{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Joke {{forumTopicSubject}}

Narkomanen hjalp en gammel mand med at rydde hans hjem da han skulle på plejehjem, da han ryddede en masse cd'er faldt der en blok ud som han mente var rygeheroin,
så han knækkede et stykke af blokken og røg det, 1 time efter - ingen effekt, måske det var for gammelt, så han knækkede et større stykke af og røg - stadig ingen effekt, men han fik hovedpine og besvimede.
Den gamle mand kom ind og så hvad han have gang i, og sagde: Du har lige røget et stykke af Berlin muren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Joke
  • #1   20. apr 2021 Polysl tak for et godt grin smiley

  • #2   22. apr 2021 En gammel mand på 90 var ved lægen, for sin årlige helbredsundersøgelse, og lægen spurgte hvordan han havde det.
    "Jeg har aldrig haft det bedre", pralede han. "Jeg har en kone på 18, og hun er gravid og skal have mit barn. Hvad siger du så ?"
    Lægen tænkte lidt over det, og sagde:
    "Lad mig fortælle dig en historie. Jeg kendte engang en mand, som var en ivrig jæger. Han gik aldrig glip af en sæson. Men en dag havde han travlt og kom ved et uheld til at tage sin paraply med i stedet for sin riffel. Da han gik ude i skoven dukkede der pludselig en kæmpestor gråbjørn op. Så han hæver sin paraply og sigtede på bjørnen og klemte til med fingeren omkring håndtaget. Og ved du hvad der skete ?"
    Måbende svarede den gamle mand: "Nej."
    Lægen fortsatte:
    "Bjørnen faldt død omkring lige foran ham."
    "Det er umuligt", udbrød den gamle mand, "en anden må have skudt bjørnen."
    "Det er ligesom det jeg prøver at sige", svarede lægen...


Kommentér på:
Joke

Annonce