{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Min mor {{forumTopicSubject}}

Hun har en tankegang langt fra os andre som sorterer ral og krat og reagerer på det som er tilbage.

Hun elsker at se alle de her som Dr. Phill., luksus fælden, Ramsey rykker ind - osv...

Og hun er satans irriteret over at alle de begynder at ligne Dr. Phill - sådan var det ikke i starten.

Hun har en fastnet telefon for hun gider ikke den her smart skidt som hun sagde.

Men hun har en bærbar som jeg gav hende for flere år siden da hun begynde sine ture ude på OUH på KOL afdelingen. Hun kedede sig af helvede til.

Der findes ikke så mange ugeblade med krydsord på ugebasis som hun ikke klare - så hvad fanden skal man så få tiden til at gå med når hun er indlagt. Så hun fik en bærbar dengang med xp - så hun kunne tosse rundt på Youtube og høre musik - så den brugte hun flittigt samt at se gamle film.

Nu havde jeg gjort det nemt for min mor, som at lave en menu som indlæses i Start så hun bare skal trykke på youtube - osv.

Det morsomme var at såsom netbank - nix...det gad hun sgu ikke, det klare min lillesøster som styre mors økonomi.

Man kan aldrig blive for gammel til at lære.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min mor
Kommentér på:
Min mor

Annonce