her .. Jeg har ikke haft nogen skader så ved desværre ike hvordan det er der .. og jeg har ingen problemer med at få fat i dem overhoved, har firma nr til dem, og min forsikringsmand's mobil nummer, som jeg kan ringe til kl 22 hvis det skulle være det ..

• #3   21. apr 2008 De er nolge bøsser hos ETU... De forsikrer ikke biler med over 110hk hvis du er under 25 år, men det lyder ikke til at du har det problem. Ring til alka og få en pris på forsikringen med respekt for fart. Jeg tog kurset og sparer ca. 23000 i kasko på min Clio.

• #4   21. apr 2008 -jeg giver forresten 10000 i kasko for min Clio. Synes sgu det er en okay pris for en bil der ligger i klasse 9 (klasse 10 er højest/dyrest)

• #5   21. apr 2008 Okay. Min er en gammel Peugeot 309 1,4 fra 90. med 85 hk. den giver jeg pt 8300 for, med 2 års erfaring. og de vil forsikre den til godt og vel 5000 kr.
    Ved sku ikke hvad jeg skal vælge.

• alex h
    alex h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 93
    #6   21. apr 2008 Psychedelic Illusions !
    jo det gør min er en 1,8 med 116 hk og er 18 år og jo de tar den og giver lige knap 5 kg for ansvar hos dem

Kommentér på:
ETU forsikring

Annonce