{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markedet.
  • #1   17. apr 2008 Du sender kort nummer smiley og så bliver den sendt., eller på efterkrav

• #2   17. apr 2008 Det er vidst forskelligt fra handel til handel. Når jeg skal købe noget, beder jeg om at få et telefon nummer, navn og adresse også skriver jeg at jeg er klar på at opsøge vedkommende hvis jeg ikke får det jeg har betalt for =) (Desuden husker jeg at tjekke på krak om oplysningerne passer)¨
    - Selvfølgelig sørger jeg for at sige det på en pæn måde, men nødvendigt er det, for der er mange herínde der snyder synes jeg smiley
    Det er sådan min måde at gøre det på =) Også overfører jeg pengene, når sælgeren så har set de er kommet ind sender vedkommende det jeg har købt =)

• #3   17. apr 2008 Matias - Efterkrav er jo ophørt?

• #4   17. apr 2008 Nå ? det har jeg nu ikke hørt noget om smiley men okay, ville nok også gøre det på den måde du forslår..- den lyder sikker! smiley

• #5   17. apr 2008 Jeps det synes jeg nemlig også den er =)
    - Men så vidt jeg ved ophørte efterkrav ved indgangen af 2008 =) Dog er jeg ikke helt sikker på at det lige var der, men ophørt er det i hvert fald =)

• #6   17. apr 2008 Okay smiley det bare iorden smiley

• #7   17. apr 2008
    . Boogie Woogie .

Hehe, hvis de bliver skræmt så er det jo fordi at de åbenbart ikke har det de havde tænkt sig at sælge til mig smiley
    Men selvfølgelig, så forklarer jeg bare at man jo ikke kan være for forsigtig, og at det jo også bare er noget jeg vil tage i brug hvis jeg ikke får varen =)

Kommentér på:
Markedet.

Annonce